Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Cine va intra în Rai (Împărăţia cerurilor) ?


Întrebare: Cine poate ajunge în Rai? De unde pot şti şi eu că pot ajunge acolo şi cine sunt cei care vor fi ajuns în acest Paradis?

Nu oricine-Mi zice: „Doamne, Doamne!” va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu care este în ceruri.  Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?” Atunci le voi spune curat: „Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege.
De aceea, pe oricine aude aceste cuvinte ale Mele, şi le face îl voi asemăna cu un om cu judecată care şi-a zidit casa pe stâncă. A dat ploaia, au venit şuvoaiele, au suflat vânturile şi au bătut în casa aceea, dar ea nu s-a prăbuşit, pentru că avea temelia zidită pe stâncă. Însă oricine aude aceste cuvinte ale Mele, şi nu le face, va fi asemănat cu un om nechibzuit care şi-a zidit casa pe nisip. A dat ploaia, au venit şuvoaiele, au suflat vânturile şi au izbit în casa aceea; ea s-a prăbuşit, şi prăbuşirea i-a fost mare.”
După ce a sfârşit Isus cuvântările acestea, noroadele au rămas uimite de învăţătura Lui; căci El îi învăţa ca unul care avea putere, nu cum îi învăţau cărturarii lor.  (Biblia, Matei 7.21-29)

Am ales acest text dintre toate textele care vorbesc despre cei ce vor ajunge în Împărăţia cerurilor, pentru aceste rânduri conţin cuvintele directe ale Fiului lui Dumnezeu despre cei ce vor intra în Rai (Împărăţia cerurilor) şi cei ce nu vor intra „într-acolo.”

Mai întâi de toate, după cum am şi subliniat în textul Biblic, nu oricine poate ajunge acolo. Nici chiar cei care Îl numesc pe Isus Domn.  Şi anume: Toţi care lucrează fărădelege, adică toţi care trăiesc în păcat, nu vor intra în Rai (Împărăţia cerurilor).  Deci nu poţi fi creştin şi totodată să trăieşti în păcat.
Apoi, ca să ajungi în Rai, trebuie să împlineşti cuvintele lui Isus. Dacă le-ai auzit şi le ignori, eşti asemănat cu un om nechibzuit. Dacă le-ai auzit şi le împlineşti, eşti asemănat cu un om înţelept.

Deci, în Rai vor fi toţi cei ce nu păcătuiesc, adică, s-au pocăit de păcatele lor, s-au întors de la toate fărădelegele lor şi L-au primit pe Isus ca Domn şi Stăpân în viaţa lor. Toţi cei ce au făcut aşa poartă numele de creştin.

Cine eşti tu? Unde vei ajunge după moarte? Dacă vrei în rai, ce ai făcut după ce ai azit cuvintele Lui Isus? Ce te împiedică să te pocăieşti de păcatele tale şi să Îl primeşti ca Domn şi Stăpân în viaţa ta? Eşti înţelept sau nechibzuit? Eşti creştin, sau doar porţi numele de creştin?

Create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

