Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Scenete de crăciun pentru copii. Cântece de crăciun pentru copii.


La rugămintea cititorilor vă punem la dispoziţie mai multe materiale de crăciun pentru copii. Este o scenetă creştină de crăciun şi câteva cântece de crăciun pentru copii. Faceţi click pe linkul resurselor de care aveţi nevoie şi bucuraţi-vă de ele. Sper să vă fie de folos. Multe Binecuvântări!

Scenetă de Crăciun pentru Copii

Cântece de crăciun:

Cristale – Isus, vino in inima mea

Cristale – Crăciun 3D

Cristale – Minunat

Dart – Steluţe albe

Single Post Navigation

18 thoughts on “Scenete de crăciun pentru copii. Cântece de crăciun pentru copii.

  1. Mariana on said:

    si pe ce sait daca stie cineva pot gasi lucru manual cu copiii

  2. Pingback: Scenete Creştine « Creştini md

  3. Multumesc, pentru resurse! Fiti binecuvantati! :)

  4. Eliza on said:

    As vrea si eu un program pentru cei mici de craciun…sau poezioare cantecele…publicate va rog foarte frumos sunt incepatoare in domeniu sh am nevoie sa ma DOCUMENTEZ deshi la voi am gasit ceva surse informative fatza de alte surse…multzumesc anticipat:) Domnul cu voi…

  5. Draga Eliza,

    iata inca o sceneta crestina pentru copii.

    http://maranatta.wordpress.com/2009/11/10/sceneta-de-craciun/

    Cred ca curand va pun la dispozitie si ceva pozii, ceva cantece cu negative.

    Binecuvantari

  6. super tare tineti-o tot asa ,ptr ca multi au nevoie de resurse si nu prea multi le ofera fiti binecuvintati si va doresc sarbatori fericite cu D-l Isus !

  7. pe pagina RoMedia Crestin gasiti multe resurse pentru lucrul cu copii- tineri (scenete, pagini de colorat, modele de arta, jocuri etc)

  8. Carmen on said:

    Va rog sa ma ajutati.Am deschis fisierul de la Cristale-Craciun3D l-am ascultat si nu mai pot sa-l salvez.As vrea sa-i invat pe copiii de la grupa mea aceasta cantare pentru programul de Craciun.Ce sa fac?

  9. Carmen on said:

    Am reusit,nu mai e nevoie,dar as vrea totusi negativul.Va rog. Multumesc.

  10. misto

  11. on my pag de web se afla unele dintre cele mai importante scenete materialele sunt multe dar bani sunt putini am deocamdata 5 scenete de craciun 1 de pasti si 2 de ziua mamei sper ca va placut va urez sarbatori fericite!

  12. e tot tare super dar dece nu le poti copia

  13. Draga Camy, poti sa le copii, fă click pe ele si copiile

  14. raluca on said:

    nu pot sa gasesc o sceneta foarte importanta ce sa fac si nu ii stiu numele:((

  15. lavinia bcb on said:

    lucru manual gasesti pe “lumea copiilor”…http://grupecopii.wordpress.com/crafts/

  16. Daniela on said:

    Cine cauta gasesre !!!!!!!!!!!!!!!!

  17. si eu as dori negativul de la Craciun 3D

  18. imi gasiti si mie negativul

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 859 other followers

