Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Trandafirii…


Încă din liceu, şi chiar după, îmi venea uneori o dorinţă de a scrie ceva frumos pe o coală de hârtie. Uneori îmi expuneam gândurile, alteori dorinţele, alteori doar căutam să creiez ceva deosebit. Iată ce mi s-a primit să scriu la o pereche de limba română, când profesoara ne-a pus în faţă un tablou cu doi trandafiri: unul mare şi unul mai mic. Zicând să scrim tot ce vedem în el nu se aştepta să scrim poezii, dar eu am încercat… am obţinut pe atunci, nota zece. Nu sunt poet, dar iată ce mi s-a primit atunci:

În lanul verde a vieţii noastre,
Suntem ca nişte trandafiri;
Suntem frumoşi, suntem amabili,
Dar mai avem şi nişte spini.

Abia-nflorit, abia trezit
La clipa vieţii care trece,
Ca o săgeată în zenit,
Privesc la Tine-ndrăgostit.

Suntem cuprinşi în lanul verde
A frunzelor din vara vieţii
Şi cu iubirea nepătată,
Ţi-aduc inima întrourată.

Tu eşti trecutul meu, speranţa,
Cu care am crescut de mic
Şi aş vrea privind în astă viaţă
Să nu ne despărţim nicicând.

Tu eşti prezentul meu, eşti viaţă;
Tu ai aprins în mine un foc,
Anume Tu îmi eşti speranţa,
Şi doar în tine găsesc tot…

Eşti prelungirea vieţii mele;
Eşti viaţa mea din viitor.
Privesc la a Ta înflorire
Şi simt că fără Tine mor!

Eşti Dragostea întruchipată,
Eşti viaţa mea, cu Tine sunt!
Şi cred nicicând, da, niciodata,
De Tine n-o să mă desprind!

de Adrian Blajinschi

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

