Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Felicitare Pentru Sergiu Culinca !


 de-ziua-ta1Am o deosebită plăcere să îl felicit pe unul din cei mai buni prieteni ai mei. Anume el mi-a fost alături toată copilăria şi am petrecut aproape zi cu zi şi clipă de clipă copilăria noastră. Avem ce să ne aducem aminte când ne întâlnim împreună. Cu Sergiu am fost împreună de la grădiniţă, apoi şi la şcoală. Am trăit alături mereu şi casa mea era casa lui, iar casa lui era casa mea. Nu am să uit niciodată toată binevoinţa şi tot ajutorul ce mi l-a oferit. Chiar dacă acum ne vedem mai rar, oricum voi preţui mereu tot aportul lui în viaţa mea.

sergiu

    Dragă Sergiu, îţi doresc să rămâi mereu un prieten bun pentru cei din jur. Să fii un fiu ascultător de părinţii tăi minunaţi şi să ai parte de o soţie excelentă! Aştept cu nerăbdare să îţi văd alegerea.  Iar cel mai important, îţi doresc să găseşti ceea ce am găsit şi eu: Pacea şi liniştea, siguranţa salvării, o viaţă nouă plină de bucurie şi binecuvântare. Cum? Simplu, doar primindu-L pe Dumnezeu în viaţă.  El te aşteaptă cu lacrimi în ochi, te iubeşte nespus de mult, eşti cel pentru care El, Fiul lui Dumnezeu, Şi-a dat viaţa! Nu ezita, nu te eschiva de la adevăr, fă alegerea corectă! Fie ca acest an să îţi aducă ce e mai important – Salvarea sufletului tău!

  Cu drag, prietenii tăi Adrian şi Violeta

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

