Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Adrian Blajinschi: Dumnezeu este Cel pentru care trăiesc !


   “Odată ce te-ai născut pe acest pământ, începi a îmbătrâni” – aşa spun un proverb din popor, dar se pare că oamenii îşi trăiesc viaţa de parcă ar fi veşnic pe acest pământ…

     Mă număram şi eu prin numărul celor care nu se gândeau ce va fi după ce va veni sfârşitul.  M-am născut într-o familie creştină Ortodoxă, eram un creştin “adevărat”, care fregventa biserica odată în an, la Paşte.  Eram împlinitor a învăţăturii auzite din biserică şi făceam tot ce învăţa-se-m acolo, adică aprindeam lumânări şi sărutam icoane. Mai mult nu ştiam ce trebuie să fac. Doar că mă împărtăşeam la Paşte. Viaţa mi-o trăiam ca un orişicare creştin Ortodox – păcatul era modul meu de viaţă. Zi de zi făceam lucruri ce îmi plăceau şi îmi părea că nu fac nimic rău… Doar încă nu am omorât pe nimeni. (Deşi multe altele am dovedit să fac…) Nu ştiu de ce, dar uram pe toţi cei ce îmi vorbeau de Dumnezeu. Poate pentru că înţelegeam că nu sunt ca ei, nu ştiu. Dar într-o zi, prin sport , am ajuns să cercetez pildele Domului Isus. Mi s-au părut interesante şi pline de adevăr. Aşa că am fost motivat să caut să cercetez mai mult. Am început să studiez Biblia. Şi într-o zi, am înţeles un lucru important: Sunt un păcătos care merită să fie veşnic în iad ! … M-am îngrozit. Eu, creştin ortodox, care mă socoteam că voi fi cu Dumnezeu, credeam că fac ceea ce este bine, am înţeles că sunt vrednic de moarte din cauza păcatelor mele. Am înţeles că sunt despărţit de Dumnezeu prin toată mulţimea păcatelor din viaţa mea. Îngrozit, căutam răspuns la întrebarea: “Ce să fac ca să nu ajung în iad ???!!!” Am înţeles un lucru important prin studierea Bibliei: Dumnezeu iubeşte lumea. Atât de mult ne iubeşte, pe toţi noi cei păcătoşi,  încât a trimis pe Fiul Său, Isus Hristos, care a murit pentru păcatele noastre, şi pentru ale mele, şi pentru ale tale. Ca să nu ajung în iad, El a venit pentru mine, şi pentru tine, pe pământ ca să moară pentru mine. În lume sunt două categorii de păcătoşi: Păcătoşi răscumpăraţi ( cei ce L-au primit pe Isus ca Salvator, prin pocăinţa de păcatele lor şi hotărârea de a fi creştin ), şi cei ce nu L-au primit pe Hristos (nu s-au pocăit de păcatele lor). M-am văzut plin de murdărie în sufletul meu. Nu am vrut să fiu un orb ce ignoră toate dovezile existenţei lui Dumnezeu şi posibilitatea salvării de păcatele mele. Am îngenunchiat în faţa Creatorului şi mi-am cerut iertare pentru toate păcatele mele şi L-am rugat să mă salveze de la moarte. Uimitor, dar am primit o bucurie şi o siguranţă a vieţii după moarte. A vieţii veşnice. Acum trăiesc cu nădejdea aceasta: că curând voi fi cu Dumnezeu. Dar viaţa care o trăiesc pe pământ, o trăiesc pentru Dumenezeu, care a dat tot ce a avut mai scump pentru mine: pe Fiul Său, unicul Său Fiu…

  Vrei să înţelegi mai multe? Citeşte fă click aici.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

