Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Cum sa scapi de pacatul masturbarii?


Pacatul imoral se dezvolta tot mai mult in societatea noastra si tinerii cad in plasa masturabarii tot mai mult…   Deoarece multi dau intrebari cum poti scapa de acest pacat,   iata niste  articole foarte bune, care va vor da raspuns la lucrurile ce va apasa si cum poti scapa de masturbare.

http://www.moldovacrestina.net/tineri/de-ce-unii-nu-pot-scapa-de-pacatul-masturbarii/

http://www.moldovacrestina.net/social/despre-pacatul-masturbarii/

Single Post Navigation

2 thoughts on “Cum sa scapi de pacatul masturbarii?

  1. asdfgh on said:

    Salut!Si eu lupt de cativa ani cu acest pacat,de cand am aflat cat de rau poate fi.Propblema e ca ,descoperirea si practicarea lui la varste fragede in care nu aveam cunostinta de cauza,m-au facut dependent,ca oricine altcineva defapt.Am si eu nevoie de ceva sfaturi,cat de mici ar fi,ma incurajeaza,si ma ajuta.Cea mai lunga perioada amea in care nu am practicat masturbarea este de 7 luni jumatate,dar am cedat ,si mi-a parut foarte rau.Nu mai este mult si implinesc 18 ani.Din acel moment vreau sa ma lepad complet.As fi dezamagit de mine sa stiu ca nu m-am maturizat nici acum si un pacat jalnic ma domina si-mi distruge viata.Problema mea,t care as avea nevoie de ceva ajutor,este ca din momentul in care nu-mi mai pot stapani gandul si incep iar acele imagini care tin cateva zile pana cand ma sufoca si adun atata tensiune incat ma determina sa pacatuiesc din nou,nu ma mai pot concentra deloc.Cand gandurile incep sa-mi zboare,chiar si de la o simpla reclama mai deocheata vazuta accidental,nu mai pot face nimic,nu ma mai pot ruga,nu ma pot concentra a nimic ,decat gandurile murdare.Stiu ca nu e bine ,stiu ca nu trebuie dar totusi tensiunea ma omoara si ma sufoca.Va rog,un sfat,orice,care sa ma ajute sa-mi recapat echilibrul atunci cand diavolul imi umbla-n minte.

    Iertati-ma!

  2. Cred că nu trebuie să aștepți până la 18 ani… trebuie să ei o hotărâre urgentă! pentru că și la 18 vei vedea că nu vei putea să te lepezi de aceasta… si iar din nou vei fi în păcat… Trebuie să te lepezi de el ASTĂZI – pocăieștete azi și ia decizie să nu mai practici păcatul.

    Iată câteva sfaturi care te pot ajuta! :

    1. Cum să te eliberezi de masturbare (click)
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

Lasă un răspuns

