Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Cum să îţi faci blogul mai atractiv? Widget flag counter – ţările ce te vizitează


 Flag-counter-logo  Fiindcă am fost de mai multe ori rugat să lămuresc cum să faci un flag counter – widget,  am hotărât să postez un articol ce va lămuri  pas cu pas cum poţi plasa pe blogul tău personal acest widget. flag-counter-pagina-1

  1. Intră pe http://www.flagcounter.com/
  2. Alege în câte coloniţe să fie aranjate drapele ţărilor cu oţiunea Columns of Flags
  3. Alege câte drapele maximum să fie afişate în widgetul tău cu opţiunea Maximum Flags to Show
    Flag-counter-pagina-2
  4. Alege culorile dorite din tabelul următor
  5. Apasă  flag-counter---apasa-pentruGet your flag counter pentru a primi codul html
  6. Copie codul din tabelul Code for websites
  7. Intră in blogul tău accesează Aspect – Widgets
  8. Alege un widget text şi introdu codul html.
  9. Salvează modificările
  10. Nu uita să spui mulţumesc🙂

    Mult succes !

flga-counter-widget

Single Post Navigation

16 thoughts on “Cum să îţi faci blogul mai atractiv? Widget flag counter – ţările ce te vizitează

  1. victor on said:

    Merci, dar daca nu apare bine care atunci e problema?

  2. Anton şi Elena on said:

    multumim, dar apar vizitatori doar din Md. e vreo problema…

  3. Adrian & Violeta Blajinschi on said:

    Dragă Victor!

    Ce ai in vedere că nu apare bine?

    Dacă te referi la faptul că sunt puţine drapele pe acel widget, atunci aşa e din prima zi. Widgetul evaluiază steagurile din vizitele ce urmează din ziua în care a fost adăugat… deci de acum încolo vei avea afişate toate vizitele ce vor fi

  4. Adrian & Violeta Blajinschi on said:

    Dragă Anton şi Elena

    Cred că aceeaşi idee.

    Vor apărea şi alte drapele de azi încolo. Vor fi afişate toate drapele tărilor ce vă vor vizita.

  5. victor on said:

    Aaaa, am inteles,,,Mersi

  6. Mi l-am pus si eu mai demult…singura buba( sau nu) este ca numara si propriile vizite pe blog

  7. Catalin on said:

    eu aici ma incurc> Intră in blogul tău accesează Aspect – Widgets. Aspect il gasesc, dar widgest?

  8. e widjet ,
    când se deschide rubrica aspect, apar mai multe subrubrici, una din ele este widjets (sau widjet-uri )

  9. dap nice lucru il am si eu pus

  10. MII de MULŢUMIRI pentru informaţie nici nu ai idee câţi bloggeri ai ajutat cu informaţiile tale !?!?? Dacă toţi ar da câte-un comment acilea ai avea vreo câteva sute de comentarii aici !!!

    MULŢUMESC încă odată !!!

  11. Cu placere. Ma bucur ca va pot ajuta. Daca mai aveti intrebari, le puteti adresa

  12. http://mark-pisica-canada.hi5.com ia ameu cati au😉 .. cv tari mai rari de ex. Uzbekistan , armenia, saitn pierre si martinique am sa rog cnva din MOLDOVA sa ma viziteze:)

  13. mark on said:

  14. cred ca o sa folosesc si eu un contor de genu, am gasit unele si mai frumoase . deja le-am pus sun o gramada pe vastul internet

  15. Goncear Daniela on said:

    AAAA ms mult, e foarte fain!
    http://www.gonceardaniela.wordpress.com

  16. adelina on said:

    multumesc mult de tot!

Lasă un răspuns

