Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Cum se înşeală Martorii lui Iehova cu privire la Isus Hristos


    Cred că v-aţi dat seama din unele discuţii cu Martorii lui Iehova, că ei promovează ideea că Isus Hristos nu este Dumnezeu, este o fiinţă, “un dumnezeu”,  creat de Tatăl. Ei spun că Isus nu este Atotputernic şi că nu este Una cu Dumnezeu ş.a. …

    Vreau ca să încep prin simplă concretizare: Biblia îl numeşte pe Isus Hristos Dumnezeu. Dacă noi nu suntem în stare să credem Biblia, atunci în cine credem noi?!  Cine se conduce după alte scrieri, presupuneri, învăţături care răstălmăcesc Biblia, anume acele persoane neagă că Isus este Dumnezeu. Oare ce a fost mai întâi: Scrierile după care se conduc cei care neagă că Isus este Dumnezeu, sau Biblia? Pentru că Biblia Îl numeşte pe Isus Dumnezeu şi Isus nu neagă acest fapt! El Însuşi se numeşte Atotputernic!

Eu sunt Alfa si Omega, Inceputul si Sfarsitul“, zice Domnul Dumnezeu, Cel ce este, Cel ce era si Cel ce vine, Cel Atotputernic. Apocalipsa 1.8

Şi traducerea, este la fel cu traducerile Bibliei în Engleză, Rusă, Franceză, Germană ş.a. doar că traducerea Martorilor lui Iehova spune altceva, ceea ce le este convinabil lor… (concretizez acest lucru, pentru că Martorii spun că Cornelescu a tradus incorect Biblia în Română. Interesant, toţi au tradus incorect, doar Martorii au tradus corect! )

Încă un moment important: Isus a admis ca altcineva să spună că El este Dumnezeu. Oamenii să ajungă la această concluzie  şi au exclamat. De exemplu Toma:

Drept raspuns, Toma I-a zis: „Domnul meu si Dumnezeul meu!“ Tomo“ i-a zis Isus, „pentru ca M-ai vazut, ai crezut. Ferice de cei ce n-au vazut, si au crezut.“ Ioan 20:28

De ce Isus nu i-a zis aşa cum susţin Martorii că El nu este Dumnezeu? De ce nu a zis că este martor a lui Iehova? (pentru că asta susţin ei, zic că El este martor :) ) Nu! Isus a acceptat faptul că Toma L-a numit Dumnezeu!

Isus cu Tatăl nu sunt UNUL! ci UNA ! Este  diferenţă.  Nu este aceeşi persoană (ceea ce nu vor să înţeleagă Martorii lui Iehova) ci este de aceeşi natură cu Tatăl!
Şi cum îţi închipui că toată puterea acum e în mâna Fiului (Isus Hristos) şi El nu este Atotputeric?! Şi cum poate da Dumnezeu toată putere unei persoane care nu este de natură Dumnezeiască? 

 Coloseni 1
(Isus Hristos) in care avem rascumpararea, prin sangele Lui, iertarea pacatelor.
Col 1:15 El este chipul Dumnezeului celui nevazut, cel intai nascut din toata zidirea.
Col 1:16 Pentru ca prin El au fost facute toate lucrurile care sunt in ceruri si pe pamant, cele vazute si cele nevazute: fie scaune de domnii, fie dregatorii, fie domnii, fie stapaniri. Toate au fost facute prin El si pentru El.
Col 1:17 El este mai inainte de toate lucrurile, si toate se tin prin El. !!! !!!

Deci, Isus este Atotptuternic! Sunt încă multe argumente, citind biblia le putem găsi cu uşurinţă. E o greşeală să citim biblia prin prisma comentariilor altora… Isus a spus că Duhul Sfânt ne va conduce prin tot adevărul, nu comentariile unui om. (Nu degeaba Russel a zis că cine va citi biblia fără comentariile lui  va ajunge în întuneric… el dorea mult ca oamenii să înţeleagă ceea ce vrea el să spună, nu ceea ce este scris în Biblie, nu ceea în ce ne călăuzeşte Duhul Sfânt),

Iată ce nu vrei să înţeleagă Martorii. Isus este FIUL LUI DUMNEZEU! Este UNA cu Dumnezeu, nu este unul, cum zic ei(defapt zice teoria  martorilor… ei nu se  încumetă să creadă ceea ce spune Biblia, ci ceea ce le spune Turnul de Veghe, care mereu are o lumină nouă… şi de fiecare dată e nouă şi iar e nouă, iar cea veche nu mai este corectă… interestant, lumina aceasta “nouă” cât va fi nouă? până la altă “lumină”? nu se vor trezi că au crezut în erezii? şi atunci ce vor  face?)

Noi ştim că doctrina Dumnezeului Triunic se bazează clar pe Biblie. Cu toate acestea, să privim problema complexă pe care a creat-o Turnul de Veghe prin faptul că nu crede această doctrină a Trinităţii: Biblia învaţă că există un singur Dumnezeu. Dacă stai să te gândeşti la ceea ce învaţă Societatea Turnul de Veghe, în realitate ei au doi dumnezei distincţi. Ei cred că Tatăl este Dumnezeul etern, dar că El L-a creat pe Fiul, “un dumnezeu”, potrivit cu Ioan 1.1 în Biblia Martorilor Traducerea Lumii Noi. Aceasta le dă doi dumnezei separaţi. A crede în doi dumnezei înseamnă politeism, ceea ce este o doctrină păgână… (Iar martorii îi acuză pe creştini că sunt păgâni deoarece ei cred în Trinitate, dar defapt ei, Martorii sunt păgâni)

Anunțuri

Single Post Navigation

53 thoughts on “Cum se înşeală Martorii lui Iehova cu privire la Isus Hristos

  1. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  2. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  3. Va rataciti tare, d-le Gigi…

    Din nou ati scos versetele din context si ati facut concluzii pripite. Va dau un exemplu numai, pentru ca celelalte, daca veti avea dorinta veti intelege ca le-ati inteles gresit.
    Va voi referi la Apoc. 1.8. Ati observat unele lucruri care va sunt convinabile, iar mai departe nu ati citit, deci ati scos versetul din context. Iata ce scrie acolo mai departe (!) :
    Rev 1:10 In ziua Domnului eram in Duhul. Si am auzit inapoia mea un glas puternic, ca sunetul unei trambite.
    Rev 1:11 care zicea: „Eu sunt Alfa si Omega, Cel dintai si Cel de pe urma. Ce vezi, scrie intr-o carte, si
    trimite-o celor sapte Biserici: la Efes, Smirna, Pergam, Tiatira, Sardes, Filadelfia si Laodicea.“
    Rev 1:12 M-am intors sa vad glasul care-mi vorbea. Si cand m-am intors, am vazut sapte sfesnice de aur.
    Rev 1:13 Si in mijlocul celor sapte sfesnice pe cineva, care semana cu Fiul omului, imbracat cu o haina lunga pana la picioare, si incins la piept cu un brau de aur.
    Rev 1:14 Capul si parul Lui erau albe ca lana alba, ca zapada; ochii Lui erau ca para focului;
    Rev 1:15 picioarele Lui erau ca arama aprinsa, si arsa intr-un cuptor; si glasul Lui era ca vuietul unor ape mari.
    Rev 1:16 In mana dreapta tinea sapte stele. Din gura Lui iesea o sabie ascutita cu doua taisuri, si fata Lui era ca soarele, cand straluceste in toata puterea lui.
    Rev 1:17 Cand L-am vazut, am cazut la picioarele Lui ca mort. El Si-a pus mana dreapta peste mine, si a zis: „Nu te teme! Eu sunt Cel dintai si Cel de pe urma,
    Rev 1:18 Cel viu. Am fost mort, si iata ca sunt viu in vecii vecilor. Eu tin cheile mortii si ale Locuintei mortilor.

    Vedeti d-le Gigi, cum nu va este rusine sa ne acuzati ca suntem mincinosi cand dvs. nu faceti decat sa scoateti versetele din context?! Nu este aceasta o manipulare cu Scriptura? Acesta este studiul dvs amanuntit al Scripturii? Sa scoateti tot din Context, cum va convine? Din versetele care urmeaza clar se vede ca Isus este Cel dintai si Cel de pe Urma. Ca si Tatal! Deci este UN SINGUR DUMNEZEU in trei persoane !!! Incercati sa despartiti omul de trup duh si suflet !!! Ce veti primi?! (Este un exemplu foarte neinsemnat pe langa adevarul ca Isus si cu Tatal UNA SUNT !!!)

    Iar Evreii de aceea si L-au rastignit pe Isus, pentru ca El se facea egal cu Dumnezeu !!! Apostolul Pavel dupa ce s-a italnit cu Isus, a inteles adevarul si propovaduia pe Isus ca Dumnezeu si Salvator (daca nu stiti, Pavel era un aspru prigonitor al Bisericii, credea intr-un Singur Dumnezeu, dar dupa ce S-a intalnit cu Isus a inteles ca a gresit mult, desi era foarte intelept si a invatat la picioarele lui Gamaliel.) Iata de ce Evreii credeau intr-un Singur Dumnezeu, si noi credem intr-un Singur Dumnezeu Tatal Fiul si Duhul Sfant !!!

    Iar dvs va eschivati de la raspuns, nu mi-ati raspuns:
    Exista multe grupari religioase in crestinatate care au aceleasi convingeri ca multe din convingerile Societatii Turnul de Veghe. Unii ii numesc liberali. Ei neaga Trinitatea, divinitatea lui Cristos, invierea fizica a lui Cristos, nemurirea sufletului, invatatura despre iad si invata ca cei mai multi oameni vor trai intr-un paradis aici pe pamant. Cu tate acestea, dumneavoastra nu faceti deosebire intre gruparile care cred la fel ca dvs. si cele care nu cred la fel. Dvs. spuneti ca toate sunt gresite. De ce-i gasiti gresiti pe cei ce au invataturi asemanatoare cu ale dvs? Va rog sa imi explicati acest mod de a gandi…

  4. D-le Gigi, si mai spuneti ca ati studiat cu atentie… si ca ati ajuns la concluzia ca Societatea Turnul de Veghe este unica religie adevarata… dar nu stiti nimic de unde a inceput aceasta societate si ce a declarat Russel… Unde a declarat Russel ca trebuie sa citim Biblia conform comentariilor sale??? Iat unde:

    la pagina 298 a jurnalului „Turnul de Veghe” de la data de 15 septembrie 1910. Russel a scris cam aşa: Cele şase volume ale cărţii mele (Studierea Scripturii) – practic este întreaga Biblie, aranjată pe teme, fiecare argumentându-se cu texte din Biblie. Aceste scrieri le putem numi BIBLIA TEMATICA. Cu alte cuvinte nu sunt doar comentariile Bibliei, ci ÎNSĂŞI BIBLIA…
    Oamenii nu numai că nu pot înţelege voia lui Dumnezeu fără cartea mea, dar, fiecare om care a citit scrierile mele timp de 10 ani şi daca el S-A invatat sa inteleaga Biblia astfel, si daca va lasa cartea mea intr-o parte şi va încerca să citească doar Biblia, atunci practica arată: peste 2 ani el va ajunge în întunericul absolut… ” ( traducerea îmi aparţine, poate nu este foarte reuşită, dar acesta este sensul) !!!

    Deci, Russel a pus Scrierile lui mai presus de Biblia !!! Mă mai numiţi mincinos… ! Sau dvs încă nu ştiţi deplin istoria Turnului De Veghe, şi sunteţi încă ÎN ÎNTUNERIC, sau mă minţiţi dvs (pentru că mai aveţi voi martorii şi „minciuni sfinte”… tot conform scrierilor Turnului…)

    Referitor la faptul că nu sunteţi urmaşii lui Russel : Citiţi pe spatele revistei Turnul de Veghe din 15 februarie 1997 unde scrie că primul preşedinte a Turnului de Veghe a fost RUSSEL ! (Ah da, nu vă este permis să vă interesţi despre istoria Turnului de veghe, altfel vă pun la observaţie… şi chiar vă pot exclude… oare de ce nu vă permit să ştiţi adevărul despre această societate?!)

  5. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  6. Deci v-am raspuns unde Russel a zis sa cititi numai scrierile lui, si nicidecum nu dati insemnatate acestor randuri… stiam, ma si asteptat la o asa reactie… desigur, vreti sa ascundeti unele lucruri care nu ar trebui sa le stie toata lumea… Dar adevarul merau iese la suprafata.

    Referitor la mesajele care s-au sters… Au nimerit in categoria SPAM. V-as recomanda sa scriti in limitele bunului simt (sustineti ca asa si faceti, dar practica arata inversul). Consultati regulile blogului, va vor ajuta in ce priveste scrierea comentariilor asa ca ele sa nu ajunga in categoria SPAM.

    Dupa ce am clarificat ca toate acuzatiile dvs ca suntem mincinosi, si ca tot ce am spus despre Russel este corect, spuneti-mi va rog:
    In multe biserici, adunarile urmeaza exemplul Domnului Isus din Matei 6.9-13 si se roaga impreuna rugaciunea „Tatal Nostru”. Ei vor sa vada ca Numele Tatalui este sfintit si ca Regatul Lui se raspandeste pe tot pamantul. Asculta Martorii lui Iehova de aceasta porunca a lui Isus si spun ei rugaciunea „Tatal nostru” saptamanal la vreuna din intrunirile lor?

  7. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  8. Am inteles ca nu faceti acest lucru in Sala Regaului vostru… clar In plus, draga Gigi, faceti mare filosofie si intoarceti aceasta rugaciune asa cum va convine. De exemplu, sa se faca voia Domnului pe pamant ca si in cer, iar voi ziceti sa vina imparatia (Regatul) pe pamant ca in cer, De ce? Pentru credeti in Rai pe pamant… foarte buna interpretare pentru Martorii lui Iehova. Am inteles pozitia dvs referitor la aceasta intrebare. Nu inteleg urmatorul lucru :

    Unde s-a mutat organizatia „Mama”, dupa caderea Ierusalimului în anul 70 d. Cr.? Dumneavoastră învăţaţi că organizaţia din cartea Faptelor a fost adevărata Biserică. D-stră folosiţi Fapte 15 ca să spuneţi că organizaţia trebuie să dea porunci Bisericii. Ce s-a întâmplat cu această organizaţie după căderea Ierusalimului ?

  9. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  10. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  11. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  12. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  13. Da, am vazut o Biblie de a lui Cornilescu care o folosea un Martor in liceul in care invatasem si eu: Avea primele foi rupte. Oare de ce? Ca nu cumva sa citeasca alta literatura in afara de a Martorilor! Manipulare!

  14. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  15. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  16. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  17. A rupt primele pagini din Biblie pentru ca pe primele pagini era scrisa o introducere depsre planul rascumpararii lui Dumnezeu. Nu vi se permite sa cititi alta literatura si au rupat paginile… Oare de ce se tem martorii… oare nu este aceeasi idee de a lui Russel? Sa citesti Biblia cu comentariile lui. Voi nu cititi BIblia fara indrumarile Turnului de Veghe, ca nu cumva sa inteleaga oamenii adevarul

  18. Da, dvs citati adesea, dar au dreptul sa faca acest lucru martorii de rand?

  19. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  20. V-am dat o intrebare directa de la care v-ati eschivat, dar este clar de ce… mereu ati pretins si pretindeti ca sunteti cei mai aproape de adevar si va pare ca cunoasteti toate lucrurile, iar unele lucruri nu doriti sa le stie toti…

    Totuşi mai este încă o altă problemă foarte misterioasă care trebuie sluţionată cu privire la cei 144.000 dacă învăţătura Turnului de Veghe este adevărată. SOcietatea afirmă că cei 144.000 sunt „cei mai vrednici” desemnaţi de Dumnezeu. Pentru ca cineva să fie luat în considerare pentru o chemare atât de înaltă, atunci n-ar părea decât logi ca acestia să se dovedească prin „roada” lor. Cu toate acestea, aproape tot ceea ce au practicat Martorii lui Iehova înainte de 1935 este cosniderat acum a fi de natură păgână. De exemplu:

    Ei votau şi făceau parte din guvern
    Li se permitea să participe la război
    Puteau să ţină Crăciunul, zilele de naştere şi atle sărbători
    Lise permitea să fumeze
    Nu erau împotriva transfuziilor de sânge
    Nu foloseau numele propriu a lui Dumnezeu
    Nu aveau o organizaţie adecvată
    Credeau că Isus a murit pe o cruce
    Li se permitea să se închine lui Isus
    Credeau că toţi Martorii lui Iehova vor merge în cer
    Credeau că „stăpânirile mai înalte” menţionate în Romani 13.1 se refereau l a Dumnezeu şi la Hristos
    Credeau că întoarcerea invizibilă a lui Cristos a avut loc în 1874

    (pentru cititorii blogului care mai citesc aceste comentarii, specific că aceste lucruri în prezent martorii nu le practică şi le socot păgâne)

    Pur şi simplu nu pot să înţeleg de ce ar alege Dumnezeu oameni cu asemenea convigeri şi practici păgâne să trăiască şi să domnească cu El! Dacă ceea ce spune Societatea Turnul de Veghe despre Proverbe 4.18 este adevărat – că ei primesc continuu o „nouă lumină” şi că lumina este „din ce în ce mai strălucitoare” – atunci mie mi se pare că Dumnezeu va aştepta până la sfârşit şi i-ar alege să domnească cu El pe cei ce au doctrinele şi practicile cele mai curate …

  21. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  22. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  23. Dvs. va contraziceti mereu… mai intai spuneti ca Martorii au existat din totdeauna, iar apoi negati ca Russel a fost Martor intuind ca martorii adevarati au aparut mult dupa ce Russel si-a scris publicatiile…

    Totusi cum explicati faptul ca Societatea Turnul de Veghe învaţă două căi diferite de mântuire? Se spune că Ioan 3.16; 5.24; 10.28 şi alte verste care vorbesc despre cei ce au viaţa veşnică se aplică doar clasei cereşti a celor 144.000 şi ei au obţinut această viată fără a merge din uşă în usă, ci pur şi simplu pentru că au devenit Martori ai lui Iehova înainte de 1935. Pe când ” celelalte oi” , clasa pământească, pot să primească viaţă veşnică doar după sfârşitul Mileniului şi doar dacă „suferă până la sfârşit”! De ce ELITA obţine viaţa veşnică atât de uşor, iar lacheii trebuie să lucreze atât de greu pentru mântuirea lor?!

  24. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  25. Ati perturbat totalmente Biblia.
    Biblia spune clar cum erau numiti cei ce Il urmau pe Hristos:

    Barnaba s-a dus apoi la Tars, ca sa caute pe Saul; si, cand l-a gasit, l-a adus la Antiohia. Un an intreg, au luat parte la adunarile Bisericii, si au invatat pe multi oameni. Pentru intaiasi data, ucenicilor li s-a dat numele de crestini in Antiohia. (Faptele Apostolilor 11.25-26)

    Ucenicii lui Hristos erau numiti CRESTINI, si nu martori cum spuneti voi. Stiu ca veti aduce ca argumente versete ce vorbest totalmnente altceva decat ceea ce vreti sa dovediti prin ele. Nu scoateti versetele din context pentru a incerca sa demonstrati ca martorii au fost inca de la inceput.

    Totusi va mai dau o intrebare, ultima la acest subiect. Ce vor face cei 144.000 dupa domnia de 1000 de ani a lui Cristos? Societatea Turnul de Veghe minimalizeaza cerul. Ei pun intrebarea: „Ce vei face in cer?”, sugerand ca nu va fi nimic de facut acolo si ca nu va fi un loc interesant. Societatea mai invata ca dupa domnia de 1000 de ani a lui Cristos, Regatul va fi dat Tatalui . Cu alte cuvinte, Cristos este degradtat din calitatea Sa de conducator pentru ca nu-I mai ramane nimic de facut. Intrucat cei 144.000 domnesc doar cu Cristos, atunci nici lor nu le va mai ramane nimic de facut. Cum rezolvati aceasta problema?

  26. Imi pare rau, dar vad ca nu va puteti stapani, draga Gigi… Va rog sa fiti mai calmi, sa nu ne atacati la persoana si sa nu ne numiti urat. Daca ceva nu va place sau nu va plac intre barile care vi le punem, nu aveti decat sa recunoastem. Si nu noi umbloam cu barfa ci discutam despre Turnul de Veghe, care este o organizatie cu multe semne de intrebare, iar voi ii urmati ca niste orbi.

    Orice organizatie la fel de mare cum este Societatea trebuie sa publice declaratii financiare regulate. Va rog, aratati-mi o declaratie financiara recenta a Societatii Turnul de Veghe.

  27. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  28. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  29. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  30. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  31. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  32. Draga Gigi,

    Va gresiti amarnic. Unui martor nu ii poti spune nici intr-un fel ca sufletul nu moare. Am discutat cu multi dintre martori si in zadar. Voi nu sunteti gata sa ganditi. Ati memorizat ca robotii unele locuri biblice si stiti doar ceea ce va invata Turnul, cand va aratam dovezile Biblice le ignorati sau cautati sa fugiti de subiect… Si apropo, crestinii vestesc imparatia lui Dumnezeu, si aceasta le este chemarea, dar aceasta nu ii face martori, pentru ca ei au invataturi BIblice si total diferite de ale martorilor. V-am aratat un exemplu in articolul https://maranatta.wordpress.com/2009/10/05/argumentele-ignorate-de-martorii-lui-iehova-despre-dumnezeirea-lui-isus-hristos/

    dar, inca nu vreau sa vorbesc despre aceasta.

    Mai am inca cateva intrebari care ma intereseaza si as fi vrut sa va rog sa imi raspundeti la ele.

    Dupa cate stiu, aceste declaratii financiare trebuie publicate. Imi aratati vreo una? Dupa cate stiu eu, ei nu publica astfel de declaratii financiare. Aproximativ 70% din venitul Societatii privine din vinzarile de literatura si totusi ei spun ca donatiile pentru literatura acopera doar costurile de tiparire. De ce nu exista nici o contabilitate in sfera finantelor?!

  33. De asemenea Societatea Turnul de Veghe Invata ca toti oamenii vor avea acelasi sfarsit, indiferent de felul de viata pe care l-au dus. Atit cei mai rai pacatosi , cat si cei mai buni Martori ai lui Iehova vor experimenta moartea fizica – un fapt evident. Dar Societatea Turnul de Veghe ne informeaza ca in momentul mortii oamenii sunt anihilati si nu pot suferi o pedeapsa sau o durere constienta. Soceitatea declara ca „Plata pacatului este moartea” – ceea ce este Biblic – , dar mai declara si ca moartea este pur si simplu ca o adormire. Si ea afirma ca aproape toti vor invia pentru a se bucura de viata pe pamantul cel nou. Lucrul acesta nu pare corect, pentru ca cei rai nu sunt pedepsiti iar cei drepti nu sunt rasplatiti. Puteti sa explicati aceasta invatatura? (Mi se pare ca Martorii aici il pun pe Platon mai pe sus de Dumnezeu si Cuvantul lui, pentru ca fac o filosofie explicand aceste lucruri… dar va rog sa nu imi scriti aici alte invataturi de ale dvs, ci sa imi rapundeti exact la intrebare…)

  34. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  35. pentru crestini on said:

    bravo crestini.DOMNUL[YAHVE]sa te binecuvinteze.

  36. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  37. Draga gigi,

    Ati inceput cu un verset Biblic si apoi ati continuat cu filosofie, iata unde este platon. Faceti filosofie si nu studiu.

    Daca ati face un simplu studiu pe Biblie, veti intelege clar, chiar din cateva versete. Spre exemplu:

    Apocalipsa 19:20 Si fiara a fost prinsa. Si impreuna cu ea, a fost prins proorocul mincinos, care facuse inaintea ei semnele, cu care amagise pe cei ce primisera semnul fiarei, si se inchinasera icoanei ei. Amandoi acestia au fost aruncati de vii in iazul de foc, care arde cu pucioasa.

    Apocalipsa 20:10 Si diavolul, care-i insela, a fost aruncat in iazul de foc si de pucioasa, unde este fiara si proorocul mincinos. Si vor fi munciti zi si noapte in vecii vecilor.

    Apocalipsa 20:15 Oricine n-a fost gasit scris in cartea vietii, a fost aruncat in iazul de foc.

    Apocalipsa 20:14 Si Moartea si Locuinta mortilor au fost aruncate in iazul de foc. Iazul de foc este moartea a doua.

    Deci:
    Iazul de foc:

    Arde cu pucioasa, in el vor vi aruncati toti cei ce nu vor fi gasiti scrisi in cartea vietii, vor fi munciti zi si noapte in vecii vecilor!!! (voi ignorati aceste versete facand deductii precum „cum poate Un Dumnezeu care este dragoste sa chinuie oamenii vesnic in iad? ” Dar acest Dumnezeu a facut totul pentru ca oamenenii sa fie salvati, pana intr/acolo ca a dat pe singurul Sau Fiu , ca oricine crede sa nu piara ci sa aiba VIATA VESNICA. Ce merita cei ce nu au primit chemarea lui Dumnezeu? Dar nu voi face discutii pe aceasta tema, pentru ca totul este destul de clar. Voi mai scri despre aceasta. ACum sunt presat de timp.

    In plus, iazul de foc este moartea a doua – iarazi va referiti la moarte fizica… Moarte, inseamna in primul rand DESPARTIRE DE DUMNEZEU. Va voi scrie curand un articol despre aceasta cu mai multe dovezi. Va scriu si la celelalte intrebari, putin cu intarziere. (Mai avem urgente)

  38. Nu mi-ati raspuns la intrebarea mea… arata-ti-mi macar o declaratie financiara. Nu am nevoie doar de vorbe goale…

  39. Şi mai am ceva întrebări care mă frământă:

    Aşa cum am discutat mai înainte, Societatea învaţă că nu există o pedeapsă reală pentru păcate, – decât în cazul în care un Martor face ceva greşit. Un Martor ar putea fi deplin de acord cu Societatea, cu toate acestea dacă greşeşte într-un domeniu va fi exclus, în momentul morţi va fi complet anihilat şi nu va învia pentru a trăi pe pământul cel nou. Unii Martori au fost excluşi pentru că nu au fost de acord cu Societatea în legătură cu una din învăţăturile ei. Ulterior Societatea a recunoscut că acea învăţătură era greşită. cu toate acestea, nu ştiu ca Societatea să-şi fi cerut vreodată scuze persoanei excluse şi s-o repună în drepturi. De ce Societatea Turnul de Veghe este atât de severă cu membrii ei atunci când Dumnezeul Turnului de Veghe este aşa de indulgent în privinţa altor păcătoşi?

  40. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  41. Draga Gigi,

    Se pare ca doar in Romania fac aceste declaratii financiare, pentru ca nu am vazut nici una pana acum si dupa cate stiu nu se fac în întreaga lume. De ce se teme Turnul de aceste declaraţii financiare? … (După cuvintele dvs în Romania este un progres.)

    Poate că acum nu excomunicaţi pe astfel de persoane, dar după câte ştiu, NIMENI NU ARE DREPTUL SĂ PUNĂ ÎNTREBĂRI SUSPECTE DESPRE ORGANIZAŢIE. Interesant de ce? Ce are de ascuns organizaţia de membrii săi? Membrii nici nu ştiu multe despre organizaţie, şi nici nu pot întreba… Şi poate acum nu se excomunică cei ce nu sunt de acord cu învăţăturile Turnului, dar înainte au fost, şi apoi s-au schimbat învăţăturile şi nu au fost primiţi înapoi…

    ŞI apoi, dvs. vă legaţi de un verset care spune că e moartea a doua şi ignoraţi acele versete care spun despre iazul de foc că arde cu pucioasă şi că acolo e CHIN VEŞNIC. Cum poate moartea, care va fi aruncată în iazul de foc să înghită pe alţii şi pe sine? Sau : există 2 morţi? Aceasta a doua o va înghite pe cea prima, dar ce va fi cu aceasta a 2-a?! V-aţi zăpăcit cu totul cu presupunerile voastre.

    A fi mort, mai înseamnă a fi mort spiritual – despărţit de Dumnezeu. Citeşte:

    Eph 2.1 Voi erati morti in greselile si in pacatele voastre,
    Eph 2:2 in care traiati odinioara, dupa mersul lumii acesteia, dupa domnul puterii vazduhului, a duhului care lucreaza acum in fiii neascultarii.
    Eph 2:3 Intre ei eram si noi toti odinioara, cand traiam in poftele firii noastre pamantesti, cand faceam voile firii pamantesti si ale gandurilor noastre, si eram din fire copii ai maniei, ca si ceilalti.
    Eph 2:4 Dar Dumnezeu, care este bogat in indurare, pentru dragostea cea mare cu care ne-a iubit,
    Eph 2:5 macar ca eram morti in greselile noastre, ne-a adus la viata impreuna cu Hristos (prin har sunteti mantuiti).

    Col 2:13 Pe voi, care erati morti in greselile voastre si in firea voastra pamanteasca netaiata imprejur, Dumnezeu v-a adus la viata impreuna cu El, dupa ce ne-a iertat toate greselile.

    A fi mort, înseamnă a fi despărţit de Dumnezeu, a fi mort spiritual. Iazul de foc este ceva REAL. El este moartea a doua. Despărţirea veşnică de Dumnezeu, pe care au aleso toţi cei ce nu au primit salvarea Lui.

    Da, Oricine poate primi chemarea Lui, dar NU TOŢI primesc această chemare. Oricine, înseamnă, indiferent de statut, de gen, de culoarea pielii, evreu sau grec etc. ORICINE; dar cu părere de rău nu toţi primesc această chemare.

    Mat 7:13 Intrati pe poarta cea stramta. Caci larga este poarta, lata este calea care duce la pierzare, si multi sunt cei ce intra pe ea.

  42. Pentru Gigi,
    Iata intrebarea despre care ziceam in comentariul altui articol:

    Felul în care descriu Martorii pământul cel nou, sună foarte îmbietor, însă am probleme în a înţelege cum anume va fi transformat pământul şi locuitorii din această condiţie rea actuală în condiţia frumoasă ca de paradis pe care o descrieţi dumneavoastră. Se va face oare doar „pac” , şi această „nouă ordine mondială” apare dintr-o dată?

    (multumesc pentru atentie si calmul care il manifestati. va rog sa imi dati un raspuns simplu, si nu prea mare)

  43. Am si eu o intrebare, domnule Gigi, referitor la postul dv 34 si 36.Explicati va rog pilda cu bogatul nemilostiv si cu Lazar prin prisma celor afirmate in ce ati scris, tinand totusi seama ca pilda e spusa de cea mai mare autoritate in domeniu, Cel ce a fost acolo, in locuinta mortilor, si tine cheile ei, iar citatul dv, chiar daca e din cel mai intelept om ce a trait vreodata e viciat tocmai din cauza aceasta, ca e enuntat de un om…

  44. Deoarece dl Gigi a utat ce inseamna Bunul Simt si odata ce a intelesc ca duce lipsa de argumente valide pentru a continua discutia, asa incat a inceput nu numai sa atace la persoana, dar si sa jigneasca pe participantii la discutie, chiar si pe administratorii acestui blog, contul persoanei in cauza a fost blocat, iar comentariile cenzurate.

  45. Ati jucat bine…martorii nu au aceasta atitudine.ceea ce spui si faci sper sa-ti lase constiinta curata.

  46. Draga Dan,

    Nu te-am inteles.

    Avem constiinta curata pentru ca am prezentat exact ceea ce spun martorii despre Isus, si ceea ce de fapt spune Biblia.

  47. IONEL on said:

    De ce tot va legati de Martorii lui Iehova santeti orgoliosi cumva? Va e ciuda ca nu ati fost voi cei care au restabilit invatatura dreapta a primilor crestini?Adica sant atatea argumente care dovedesc ca atat Biserica Ortodoxa cat si cea Catolica are invataturi si simboluri precrestine pagane.O spune si Istoria si Etnografia.Pana si renumitul preot etnolog Simion Florea Marian a zis in cartea Mitologie Romana ca intreg RITUL ORTODOX E PAGAN.Atunci ce sa mai zicem.

  48. marcu on said:

    Dvs.nu va este rusine ?? Abordati subiecte in care ii criticati pe martorii lui Iehova dar pe ei ii cenzurati ??
    V-a atacat Gigi „la persoana” ?? Serios?? In zeci de comentarii?? De ce nu l-ati cenzurat de la primul ?? A…v-a atacat la ultimul ?? Atunci de ce nu i-ati lasat celelalte comentarii ??
    Este un comportament de crestin acesta cumva ???

  49. biblia spune clar: Dumnezeu LA DAT PE SINGURUL LUI FIU pt noi atunci cum vii tu si spui ca Isus este insusi DUMNEZEU? inainte de a posta asa ceva mai documenteazate putin si vezi cine este Isus si cine este Dumnezeu. nu mai scrie asemenea aberatii

  50. este foarte clar ca Isus este fiul lui dumnezeu, este intruchiparea lui dumnezeu, adica asa cum arata dumnezeu asa arata si fil lui, nu ti se pare corect. iar in Ap. 1:8 ne vorbeste dumnezeu nu Isus. El este inceputul si sfarsitul, inafara de el adica dumnezeu , nu a fost nimeni si nici nu va fii un alt dumnezeu. Iar Toma se adresa clar si lui Isus si lui dumnezeu in Ioan 20:28. e foarte logic, mai studiaza vere tu cel care scrii tampenii.

  51. Pentru Doru,

    Tu sustii ça in Faptele Apostolilor, 1.8 nu vorbeste Isus ci Dumnezeu…
    Hai sa citim impreuna acest text

    Faptele Apostolilor 1
    1. Teofile, in cea dintai carte a mea am vorbit despre tot ce a inceput Isus sa faca si sa invete pe oameni,
    2. de la inceput pana in ziua in care S-a inaltat la cer, dupa ce, prin Duhul Sfant, daduse poruncile Sale apostolilor pe care-i alesese.
    3. Dupa patima Lui, li S-a infatisat viu, prin multe dovezi, aratandu-li-Se deseori, timp de patruzeci de zile, si vorbind cu ei despre lucrurile privitoare la Imparatia lui Dumnezeu.
    4. Pe cand Se afla cu ei, le-a poruncit sa nu se departeze de Ierusalim, ci sa astepte acolo fagaduinta Tatalui, „pe care”, le-a zis El, „ati auzit-o de la Mine.
    5. Caci Ioan a botezat cu apa, dar voi, nu dupa multe zile, veti fi botezati cu Duhul Sfant.”
    6. Deci apostolii, pe cand erau stransi laolalta, L-au intrebat: „Doamne, in vremea aceasta ai de gand sa asezi din nou Imparatia lui Israel?”
    7. El (adica Isus) le-a raspuns: „Nu este treaba voastra sa stiti vremurile sau soroacele; pe acestea Tatal le-a pastrat sub stapanirea Sa.
    8. Ci voi veti primi o putere, cand Se va cobori Duhul Sfant peste voi, si-Mi (Isus) veti fi martori in Ierusalim, in toata Iudeea, in Samaria si pana la marginile pamantului.”

    Este vădit că merge vorba despre Isus Hristos. Textul se începe cu relatarea evenimentelor ce țin de Isus Hristos, și termină cu toate instrucțiunile Lui date Apostolilor…

    Ceea ce afirmi tu, Doru, nu este justificat nicidecum. Spune măcar de 100 de ori că aici nu vorbește Isus, textul biblic afirmă clar: Isus a zis:
    si-Mi (Isus) veti fi martori in Ierusalim, in toata Iudeea, in Samaria si pana la marginile pamantului.”

  52. ardelean rebeca on said:

    ai dreptate cu versetu din Ioan 20:28ca toma ia spus lui isus dumnezeu da ininte sa faci afirmatii la adresa martorilor te rog sa citesti tot capitolu si ai sa vezi ca in ultimul verset isus spune:dar acestea au fost scrise pentru ca voi sa credeti ca Isus este Cristosul ,FIUL LUI DUMNEZEU si crezand sa aveti viata prin numele lui….(nicidecum prin el)

  53. Deci, Isus Este Dumnezeu. Singură ai recunoscut, Rebeca.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: