Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

O nouă treaptă a blogului Maranatta


Iata că am trecut treapta de 20 000 vizitatori!  Nu a trecut nici un an de zile de când am deschis acest blog şi la început nu punem mare accent pe această „pagină web”. Nu prea foloseam internetul în acest fel pentru a contacta cu oamenii şi a ne împărtăşi gândurile. Dar mulţumesc mult pentru susţinere şi ajutor, tuturor celor care ne-au încurajat şi ne-au susţinut! Mulţumim din inimă învăţătorului nostru Vasile Filat, care ne-a dat un exemplu demn de urmat în toate privinţele!  Nu am tare mulţi ani trăiţi pe acest pământ, dar am văzut şi trădare, şi minciună, şi răutate, şi făţărnicie şi multe altele… dar Vasile Filat, prin viaţa lui ne-a arătat că Evanghelia poate fi trăită, şi prin exemplul său de trăire a Evangheliei am fost încurajaţi şi noi să trăim ca el, să trăim aşa cum spune Dumnezeu! Mulţumim mult încă odată!

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

