Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Sincere mulţumiri !


   Vreau să aduc sincere mulţumiri unor persoane care îmi sunt foarte aproape şi la care ţin foarte mult !  Ei au dat dovadă de o adevărată prietenie şi înţelegere, de milă şi compasiune,  dragoste şi grijă. Le sunt recunoscător pentru toată perioada în care am fost binecuvântat de ei şi am simţit din plin căldura inimilor lor ce au revărsat-o dinplin peste mine. 

Cine sunt ei? 

Familia Sili

colea-si-mariacare i-am cunoscut încă încă în Moldova. Acum slujesc Domnului prin mila şi bunătatea lor în SUA.  Un adevărat creştin este creştin  în orice colţ al pământului. Aşa este şi această familie. Mulţumesc mult lui Nicolae şi Maria Sili pentru toate binecuvântările ce mi le-au oferit.

 

Familia  Guţul.  eugen-si-valeria2

Pe Eugen îl cunosc încă din Moldova, dar cu soţia lui am avut onoarea să fac cunoştinţă când i-am vizitat în state. Domnul să vă răsplătească pentru binele ce mi l-aţi făcut.  Credinţa voastră este una vie. Plină de fapte şi de milă pentru cei din jur. Multe binecuvintari.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

