Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Cum sa creezi un sondaj in WordPress


        polldaddyDoreşti să ai un blog mai atractiv? Acum e simplu! Urmeză câţiva paşi pentru a îmbogăţi blogul tău cu un sondaj creat după dorinţa ta.

  1. Mergi la http://www.polldaddy.com/
  2. Click pe Signup
  3. Click PollDaddy Free
  4. Înregistrează-te introducând datele ce îţi sunt cerute şi fă click iar pe Signup
  5. Click pe Polls/Create a poll
  6. Intrdodu întrebarea penru sondajul tău
  7. Introdu răspunsurile
  8. Alege limba preferată ( de ex. Română )
  9. Alege stilul widget-ului
  10. Click Save and Continue
  11. Atenţie! Nu copia codul ce ţi-a apărut deodată! Fă click pe WordPress Blogs
  12. Alege varianta ta de wordpress (de ex. My blog is on WordPress.com)
  13. Copie codul ce ţi-a apărut  ( cam de genul [polldaddy poll=”xxxxxx” )
  14. Intră pe pagina ta WordPress şi alege widget text
  15. Introdu codul şi salvează modificările
  16. Bucură-te de noul tău sondaj şi nu uita să spui mulţumesc în comentarii! Spune ce ţi s-a primit şi lasă o trimitere să putem să privim şi noi.

Single Post Navigation

20 thoughts on “Cum sa creezi un sondaj in WordPress

  1. Pingback: Cum sa creezi un sondaj pe un blog Wordpress? « Creatii - ceva interesant ce merita citit si apreciat

  2. Fratioare multumesc mult pentru ajutorul acordat a pus si eu sondaj Fii binecuvintat tu si familia ta

  3. Pingback: Cum să faci un sondaj sau să creezi un Widget Box.net în WordPress « Curbet Alexandru

  4. odiseu on said:

    Spune-mi cum as putea sa fac spndajul sa imi apara intr-o anume pagina din blog si nu pe prima pagina a blogului?

  5. Adrian & Violeta Blajinschi on said:

    Draga Odiseu,

    Daca pui sondajul in widget, el iti va aparea in toate paginile de pe blogul tau, in bara aleasa de tine. Totusi, daca vrei sa iti apara sondajul intr-o anumita pagina si nu pe prima, pune codul Html a sondajului nu in widget, ci ca post (articol) a paginii care o doresti tu. Atunci el va aparea doar pe pagina in care a fost postat.

    Succes!

  6. ghenadiana on said:

    mulţumesc mult.

  7. mersi

  8. nitualexandru on said:

    multumesc mult

  9. Multumesc si Domnul sa va binecuvanteze!

  10. se poate adauga sondajul p hi5? dak da…spune`mi cum,te rog!

  11. nu stiu, nu am incercat
    e special pentru wordpress, dar poti incerca

  12. http://www.puisordeom.blogspot.com Mersi fain ptr post !!! Mi-a fost de un real ajutor .. THZ again :beer2:

  13. multumesc pentru ajutor

  14. totusi nu imi merge ap pus codu ala si imi apare codu nu sondaju 😦 de ce?

  15. mda.. si eu am patit la fel!

  16. Mulțumeeesc ! !

  17. patriot on said:

    multumesc

Lasă un comentariu