Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Cum să îţi faci un banner din 5 paşi ?


Poate ţi se pare că este foarte greu să faci un banner şi nu prea îţi place să te joci cu codurile pentru a-l pune pe blog…
De fapt,  pentru a face un banner sunt mai multe modalităţi. Poţi folosi o programă pentru bannere, site-uri gratis pentru a face un banner (ca de exemplu acest site ) .  Totuşi toate aceste lucruri te limitează şi nu îţi permit să faci întocmai ceea ce ai fi dorit tu.
Iată câţiva paşi simpli care te va ajuta să îţi faci bannerul dorit de tine :

  1. Alegeţi imaginea ta preferată pentru bannerul tău.
    1. Poţi să îţi faci o imagine în Paint, după placul tău.
    2. Dacă ai programe mai bune şi idee cum să le foloseşti, poţi folosi Photoshop sau pentru imagine flash Image Ready. Totul depinde de tine, ce fel de banner doreşti.
    3. Alege mărimea dorită şi mesajul înscris pe această imagine. Foloseşte-ţi imaginaţia.
  2. Încarcă imaginea pe un site de stocare a imaginilor, care îţi pune la dispoziţie codurile pentru a le posta pe blog, forum s.a.
    1. Eu folosesc site-ul http://www.radikal.ru/
      (Aici poţi găsi un articol cu o listă de site-uri pe care poţi stoca imagini click aici.)
    2. După ce ai ales fotografia, (choose file) şi ai încărcat-o (upload), nu uita să pui link-ul  blogului tău la acest banner.Banner
  3. Copie codul  html  nr. 6
  4. Pun-l într-un widget text la tine pe blog
  5. Nu uita să spui mulţumesc! 😉

Poţi să laşi în comentarii, linkuri să vădem ce s-a primit la tine! Vom fi bucuroşi să punem bannerul tău pe blogul nostru! Poţi de asemenea alege un banner Maranatta din pagina Bannere.  Succes!

Single Post Navigation

32 thoughts on “Cum să îţi faci un banner din 5 paşi ?

  1. Pingback: Doreşti să-ţi faci un baner ? « Curbet Alexandru

  2. daaaaa, ura nu este caracteristică unui copil de Dumnezeu.
    Sunt mulţi oameni deosebiţi şi iubitori de Dumnezeu în biserica ortodoxă şi sunt mulţi şi în bisericile protestante. Decât să vă uitaţi la ce vă deosebeşte unul de altul mai bine concentraţi-vă la ceea ce vă uneşte.
    Isus a murit pentru toată lumea , nu doar pentru unii sau alţii.

  3. ms muulllllt …. cat am cautat sa fac asa ceva … mi-ai fost de ajutor

  4. cred că ultimul meu comentariu nu a fost plasat la articolul care trebuie, voiam să-l plasez la articolul
    https://maranatta.wordpress.com/2009/05/31/unde-iti-petreci-duminica-ziua-de-odihna/#comment-293

  5. Da, am observat,

    Poti sa il copii si sa il pui la acel articol, sa fie la tema si sub numele tau…
    Binecuvintari!

  6. Draga Alex,
    imi pare ca comentariul trebuia sa fie la alt articol…

  7. i4ever on said:

    Mersi pentru sfaturi . Daca vrei sa vezi bannerul , il gasesti pe blog. O sa pun un link catre acest post la articolul despre banner .
    Inca o data multmesc!

  8. Ma bucur ca te-a ajutat articolul, draga i4ever

  9. Intr-adevar de mare ajutor acest mic tutorial, intrebarea mea este cum pot pune codul banner-ului meu pe blog astfel incat sa il poata pune si altii la ei pe site..? codul l-am pus intr-un widget text insa imi apare tot bannerul direct.
    multumesc!

  10. Draga Frozen Lily,

    Incearca sa folosesti un program de publicare a articolelor noi cum ar fi Windows Live Writer.

  11. kroslex on said:

    Alta site mai in engleza sau in romana n-ai???ca siteul ala radikal.ru nu-l inteleg!!! pls

  12. fratilor mi-a reusit sa imi fac un banner multumesc mult si as vrea daca se poate sa facem un schimb de bannere

  13. Suntem predispusi sa facem schimb de banere. Scrie-ne la adresa de e-mail crestinimd@gmail.com si trimite-ne codul tau al banerului. Bannerul tau va fi plasat pe blog si iti vom trimite ca raspuns codul bannerului nostru.
    Succes.

  14. Multumesc! Am reusit foarte usor. M-am chinuit pana acum de mi-au iesit creierii pe urechei. Multumesc!

  15. Cu placere. Toti cei ce reusiti sa faceti bannere urmand sfaturile noastre, va propunem sa facem schimb de banere. Scrieti-ne indicand linkul spre banner si vom fi bucurosi sa fim parteneri

  16. Marius Zărnescu on said:

    ms mult.:)
    mi-am facut si eu un banner:)

    daca doresti un schimb, contacteaza-ma;)

  17. Mulțumesc tare mult. Sfaturile tale mi-au fost de un real folos. Dacă nu ai nimic împotrivă, aș vrea să facem schimb de bannere. În cazul în care ești de acord dă-mi te rog de veste. Mulțumesc anticipat!
    Numai bine de aici din Dobrogea!

  18. decorativebyvictor on said:

    To view this animated banner you need to have Flash Player 9 or newer installed and JavaScript enabled. BannerSnack is a professional, easy to use banner maker application.

  19. cristina on said:

    cred ca mi-a iesit si mie banner-ul multumesc frumos!

  20. thetimeismine on said:

    Mulţumesc🙂

  21. Alin on said:

    Multumesc

  22. Multumesc!

  23. Multumesc,am reusit pana urma tac pac cu site-ul rusesc,la inceput m-am chinuit ca nu mi-a dat in cap sa-i dau translate..Am incercat la inceput cu imageshack si n-a mers..m-am chinuit ceva pana sa incerc site-ul rusesc.Multumesc inca o data.

  24. Ms mult ! Chiar m-ai ajutat !🙂

  25. ms mult

  26. Cu ajutorul explicatiilor tale , am reusit sa pun google translate pe blogul meu umanitar, pt copilul meu (are tumora cerebrala, maligna), un strigat de ajutor … sunt incepatoare si am reusit din prima, multumesc.
    Zilele astea vreau sa fac si un banner, sper sa reusesc.

  27. mă bucur mult să fiu de folos! Daca apar ceva dificultati, scrieti si mă voi stărui să vă ajut!

  28. Alex.Miryam on said:

    Hello everybody! Am si eu nevoie de ajutor…Sper sa ma puteti ajuta! Cum pot face si eu o macheta de presa format A4(livrabil ca jpg la rezolutie de print) si un banner 200×200?
    Please,sfatuiti-ma si pe mine? ce programe as putea folosi?
    Multumesc anticipat! Waiting 4 reply..:)
    O seara frumoasa si cat mai racoroasa!:-p

  29. inteleapt si cu dragoste raspunsul tau alexandru, apreciez asta.
    nu am reusit sa fac un baner, ma ajuta si pe mine cineva? id meu de mesenger este : sv_ariel_sv@yahoo.com : oricine ma poate ajuta il rog frumos sa-l adaoge.

  30. Multumesc de informatii.Nu am inteles care e ideea cu un site de stocare a imaginilor.Va multumesc inca o data.

Lasă un răspuns

