Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Cele 21 Legi supreme ale liderului


     Mi-a plăcut mult cartea “Cele 21 de legi ale liderului" de John C. Maxwell, aşa încât am hotărât să împărtăşesc cu cititorii blogului meu, pe scurt, aceste legi importante pentru un lider. Mă voi stărui ca să scriu  pentru o perioadă, în fiecare zi, câte o lege şi cum îşi găseşte aplicarea în viaţa unui lider.
     Pe măsură ce vei citi aceste articole, te rog să reţii patru idei: 

  1. Legile pot fi învăţate – unele sunt mai uşor de învăţat şi de aplicat, dar pe ansamblu toate sunt comprehensibile (adică: Care se poate înţelege uşor; clar, inteligibil, limpede)
  2. Legile funcţionează independent – Fiecare lege le completează pe celelalte, dar nu e nevoie să înveţi o anumită lege pentru a o înţelege pe alta
  3. Aplicarea legilor are consecinţe – Dacă le aplici, oamenii vă vor urma. Dacă le ignoraţi sau le încălcaţi, nu veţi avea capacitatea de a-i conduce pe ceilalţi.
  4. Aceste legi stau la baza ştiinţei conducerii – imediat ce ai învăţat  principiile, trebuie să le exersaţi şi să le aplicaţi.

În zilele următoare, voi posta articolele cu aceste legi.  Chiar dacă şi una singură de vei alege, tot vei fi mai bun. Dar dacă le vei învăţa pe toate, oamenii te vor urma bucuroşi!

Sper că te-am motivat să cauţi să înveţi aceste legi. Dacă eşti lider, învaţă-le şi oamenii te vor urma!

Single Post Navigation

One thought on “Cele 21 Legi supreme ale liderului

  1. ivan on said:

    da si mie ami plac aceste legi ale conduceri care vad si eu ca antrun procent mai mare sau mai mic lucreaza an viate fiecarui om.. vrei sau nu asta e.am brosura cele 21 de legi ale conduceri.editie revizuita de equip care trbuie coplectata.strgatul meu este ,,CINE MA POATE AJUTA,,doar un–barnaba ma poate ajuta..multumesc,dau un exemplu–pag .5 ..teste..1-sa nu se bazezepe––,––sau pe––.

Lasă un răspuns

