Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Ultima zi din viaţă…


timp Ţarina unui om bogat rodise mult.   Şi el se gîndea în sine, şi zicea: ,Ce voi face? Fiindcă nu mai am loc unde să-mi strîng rodurile.`Iată`, a zis el,  ce voi face: îmi voi strica grînarele, şi voi zidi altele mai mari; acolo voi strînge toate rodurile şi toate bunătăţile mele;  şi voi zice sufletului meu: ,Suflete, ai multe bunătăţi strînse pentru mulţi ani; odihneşte-te, mănîncă, bea şi veseleşte-te!”  Dar Dumnezeu i-a zis: ,Nebunule! Chiar în noaptea aceasta ţi se va cere înapoi sufletul; şi lucrurile, pe cari le-ai pregătit, ale cui vor fi?”

Tot aşa este şi cu cel ce îşi adună comori pentru el, şi nu se îmbogă eşte fa ă de Dumnezeu.„   (Biblia, Evanghelia după Luca 12.16-31)

Care este bogăţia ta?  Cum te îmbogăţeşti tu? Ce vei lua cu tine după ce mori? Ştii cât vei trăi pe acest pământ?  Cum te îmbogăţeşti tu faţă de Dumnezeu? Care este sensul vieţii tale?

Single Post Navigation

4 thoughts on “Ultima zi din viaţă…

  1. Alexandru Curbet on said:

    îmi place cum scrii . Bravo .
    APropo , în sondaj nu pot să votez căci nu ai opţiunea „nici unul „.

  2. Adrian & Violeta Blajinschi on said:

    Mersi mult, Alexandru.
    Referitor la sondaj, intr-adevar ar fi trebuit sa includ si varianta „nici unul”. Dar deja vreau sa vad care va fi rezultatul in felul acesta.

  3. Dragii mei,

    Poate ar fi bine să contactaţi pe politicienii sau partidele fata de care sunteti cel mai mult inclinaţi să votaţi, şi să le spuneţi ce vă opreşte să votaţi pentru ei.

  4. Alexandru Curbet on said:

    foarte bună idee , voi face aşa .
    Chiar cu riscul să nu primesc nici un răspuns , dar ideea este foarte bună .

Lasă un răspuns

