Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Un bun tracker Creştin – filme creştine, muzică creştină, informaţie creştină, programe creştine ş.a.


    Navigând pe internet am întâlnit un bun tracker creştin care poate fi folositor pentru mulţi creştini, sau pentru toţi ce caută informaţie creştină. Aici poţi găsi atât filme, cât şi muzică, soft şi informaţie, articole, forum, şi multe alte lucruri folositoare.
     Deşi acest tracker este în limba rusă, poţi găsi multă informaţie şi în engleză. 

lifecity1

Single Post Navigation

38 thoughts on “Un bun tracker Creştin – filme creştine, muzică creştină, informaţie creştină, programe creştine ş.a.

  1. vreau sa downloadez filme crestine

  2. Draga Emanuel, am inteles ca s-au schimbat ceva regulile la tracherul crestin. trebuie sa iti fac invitatie pentru a fi membru. Scrie-mi ceva pe e-mail despre tine, ca sa pot sti cine esti si daca pot sa iti fac invitatie. E-mailul meu este la rubrica contact.

  3. de unde iau muzika crestina mp3 ? :S

  4. mimi&lucian on said:

    Pace sfanta tuturor sunt Emilia si vreau sa va rog in numele luiIsus sa ma ajutati.am inceput sa lucrez ceva cu tineri si nu am atatea materiale. mai mult vor scenete dar pe saitul resurse sunt cateva pe care leam facut iar celelalte nu sunt ce vrem noi, cantece nu prea avem voce si sa incepem sa cantam fiecare pe vocea lui va dati seama ce iasa sau daca aveti poezii cu mai multe personaje ar fi super va multumesc mult si astept.

  5. Dragă Emilia,

    Am postat azi un articol după rugămintea ta, în care am pus linck-urile pentru Download pentru mai multe scenete.

    Sper să găseşti ceea de ce ai nevoie. Mult Har şi ţie!

    P.S. dacă nu vei găsi articolul, iată lincul:

    https://maranatta.wordpress.com/2009/10/02/scenete-crestine/

    P.P.S. Mai scrie dacă mai ai nevoie de ajutor.

  6. as dori si eu o invitatie

  7. Draga Sorin,

    Iti facem noi cu bucurie.

    Scrie-ne pe adresa crestinimd@gmail.com si noi iti vom trimite pe adresa ta de e-mail invitatie pentru trackerul dat
    Multa binecuvantare!

  8. Ada Bantea on said:

    Sunt bucuroas sa vad ca sunt multi oameni care se inrereseaza despre acest sait crestin.Dar voi nu va bucurati?

  9. Ne bucuram draga Ada! Bine ai venit si la noi pe blog! Te asteptam cu comentarii pe posturile noastre!
    Binecuvantari!

  10. Pace mam bucurat cind am gasit acel site eu ca operetor intro Biserica Crestine Evanghelista din Basarabia am nevoie de molta informatie crestina dar a aparut o problema nu pot sa ma inregistrez dar nu pot sa fac download cu parere de rau!
    Din comentariile si din mesajele de mai sus am inteles ca pa puteti ajuta! Eu o sa va transmit o nscrisoare pe email dv. si o sa transmit de pe

  11. Inregistrarea in timpul de fata este libera. Doar accesati inregistrare, si urmati pasii necesari pentru a va inscrie pe acest site.

    Multe binecuvantari!

  12. as dori sa imi trimita si mie cineva o invitatie pt trackerul crestin pt ca inregistrarea se face in urma unei invitatii…

    va multumesc

  13. Draga sorin si aurel. Am trimis. trebuie sa activati invitatiile in decurs de 2 zile, altfel invitatia este anulata. Invitatiile au fost trimise pe e-mailurile indicate. O zi buna.

  14. doresc si eu sa am si eu o invitatie de la voi

  15. va multumesc mult ca mi-ati datinca o data o sansa va multumesc mult

  16. alexis on said:

    va salut pe toti

  17. As dori si eu o invitatie pe tracker daca se poate
    Domnul sa va binecuvinteze

  18. Draga Manu,

    E-mailul tau exita deja in baza de date a torentului… Nu se accepta conturi duble.

    Sau indica-ne un alt e-mail daca a coincis acesta cu al altcuiva

  19. ovidiu h on said:

    UNDE POT GASI FILMUL RASCUMPARATA DIN DRAGOSTE?

  20. ovidiu h on said:

    as dori o invitatie daca se poate

  21. Drag Ovidiu,

    Daca doresti o invitatie, trebuie sa ne indici o adresa de e-mail corecta. Cea care ai indicat-o este deja in baza de data a torentului.

  22. Alex s on said:

    A aparut primul si cel mai bun tracker crestin de filme (crestine).
    Intrati si convingeti-va.

    http://www.christianmovies.eu

  23. salut am inteles ca aici este vorba dsp un site crestin si caut de mult asa ceva m-ar interesa mai mult filmele dar sa fie filme de gen Moise Baraba David si Goliat Arca Lui Noe etc.As fi tare recunoscator daca as primi o invitatie pt ca am incercat sa dau acel m-ail dar din pacate nu ma descurc.Sunt penticostal la o biserica din judetul Calarsi si as dori ca baietelul meu sa vizioneze cat mai multe filme de acest gen.Va multumesc iar adesa mea de m-ail este abdul_bashyr_21@yahoo.com pt cn ma poate ajuta cu o invitatie.Daca este ingaduit Dzeu ma va ajuta.Domnul fie cu voi.

  24. silviu on said:

    pace daca doreste cineva resurse crestine filme muzica … etc sa am contacteze pe silviu.beilic
    va dau eu invitatii pe trackere crestine sau va dau chiar eu muzica etc.. vb acolo
    pace

  25. ANUNT!! in special pentru cei ce nu au cont pe filelist, iplay, scenefz, torrentbits, lasttorrents >

    RO:
    SceneReactor este un tracker general, care se bazeaza numai pe torrente 0-day !
    Cele mai noi torrente in cel mai scurt timp !
    Va puteti inregistra aici: http://www.scenereactor.net/signup.php
    Grabiti-va pana mai e free-signup !

    EN:
    SceneReactor is a general tracker, which is based only on 0-day torrents!
    You can register your account here: http://www.scenereactor.net/signup.php
    Hurry up until it`s free-signup !

  26. iura on said:

    as dori si eu o invitatie pe torent cresin daca se poate

  27. Kolea on said:

    Buna ziua ! As dori si eu daca se poate o invitatie pentru acest tracker. Multumesc anticipat!

  28. iacob on said:

    Buna!as vrea sa primesc o invitatie pe acest site!o astept pe eamilul:Iacob_pau0@yahoo.com.a multumesc !

  29. Ruben on said:

    AS dori si eu va rog frumos o invitatie, ma puteti ajuta ?

  30. Matache on said:

    As dori si eu o invitatie va rog pe adresa nea.matache@yahoo.com

    Multumesc frumos !

  31. Controlati posta electronica. Invitatiile sunt valabile 2 zile. Binecuvantari!

  32. marina on said:

    har si pace!multumesc ca mi-ati trimis invitatia pt. torrentcrestin,insa eu am fost cu piticul meu in spital si cand am ajuns acasa expirase invitatia.va rog daca se poate sa mai trimiteti odata.va multumesc.

  33. Draga Marina

    Am trimis din nou invitatia. binecuvantari!

    Pentru cei ce solicita invitatii, va rugam sa va abonati la comentariile acestui articol, ca atunci cand apare un comentariu de instiintare ca ati fost invitati sa aflati cat mai curand despre aceasta si sa nu fie expirata invitatia. Mult har!

  34. As dori sa primesc o invitatie. Multumesc. e-maillul meu. veruncik@yahoo.com

  35. Am trimis. Ne cerem scuze pentru intarziere, am fost cam ocupati in ultimul timp.

    Daca cineva nu a primit, scrieti-ne mai jos.

    Binecuvantari!

  36. dorelcrisan19 on said:

    Va propun urmatorul Site:http://www.tinericrestini.net
    cu multe filme.Multa pace!

  37. admin on said:

    Multa pace !
    Daca este posibil ati putea sa trimiteti o inviatie si la adresa lucianmarin777@gmail.com ? Multumesc anticipat !

  38. încercați să vă înregistrați fără invitație. Sistemul de invitații este suspendat pentru perioada sărbătorilor de iarnă

Lasă un răspuns

