Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Un bun tracker creştin ro – muzică creştină, filme creştine, soft creştin ş.a.


Navigând pe internet am întâlnit un bun tracker creştin care poate fi folositor pentru mulţi creştini, sau pentru toţi ce caută informaţie creştină. Aici poţi găsi atât filme, cât şi muzică, soft şi informaţie, articole, forum, şi multe alte lucruri folositoare.
Acest tracker este în limba română şi poţi găsi aici şi multă informaţie în limba engleză ş.a. limbi. Succes!


header

 

Pentru a te inregistra pe acest torent ai nevoie de invitatie. Doresti o invitatie pe acest torent?  Scrie-ne mai jos in comentarii si indica e-mailul tau corect, iar noi iti vom trimite invitatia pentru a te inregistra si a beneficia de serviciile torentului.

Single Post Navigation

352 thoughts on “Un bun tracker creştin ro – muzică creştină, filme creştine, soft creştin ş.a.

  1. Nicu on said:

    CUM SA MA INREGISTREZ PE SITE ???

  2. Adrian & Violeta Blajinschi on said:

    Draga Nicu, accesezi pagina de inregistrare si completezi datele.
    Daca s-a schimbat ceva, contacteaza autorii trackerului si intreaba-i de unde poti capata invitatie pentru inregistrare. Este o obtiune, de a contacta administratia

    Succes!

  3. rus alexandru on said:

    sunt multumit de intentie.

  4. cata on said:

    da

  5. Crestin on said:

    Ca veni vorba de trackere uite ca am mai gasit si eu unul http://tracker.wings2heaven.net/ , tracker crestin – gasiti muzica, filme, etc. (limba romana)

  6. alexandra on said:

    trimiteti`mi va rog si mie o invitatie pe torrent crestin. multumesc muuuuult de tot. mailu meu e aleandra892003@yahoo.com

  7. Draga Alexandra, Cu bucurie. Peste putin timp vei primi invitatia.

  8. As dori si eu o invitatie. Va multumesc!

  9. Draga Ani,

    Cu bucurie.

  10. Rodica on said:

    Pace!!!! As dori si eu sa ma inscriu …Fiti binecuvantati!!!

  11. mioara on said:

    as dori si eu o invitatie. multumesc

  12. Draga mioara. In prezent, inregistrarea e libera. Dar iti trimitem primul pas spre inregistrare.

  13. salut

  14. DANIEL GHIURO on said:

    as vrea si eu o invitatie

  15. Cristina on said:

    as vrea si eu o invitatie…

  16. Pace. as dori si eu foarte mult o invitatie.

  17. Draga Olina si Oxana,

    Am trimis invitatiile pe e-mailuriel care le-ati indicat in scrierea comentariilor.

    Binecuvantari. Anuntati-ne daca ati reusit cu inregistrarea.

  18. pace voua. AM vrut sa va anunt ca nu am primit invitatia pe email…. daca ati putea sa mio mai trimiteti inca o data …mersi mult….multe binecuvintari!

  19. imi trimiteti si mie o invitatie multumesc

  20. mor de nerabdare

  21. Toti cei ce ati solicitat invitatii, verificati posta electronica pentru a continua inregistrarea, sa nu fie anulata invitatia.

  22. As dori si eu o invitatie multumesc mult

  23. Pavel Trinc on said:

    As dori si eu o invitatie pe torrentcrestin.net. Va rog frumos

  24. pace voua As dori si eu o invitatie daca se poate multumesc..

  25. Va rugam sa controlati posta electronica si sa activati invitatiile voastre, altfel ele vor fi anulate, dupa regulile torentului…
    Succes.

  26. as dori o invitatie

  27. Katalyn on said:

    as dori si eu o invitatie.please!!!!!

  28. adina on said:

    As dori si eu o invitatie pentru torentcrestin, va rog. Multumesc

  29. nicu on said:

    primitima si pe mine in randil crestinilor

  30. Draga nicu,

    Invitatie iti este trimisa deja.

    Te-ai inregistrat?

  31. Nicholas on said:

    M-as bucura sa primesc la randul meu o invitatie, daca mai este posibil.
    Fiti binecuvantati.

  32. Casandra on said:

    Va rog foarte mult sa-mi rrimiteti ji mie o invitatie!!!e-mailu este casandra_divina@yahoo.com

  33. Casandra on said:

    va rog sami trimiteti si mie i invitatie……..vreau sa iau niste cantari…..pls

  34. sunt cu dumnezeu de putina vreme, dar asta nu ma impiedica sa studiez foarte mult cuvantul lui si pt asta am nevoie de-o invitatie sa ma inregistrez si eu la acest torrent pt a obtine cat mai multe informatii. Dumjnezeu sa va binecuvanteze

  35. haidu augustin on said:

    sunt crestin locuies in spania as dori o invitatie ca si eu sa fiu si eu logat la saitul vostru Multumesc

  36. razvan on said:

    as dori si eu o invitatie pe torrentcrestin.

  37. Cei ce solicitaţi invitaţiile, vă rugăm să controlaţi poşta electronică cât mai curând, pentru că invitaţia este valabilă doar 2 zile.

    Vă mai rugăm să reveniţi pe blog să ne spuneţi dacă aţi reuşit cu înregistrarea.

    Succes.

  38. fanel on said:

    asi dori si eu o invitatie pentru torentcrestin va multumesc

  39. Ecsegi Zoltan on said:

    AS DORI SI EU O INVITATIE PENTRU ACEST TORRENT
    SA PT BENEFICIA DE OFERTELE LUI.

    MULTUMESC ANTICIPAT

  40. Draga Fanel si Ecsegi Zlotan,

    Va rugam sa activati cat de curand invitatiile dvs.

  41. As dori si eu o invitatie daca mai este posibil.

  42. a-si dori si eu o invitatie pentru torentcrestin va multumesc

  43. Tanea on said:

    daca doreste cineva invitatie pe un alt traker crectin Stinca Mintuirii sau torentcrestin, va rog sa-mi scriti pe mail me_tany@hotmail.com

  44. cornelio gal on said:

    vreau si eu o invitatie va multumesc!!!11111

  45. VREAU SI EU O INVITATIE

  46. ovidiu on said:

    filme crestine

  47. ovidiu condrea on said:

    mai este posibil o invitatie daca da va multumesc

  48. cristina risnov on said:

    si eu vreau sa ma inscriu va multumesc

  49. as putea sa am si eu un negativ muzical. Cat costa sa il fac mai ieftin as dori.

  50. Boboc Angelu on said:

    Pace voua!!As dori si eu sa primesc invitatie pt. torentcrestin. Va multumesc!!

  51. draga gheorghe,

    te contactam pe e-mailul ce l-ai indicat si iti dam detaliile

  52. Emanuel on said:

    As dori o invitatie. Se poate? Multumesc!

  53. Boboc Angelu on said:

    Pace voua!As dori si eu o invitatie sa pot intra pe site vostru..(am mai trimis un astfel de comentariu ..dar nu am primit nimic pe e-mail..poate nu mai e loc??!!??)..Va multumesc anticipat!! omisesem ..ma chiama Angelu si e-mail meu e vangelumy@yahoo.it

  54. Cei care aţi solicitat invitaţii pe torent, vă rugăm să le activaţi, cei care nu aţi primit invitaţie scrieţi-ne mai jos şi vom soluţiona problema

  55. Maryus82 on said:

    o invitaie pe Torentcrestin va rog mult .. D-zeu fie cu voi!!! multumesc anticipat.

  56. Draga Maryus,

    Invitatia ti-a fost trimisă.

    Multe Binecuvantări!

  57. as dorii si eu o invitatie! GBY.

  58. Draga Diana,

    E-mailul tau a fost gasit in baza de date a site/ului. Sau ai un cont deja creat, sau trebuie sa specifici un alt e-mail.

  59. teodorovici on said:

    VA ROG O INVITATIE PE TORENT CRESTIN ADRESA MEA teodorovici.lidia@yahoo.com

  60. pot sa capat si eu o invitatie pe acest torrent?? VA MULTUMESC MULT

  61. Pace tuturor !!! Imi doresc de foarte mult timp o invitatie pe acest traker.
    Daca se poate va rog foarte frumos sa imi trimiteti si mie o invitatie pe id emaneuljesuslovesmee@yahoo.com

  62. Daca este posibil, va rog sa-mi trimiteti si mie o invitatie pe acest site.
    Va multumesc frumos.

  63. Pace! Am scris si ieri un mesaj si vad ca a fost sters. De aceea, revin, si va rog, trimiteti-mi si mie o invitatie pe torentcrestin.
    Va multumesc.

  64. Imi cer scuze, dar nu-mi mai aparea comentariul de ieri asa ca, am presupus ca a fost sters. Acum vad ca a aparut(?!).

  65. Draga Maria,

    Te rugam sa controlezi posta ta electronica si sa activezi invitatia.
    Multe binecuvantari!

  66. Mi-ati facut o mare bucurie. Dumnezeu sa va rasplateasca si sa va binecuvanteze!

  67. Lidia on said:

    slut!
    si eu as dori o invitatie pe site.multumesc mult!

  68. Veciunca Daniela on said:

    as dori si eu o invitatie ,multumesc

  69. doresc sa ma inregistrez pe acest sait pentru a putea descarca muzica crestina

  70. trimiteti-mi si mie o invitatie va rog]

  71. da imi place

  72. da imi place vreau si eu o invitatie va rog

  73. Buna. As dori si eu o invitatie daca se poate. Multumesc mult.

  74. vreau si eu o invitatie va rog mult de tot

  75. Incearca sa te inregistrezi acum. In aceasta perioada, se pare ca inregistrarea este fara invitatii.

  76. veronica on said:

    DORESC si eu o invittaie pe torent crestin.ma poate invita cineva? Multumesc MULT DE TOT.

  77. bobby on said:

    As dori s eu o invitatie ca sa ma pot inregistra . ma poate ajuta cineva daca va rog fffffffffff frumos ? multumesc anticipat

  78. Va rog sa controlati posta voatra electronica pentru a continua inregistrarea.

  79. iura on said:

    as dori si eu o invitatie pe acest traker, mersi frumos

  80. nelu on said:

    as vrea si eu sa primesc o invitatie pentru torentul crestin,va multuimesc foarte mult.Dumnezeu sa va binecuvinteze.

  81. Florin on said:

    Doresc si eu o invitatie pe acest tracker THANK A LOT . GBU

  82. Nick on said:

    as dori si eu o invitatie pe acest tracker e-mail nicholas_kind@yahoo.com Va multumes frumos

  83. nelu on said:

    nu am primit invitatie daca se poate trimite ti luyni diminbeata

  84. Va rugam sa controlati posta electronica si sa activitati invitatiile. Mersi

  85. nelu on said:

    am primit invitatia dar nu stiu ce3 sa fac mai departe,daca ma puteti ajuta cu un sfat ar fri foarte bine

  86. nelu on said:

    am scris in i9nvitatia d voastra ca accept,si am trimis o inapoi,nu stiu daca e bine

  87. Dimis on said:

    Salut. As dori si eu o invitatie pe acest tracker!
    Adresa mea de e-mail este: th3_phara0h[at]yahoo[dot.]com
    Multumesc mult!

  88. paul_4God on said:

    imi puteti trimite si mie va rog invitatie. Paul_4God@yahoo.com .thank you, peace :>😀

  89. VIOREL on said:

    AS DORI SI EU O INVITATIE PE ACEST TORENT. VA MULTUMESC SI DOMNUL SA VA BINECUVINTEZE

  90. iura on said:

    as dori si eu o invitatie pe acest torent mersi frumos

  91. Cristy Ilea on said:

    imi trimiteti si mie o invitatie va rog pe cristyilea@yahoo.com

  92. faceti sa fie mai usor de intrat please

  93. Mary on said:

    as dori si eu o invitatie! Adresa mea este marianasulica@yahoo.com Multumesc!

  94. va rog sa-mi trimiteti si mie o invitatie pe torent crestin,va multumesc si dumnezeu sa va binecuvinteze.

  95. va rog..imi trimiteti si mie o invitatie pe TorrentCrestin: ady_perde@yahoo.com..:D

  96. dany on said:

    As vrea sh eu o invitatie pentru torent crestin va rog!

  97. doda daniel on said:

    as dori daca puteti sami trimiteti si mie o invitatie domnu fie cu voi

  98. lissy on said:

    sunt crestin
    doresc un cont pe site-ul D-stra.

  99. lissy on said:

    rectific
    am dorit de fapt o invitatie pe torentul crestin

  100. Am trimis invitatii pentru cei ce ati solicitat de curand. Succes.
    Daca cineva nu a primit, scrieti-mi in comentarii si trimit din nou.

    (sory pentru intarziere… sunt in SUA acum si nu prea am controlat comentariile).

  101. Cristian34 on said:

    Buna as dori si eu o invitatie

  102. doresc o inv pe acest torent,
    mersi

  103. Am trimis invitatiile. Verificati posta electronica. Succes!

  104. Hei, daca nu activati invitatiile, ele vor fi dezactivate automat de sistem. Fiti atenti. Activati-le cat mai curand.

  105. costica on said:

    buna as dori si eu o invitatie

  106. aimar023 on said:

    as dori si eu o invitatie pe torrent crestin daca se poate!

  107. draga aimar 023

    e-mailul tau este in baza de date a torentului.. Sau esti inregistrat, sau are cineva acelasi e-mail.

  108. christina_rose on said:

    Va rog trimitetimi o invitatie pe torent crestin. Va MULTUMESC sI DOMNUL ISUS sA VA RASPLATEASCA

  109. christina_rose on said:

    aa era sa uit imi puteti trimite invitati pe christina_august_23_2006@yahoo.com

  110. christina_rose on said:

    linkul nu-mi merge pe care mi l-ati trimis
    imi da eroare.imi puteti trimite unul care sa mearga dk va rog si dk se poate? va multumesc

  111. Lidia on said:

    VA ROG SA IMI TREIMITETI SI MIE O INVITATIE…MULTUMESC !

  112. Nu poate da eroare linkul. Sau ai intarziat cu inregistrarea, sau ai facut ceva incorect. Daca trece mai mult de 2 zile, invitatia este anulata.

  113. vreau si eu o invitatie

  114. Shtephan on said:

    Peace
    As dori ci eu o invitatie pe torrentcrestin.ro pe adresa eu_stefy_2006@yahoo.com . . .
    Multzumesc anticipat
    Domnul cu voi!!!

  115. Va rugam sa controlati posta electronica si sa activati invitatiile.

  116. va rog frumos sa-mi trimiteti si mie invitatie pe torentcrestin.ro
    va multumesc in Numele Domnului:-* emailu meu este daniela_love_elijah@yahoo.com

  117. alex on said:

    va rog sa mi trimite ti si mie o invitatie

  118. aurel on said:

    Va rog sa-mi trimiteti o invitatie pentru acces pe TORENT CRESTIN

  119. aurel on said:

    Va multumessc anticipat

  120. Va rog sa-mi trimiteti o invitatie pentru acces pe TORENT CRESTIN.
    Va multumessc anticipat.

  121. Nu am reusit sa ma inregistrez pe TORENT CRESTIN,primesc mesajul cod invalid.

  122. Rafi on said:

    buna, as fii foarte bucuros daca m-ar ajuta si pe mine cineva cu o invitatie pe torent crestin, va multumesc anticipat
    e-mailul meu e . cel_mai_happy_tata@yahoo.com

  123. Veti primi invitatiile curand. Activatile in decurs de 2 zile.

  124. nelu on said:

    as dori o invitatie,mi a trimis una dar atunci nu stiam ce sa fac cu ea,va rog,in numele Domnului Isus

  125. nelu, e-mailul tau exista deja in baza de date a site-ului… Esti deja inregistrat si doresti cont dublu?

  126. Claudiu on said:

    Doresc si eu o invitatie. Va multumesc !

  127. Cornel on said:

    Multa pace as dori si eu o invutatie pe Torrent Crestin daca se poate ! god_angel53@yahoo.com ! Multumesc ! Dl sa va Binecuvinteze !

  128. bala valentin on said:

    vreau si eu o invitatie cine ma poate ajuta va rog mult ms fain

  129. GHIURO DANIEL on said:

    va rog sa imi trimiteti si mie o invitatie pe Torrent Crestin. e-mail daniel_ica@yahoo.com. va multumesc!!!

  130. Danu on said:

    Salut am nevoi de o invitatie pe http://www.torentcrestin.net

  131. Va ror urgent o invitatie pe torentcrestin cine stie///

  132. Va rog urgent am nevoie de o invitatie pe torentcrestin.netMultumesc mult.; ???????????

  133. Va rugam sa controlati e-mailul dvs pentru a confirma invitatia.

  134. denis on said:

    pace tuturor! as vrea sa obtin si eu o invitatie pe toren crestindaca se poate…va rog foarte mutl…multumesc anticipat

  135. rebeca on said:

    imi place site-ul asta,e super tare

  136. rebeca on said:

    as vrea si eu o invitatie daca puteti sa-mi trimiteti ,atunci va multumesc mult

  137. Mihaela on said:

    as dori si eu sa ma inscriu.multumesc

  138. Adrian on said:

    As dori si eu o invitatie pentru inregistrare🙂 Va multumesc, fiti binecuvantati🙂

  139. Birjaru Cristina on said:

    Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine.doresc o invitatie pe torent.Sa fiti binecuvantati de Domnul.Emailul meu este cristina_maranata@yahoo.com

  140. adrian on said:

    as dorii si eu o invitatie

  141. Lois on said:

    as dori si eu o invitatie pe acest tracker daca se poate!:)
    Multumesc

  142. sorina cosma on said:

    As dori si eu o invitatie,cat de repede,daca se poate!Multumesc!

  143. Am trimis invitatiile. Cine nu a primit, srieti mai jos

  144. latino on said:

    As dori si eu, va multumesc Adrian si Violeta

  145. Ok, draga Latino,

    Am trimis deja invitatia!

    Domnul sa va dea har pentru ravna pe care o aveti in vestirea Evangheliei Lui!

  146. Adrian on said:

    Eu nu am primit invitatia. Va rog daca puteti sa o mai trimiteti o data. Va multumesc. Fiti binecuvantati de Domnul.

  147. Alex on said:

    Salutare tuturor! Numele meu este Alex, sunt din oradea si caut de multa vreme o invitatie pe http://www.torentcrestin.net . Ma poate ajuta si pe mine careva? Adresa mea de e-mail este : aleex_omi@yahoo.com . Multumesc in speranta ca ma va ajuta cineva. Dumnezeu sa binecuvanteze fiecare actiune pe care o intreprindeti. Alex

  148. latino on said:

    multumesc

  149. cum sa trimit invitare pentru a ma inregistra in torrent?

  150. Ok alex, te ajutam noi. Ne bucuram ca esti cititorul blogului nostru si am fi bucurosi sa participi la raspandirea evangheliei prin discutiile ce se poarta pe el. Binecuvantari!

  151. draga cristina am trimis invitatia pe e-mail-ul tau

  152. Alex on said:

    Va multumesc. Sunt fericit ca am dat de voi .

  153. Adrian, am trimis si pentru tine

  154. Adrian on said:

    Am primit. Va multumesc din suflet. Domnul sa va Binecuvanteze.

  155. mircea on said:

    va rog sa-mi trimite0ti si mie o invitatie, multumesc mult!

  156. hello, eu sunt Otniel de pe wings2heaven..puteti sa va faceti conturi la noi fara invitatie. Adresa site-ului este http://www.wings2heaven.net Va asteptam cu drag😉

  157. Luca Corneliu Daniel on said:

    Va rog sa-mi trimiteti si mie o invitatie
    e-mail: luca_corneliu2003@yahoo.com

  158. Va rog sa-mi trimiteti si mie o invitatie
    e-mail: dyluca@yahoo.com

  159. Lucian on said:

    Va rog sa imi dati si mie o invitatie
    olds_doe@yahooo.com

  160. hasmasan on said:

    as dori si eu o invitatie

  161. Buna.Pot primi si eu o invitatie?mikka_mia@yahoo.com
    Multumesc anticipat si va doresc tuturor zile frumoase si binecuvantate!

  162. Ma numesc Manuela si va rog sa-mi trimite-ti si mie o invitatie.De mult caut sa pot trimite o invitatie.Acum ma incred ca am primit si acces.Pacea Domnului cu voi toti

  163. La moment inregistrarea este libera fara invitatie. Accesati inregistrarea direct de pe site.
    Cand va fi nevoie din nou de invitatie scrieti-ne mai jos.

  164. tavy51 on said:

    as dori si eu o invitatie.daca se poate va rog foarte mult
    Domnul Isus cu voi toti

  165. birjaru cristina on said:

    Buna.Ma numesc Cristina Birjaru si varog mult sa imi trimiteti si mie o invitatie pt torent.Va multumesc in Numele Domnului Isus.

  166. mircea on said:

    mergeti pe wings2haven, este copia torentului crestin, doar ca nu mai trebuie ivitatie.Sa va fie de folos

  167. trimite-mi te rog o invitatie pe adresa de mail aly_ely68@yahoo.com. Ms

  168. sensei on said:

    salut
    imi trimiteti si mie o invitatie va rog pe email goolpaul@yahoo.com

  169. Va rog sa-mi trimiteti si mie o invitatie
    e-mail: iobai2008@yahoo.com

  170. Va rugam sa controlati e-mailul dvs pentru a activa invitatia

  171. Moldocan Iulia Cosmina on said:

    IMI DORESC FF MULT SAMI TRIMITETI SI MIE O INVITATIE VA ROG IN NUMELE DOMNULUI

  172. Buna. As dori si eu o invitatie pe torrent crestin. Va multumesc! E-mail: proiectesite@yahoo.com

  173. cinca lucian on said:

    va rog frumos dacase poate sa-mi trimiteti si mie o invitatie pe torent crestin multumesc

  174. va rog mult as dori si eu o invitatie !ms anticipat si domnul cu voi!

  175. Iulian B on said:

    Rugaminte – as dori si eu o invitatie pe http://www.torentcrestin.net
    iubut@hotmail.com
    multumesc anticipat!

  176. Nicu G. on said:

    As dori si eu o invitatie pe torentcrestin daca se poate. Va multumesc si va doresc toata binecuvantarea Domnului!

  177. Tatiana on said:

    Salut !
    As dori si eu sa-mi trimiteti o invitatie pe torent crestin ;)!Va multumesc anticipat si doresc ca binecuvintarile Domnului sa nu se departeze de voi:)!

  178. Toti cei ce ati solicitat invitatie, verificati posta electronica si inregistrati-va pe site timp de 2 zile, altfel invitatiile nu vor fi valide.
    Binecuvantari!

  179. marina on said:

    pace!va rog frumos sa/mi trimiteti o invitatie pe torent crestin.multumesc.multe binecuvantari1

  180. ok. Verificati va rog posta electronica. Invitatia e valabila 2 zile.

  181. Va rog sa imi trimiteti si mie o invitatie , petrumindrila@yahoo.it,va multumesc

  182. petrikas on said:

    as dori si eu o lnvitatie va multumesc

  183. adrian on said:

    as dori si eu o invitatie daca se pote

  184. apolinaire on said:

    as dori si eu o invitatie.
    multumesc anicipat

  185. fac parte dintr-o familie adventista as dorii o invitatie seara sa vedem filme crestine cu sotia si fetile va multumesc.. domnul sa va dea resurse sa continuati lucrarea.

  186. Simona on said:

    As dori si eu invitatie. Va multumesc

  187. dinu_nonu on said:

    va rog frumos. as dori si eu o invitatie pe torrent crestin. multumesc

  188. dinu_nonu on said:

    va rog frumos. as dori si eu o invitatie pe torrent crestin. multumesc. pe aceasta adresa Dinu_Nonu@yahoo.com

  189. draga Dinu, te rugam sa verifici adresa de e-mail si sa activezi invitatia

  190. emanuel on said:

    va rog frumos,imi puteti trimite si mie o invitatie pentru torrent crestin pe adresa dannyel_9191@yahoo.com.multumesc anticipat.

  191. Am trimis invitatiile din nou. Va rugam, nu uitati, ele sunt valabile doar 2 zile.

  192. andrew on said:

    si eu as vrea o invitatie

  193. andrew on said:

    si eu as vrea o invitatie andrew1_79@ymail.com

  194. as dori si eu o invitatie daca se poate pe adresa borosalin@yahoo.com

  195. As dori si eu o invitatie pe torent crestin.
    Multumesc!

  196. Ok. Am trimis. Doar ca la unii sistemul a spus ca e-mailuirile deja exista in baza de date a site-ului. Daca cineva nu a primit scrieti-ne din nou

  197. Aliona on said:

    Cum sa ma inregistrez?

  198. Daniel on said:

    Pacea Domnului! As dori si eu o invitatie pe traker ,daca se mai poate si mai sunt invitatii disponibile. id : daniel_200938@yahoo.com . Multumesc!

  199. dinu_nonu on said:

    eu mi-am verificat mailul in fiecare zi si nu am primit nimic ( invitatia) pe adresa dinu_nonu@yahoo.com
    de pe ce adresa imi trimiteti mailul?
    multumesc

  200. draga dinu, indica alt e-mail. acesta nu il admite sistemul. cineva are un e-mail la fel ca si al tau

  201. am trimis. verificati posta

  202. dinu_nonu on said:

    k. atunci trimiteti pe dinescu.mirela@yahoo.com
    merci

  203. as dori o invitatie pe torrent crestin

  204. as dori o invitatie pe torrent crestin pe email sangre_latino83@yahoo.com

  205. vreau si eu o invitatie daca se poate

  206. vreau si io o invitatie pe /torentcrestin.net/ va rog frumos

  207. maghiaru_junior@yahoo.com invitatie pe torent crestin vreau si eu va rog frumos

  208. Am trimis. Binecuvantari

  209. teofil on said:

    trimiteti-mi si mie o invitatie

  210. teofil on said:

    adresa de email este teo_dyca96@yahoo.com

  211. Andrey on said:

    buna as dori si eu o invitatie! multumesc mult!andrey_salajan@yahoo.com

  212. vreau si eu o invitatie pe torent crestin daca se poate coolboy1925@yahoo.com

  213. vreau si eu o invitatie pe torrent crestin va rog frumos imi treb neaparat.coolboy1925@yahoo.com

  214. Larisa on said:

    Buna..sunt Larisa din Bihor am accesat site-ul http://www.torentcrestin.net/ si am vrut sa ma inscriu si eu deoarece sunt penticostala..daca ar putea cineva sa-mi trimita o invitatie pe mail-ul jesus_love_me95@yahoo.com .. Dumnezeu sa va binecuvanteze..si sa va de-a bunavointa de a-mi trimite o invitatie…Va multumesc!!

  215. dinu_nonu on said:

    eu tot n-am primit nimic.
    care e adresa de pe care ar trebui sa primesc?

  216. dinu_nonu on said:

    va rog. pe adresa dinescu.mirela@yahoo.com
    invitatie pe torrent crestin
    de pe ce adresa voi primi ?
    multumesc

  217. Goga Daniel on said:

    doresc o invitatie daca se poate e-mail: danny_fordg@yahoo.com

  218. ati putea sa imi trimiteti si mie un cod de invitatie pe torrentcrestin.com.emailul meu e: all4.jesus@yahoo.com
    multumesc!

  219. as dori si eu o invitatie pe torrent crestin….va multumesc tare mult

  220. as dori sa primesc si eu o invitatie pe torrent crestin..thank you

  221. Asi vrea si eu o invitatie pentru torentcrestin.net , Va rog frumos!

  222. Multumiri anticipate!

  223. https://maranatta.wordpress.com/2009/03/21/un-bun-tracker-crestin-ro-muzica-crestina-filme-crestine-soft-crestin-sa/ …nu stiu exact daca am scris bine pagina web de mai sus asa ca am pus aici pagina principala a acestei adrese.,Pacea Domnului,ma numesc cl.si as dorii sa pot avea mai multe filme crestine ..in special daca ati avea filmul cu Daniel..va multumesc mult si Domnul sa va binecuvinteze.

  224. as vrea si eu o invitatie pentru http//:torrentcrestin.net..daca se pate va rog ..multumesc mult.Dumnezeu sa va binecuvinteze

  225. pot sa am si eu o invitatie pe site…

  226. As dori o invitatie pe torent crestin. Multumesc.

  227. nenciumarian on said:

    as dori foarte mult o invitatie pe torent crestin.
    Va multuresc mult

  228. George on said:

    As dori si eu o invitatie pe torent crestin daca se poate.Multumesc anticipat!

  229. dante on said:

    as dori si eu o invitatie va rog dantezisgrecu@yahoo.com

  230. marinca estera adela on said:

    vreau si eu o invitatie pe torrent crestin,va rog.multumesc___marincaadelaestera@yahoo.com

  231. Sistemul de invitatii este temporar oprit. Incercati fara invitatie. Cand apare din nou sistemul va ajutam in continuare

  232. COSMIN GABRIEL on said:

    AS DORI SI EU O INVITATIE PENTRU TORRENT VA ROG FRUMOS!

  233. Salut! Vreau si eu sa primesc invitatie!!!! multumesc mult!!!!!!!!

  234. lumi on said:

    mai este valabil cu invitatia???daca da va multumesc,Domnul sa va binecuvinteze

  235. emanuel on said:

    vreau si eu o invitatie pe torent crestin

  236. Incercati inregistrarea fara invitatie. Cand nu mai merge scrie-ti aici si va voi trimite invitatie.

  237. eduard eduard on said:

    Vreau si eu invitatie

  238. vreua o invitatie pt un bun tracker crestin

  239. asi dori si eu o invitatie pe torrent crestin la albert_dexter@yahoo.com .. multumesc mult

  240. incearca fara invitatie. Acum este dezacactivat sistemul de invitatii. Pentru o perioada te poti inregistra fara sa fii invitat de cineva

  241. Tatiana on said:

    As dori si eu o invitatie…….va multumesc!

  242. abel on said:

    as dori si eu o invitatie… mail: aligator211@yahoo.com

  243. Budescu Marius on said:

    Salut , care ma poate ajuta si pe mine cu o invitatie pe torrent crestin ; adresa mea de mail este budescu.marius@yahoo.com Multumesc.

  244. Titus on said:

    As dori si eu o invitatie pentru torent crestin: livble@gmail.com Multumesc!

  245. Incearca inregistrarea pe site fara invitatie. Trebuie sa fie permisa.
    Daca nu se primeste, revin-o si te voi ajuta

  246. boboescu on said:

    imi trimite-ti si mie o invitatie va multumesc

  247. Gigi on said:

    As dori o invitatie pentru torent crestin. patitugigi@yahoo.com Multumesc!

  248. Budescu Marius on said:

    AM INCERCAT SA MA INREGISTREZ DAR NU MERGE FARA INVITATIE . DECI MA POTI AJUTA ?????

  249. Bogdan on said:

    Cine vrea sa imi trimita si mie o invitatie? Multumesc! bogdagu@yahoo.com (pun la bataie 3 invitatii pentru u-torrents.ro > cine vrea sa imi dea mail + eventualele invitatii ce le voi avea pe torentcrestin.net).

  250. cristina on said:

    buna ziua, \doresc si eu o invitatie

  251. Verificati posta electronica. Validati invitatiile timp de 2 zile

  252. Bogdan on said:

    Multumesc mult!

  253. salut , vreau si eu o invitatie pe torrent

  254. roxana on said:

    As dori si eu o invitatie, ms…

  255. Morariu on said:

    salutare .. doresc si eu o invitatie

  256. Ma numesc Fero, si as dori sa fiu invitat pe acest web.
    Va multumesc anticipat.
    Ideea unui web unde pot gasi resurse crestine mai ales soft/uri ma bucura.

  257. Codrin on said:

    asi dori si eu o invitatie😀 codrin_dragoi20@yahoo.com

  258. As dori o invitatie pentru TorentCrestin. Leontin_mariciuica@yahoo.com. Multumesc, anticipat !

  259. pace, te rog frumos vreau sa dami invitat pe mine si ca am nevoie film crestin etc, tu ce zici? eu dau adresa email meu zahovic_3@yahoo.com

  260. va rog frumos am si eu nevoie de doua invitatii una pe spanu_petre@yahoo.com si una pe dan.gerard8@yahoo.com.. multumesc anticipat.

  261. daniel on said:

    buna as dori si eu o invitatie daca poate cineva sa imi trimita va multumesc mult

  262. Claudiu on said:

    as vrea si eu o invitatie daca se poate. sarbu.claudiu2010@yahoo.com

  263. trimitetseni shi mie va rog o invitare pentru torrencrestin/ pe gherman.alex@yandex.ru

  264. Ramona on said:

    buna, as dori si eu o invitatie, daca se poate, multumesc frumos

  265. daniella on said:

    Buna!Imi doresc defoarte mult timp o invitatie pe torrent crestin.As aprecia foarte mult daca ati putea sa-mi trimite-ti si mie!
    Multumesc.GBY! (daniella_a30@yahoo.com)

  266. Adrian on said:

    vreau o invitatie pe adresa asta: Bad_or@yahoo.com ms!

  267. horvat cosmin on said:

    as vrea o invitatie

  268. tanase stelian on said:

    va rog \ doresc si eu o invitatie

  269. VA MULTUMESC

  270. Alexandru Țurcaș on said:

    Fiți binecuvântați🙂 aș dori să mă înregistrez și eu în cadrul acestui site. Mulțumesc

  271. claudiu on said:

    doresc o invitatie

  272. se poate, va rog, o invitatie pt torrentcrestin.net?

  273. Radu Vandici on said:

    As dori si eu o invitatie,va multumesc.

  274. imi puteti trimite si mie va rog o invitatie, pt ca nu primesc code invite? multumesc

  275. Buna ziua, doresc si eu va rog frumos un invite pe http://www.torentcrestin.net . e-mail`ul meu: mexezz@gmail.com

  276. Cornelia Butar on said:

    as dori si eu o invitatie……multumesc

  277. Dinca Petre on said:

    As dori si eu o invitatie. Va multumesc!

  278. Ionut on said:

    Va rog frumos sa imi trimiteti si mie o invitatie. Multumesc

  279. Am trimis invitații. Cine nu a primit scrieți mai jos.

    P.S. Invitațiile sunt valabile doar 2 zile. Dacă nu reușiți în 2 zile ele automat nu vor fi valabile.

  280. daniella on said:

    mersi mult pt invitatie..un frumos cadou de sarbatori..GBU!!!

  281. daniel on said:

    Va rog sa imi trimiteti si mie o invitatie. multumesc frumos!

  282. trimis. Verificați vă rog poșta.

  283. buna as dori si eu o invitatie .multumesc vasi_boy77@yahoo.com

  284. trimis. Verificati poșta.

  285. Buna.

    Va rog sa imi trimiteti si mie o invitatie la torent crestin.net

    va multumesc frumos.

  286. Dinu Justina on said:

    Va rog frumos sa-mi trimiteti si mie invitatie pe torrent . Multumesc foarte mult !!!! Sunteti exceptionali !!! Iustina ( dinuiustina@yahoo.com )

  287. Trimis. Verificați adresa poștală electronică.

  288. as dori si eu o invitatie, daca se poate. multumesc

  289. Sergiu on said:

    Va rog respectos ca buni crestini ce sunteti si in preajma Craciunului sa imi trimiteti si mie o invitatie pe torent crestin Multumesc anticipat! Va rog sa mi-a trimiteti pe e-mail Multumesc respectos!

  290. Trimis. Vă rugăm să verificați poșta electronică. Sărbători fericite!

  291. Mihai Ion on said:

    Salut. Va rog frumos sa-mi trimiteti si mie o invitatie pentru a-mi putea crea un cont. Multumesc frumos.

  292. o invitatie, va rog frumos! manucostea@yahoo.com

  293. trimis, verificati posta electronica

  294. vreau si eu o invitatie:)
    rus_iacob23@yahoo.com

  295. pentru o perioadă, sistemul invitatiilor a fost suspendat. Incercati fără invitatie

  296. ciprian on said:

    buna. doresc si eu o invitatie.

  297. am trimis. verificati posta electronica. Invitatia este valabilă 2 zile.

  298. ciujdel valentin on said:

    Pace fratilor si surorilor D zeu sa va binecuvanteze si sa va rasplateasca pt eforturile facute pt acest torent

  299. constantin on said:

    ASHTEP KU NERABDARE INVITATIA VOASTRA.

  300. Marius on said:

    as dori si eu o invitatie daca se poate multumesc!

  301. cristina birjaru on said:

    doresc si eu o invitatie .va multumesc.

  302. va rog transmitetimi o invitatie pe Torent Crestin…va multumesc…!

  303. Am nevoie si eu de o invitatie pe TorentCrestin.ro Va multumesc!

  304. Salut,

    va rog o invitatie.

    Multumesc,

    Alex.

  305. va rog eu vreau film crestina cum sa fac Adresa??

  306. buna,
    vreau si eu un invite code pe torent
    vreau sieu o invitatie pe torent crestin.ro
    bartoscarmen@yahoo.com
    multumesc

  307. florin on said:

    super

  308. Ne cerem iertare. Pentru o perioadă de timp, din cauza regulamentului pe torent, nu vom mai putea trimite invitatii…

  309. Florentina on said:

    O invitatie va rog. Va multumesc din suflet.

  310. Alex on said:

    Adrian si Violeta Blajinschi on 10 martie 2012 la 20:22 said:
    Ne cerem iertare. Pentru o perioadă de timp, din cauza regulamentului pe torent, nu vom mai putea trimite invitatii… cind o sa puteti datimi si mie o invitatie alexpokait@mail.ru ms!

  311. As vrea si eu o invitatie pe cand se va putea retrimite, sper cat mai repede!:)

    alexush_alex@yahoo.com.

    Multumesc!

  312. DANIEL MAMCIUC on said:

    IMI PLACE ACEST SIT SI AS VREA SA PRIMESC SI EU O INVITATIE

  313. pace as dori si eu o invitatie va rog frumos multumesc!

  314. pacea lui Isus as vrea si eu o invitatie samy_p91_jesus@yahoo.com multumesc anticipat ! Dumnezeu sa fa rasplateasca toate eforturile care le faceti pt El ! pacee!!

  315. diego on said:

    si eu doresc sa ma inregistrez daca se poate va multumesc si Dumnezeu sa v-a binecuvanteze

  316. Pirvu Nicolae on said:

    Pacea Domnului!Imi place acest site si as dori o invitatie.

  317. samitza on said:

    salut!as avea si eu nevoie de invitatie va rog ,email:alex_me_best97@yahoo.com
    multumesc!!!

  318. diliberiu cise on said:

    as vrea si eu o invitati sa descarc filme crestine ms .

  319. teodora on said:

    As dori si eu o invitatie. Va multumesc anticipat!

  320. Tutac Bogdan on said:

    Si eu doresc o invitatie!Multumesc:)!

  321. Ciprian Lazar on said:

    As dori si eu o invitatie
    Multumesc!!!

  322. adrian on said:

    buna,va rog sa imi dati si mie o invitatie pt a ma inregistra.multumesc.

  323. alex on said:

    buna ziua ,as dori si eu o invitatie pe id-ul mihalache_alexandru07@yahoo.com.multumesc

  324. Hei! As dori si eu o invitatie pe acest torrent daca se poate. Promit sa am grija de cont😛 Emailul meu este kinohop@gmail.com

  325. Dan Denis on said:

    pace :D…as dori si eu dak se poate o invitatie pe torrentcrestin, e-mailul meu e dandenis14@yahoo.com…fiti binecuvantati!!

  326. Dani on said:

    As dori si eu o invitatie. Va multumesc

  327. Denis on said:

    As vrea si eu o invitatie, va rog, multumesc.

  328. Moraru Vitalie on said:

    Salut! m-as bucura mult daca mi-ati darui o invitatie pe torrent. Emailul meu- n44mias@gmail.com

  329. pacea lui Isus as vrea si eu o invitatie va rog frumos pe mail samy_p91_jesus@yahoo.com

  330. Marius on said:

    Salut as dori si eu o invitatie…Multumesc. Email solo_marius81@yahoo.es

  331. Marius on said:

    Pace!as vrea si eu o invitatie pentru torent crestin.Email-ul este constantiniustin@yahoo.com

  332. Condrovici Radu on said:

    Buna ziua!
    Mai sint valabile invitatiile?
    Vreau si eu una.

  333. Florin on said:

    Buna, acum am accesat si eu acest forum si eram curios de mai este valabil inca.
    As dori si eu de se poate desigur, o invitatie. adresa mea de mail este http://www.florin86or@yahoo.com

  334. mihaela on said:

    va rog frumos trimiteti si mie o invitatie.va multumesc mult

  335. invitatie va rog

  336. James on said:

    invitatie va rog
    mail: free_celtic@yahoo.com

  337. Alex on said:

    Salutare, am si eu nevoie de o invitatie pe torentcrestin. Email: bularutanea@yahoo.com Va multumeasc !

  338. Tambur on said:

    As dori si eu o invitatie pentru torentcrestin, va rog. Multumesc

    bienemaja@pochtamt.ru

  339. Strunoaie Daniel on said:

    As dori o invitatie pe torent crestin va rog! Domnul sa va binecuvinteze.

  340. Pavel on said:

    As dori si eu o invitatie pe torent Crestin va rog!

  341. Domnul sa va binecuvinteze pt darnicia echipei cu privire la invitatii. As dori si eu una.

  342. as dori si eu o invitatie

  343. as dori si eu o invitatie,va multumesc.

  344. Daniel on said:

    Imi dati si mie o invitatie va rog? Adresa de email este icc1706@yahoo.com

    Va multumesc

  345. bota robert alex on said:

    pot primi si eu o invitatie va rog?

  346. Crucin Teofil on said:

    doresc o invitatie,daca e posibil la crucinioanteofil@yahoo.com.Multumesc.

  347. iosif marian on said:

    daca se poate sa imi fati o invitatie va mutumesc mult!!!!!!! domnul sa va binecuvinteze!!!!!

  348. narcis120 on said:

    as vrea si eu o invitatie! multumesc

Lasă un răspuns

