Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Argumentele ignorate de Martorii lui Iehova despre Dumnezeirea lui Isus Hristos


Nu este secret că Martorii lui Iehova, urmând învăţăturile Societăţii Turnul de Veghe, nu Îl socot pe Isus Hristo ca Dumnezeu.  În gândirea lor, Isus Hristos este doar un om. Ei spun că în Isus nu a exista nici personalitatea, nici puterea şi nici cunoaşterea Fiului anihilat. Ei citează începutul lui Ioan 1.14 „Şi Cuvântul a fost făcut carne”, dar nu ţin seama de restul versetului care spune: „Şi a locuit printre noi (şi noi am privit gloria Lui, gloria singurului născut din Tatăl) plin de har şi adevăr. Ei Îl cred pe Hristos „un dumnezeu” creat de Dumnezeu Tatăl.

Totuşi învăţăturile lor sunt deseori bazate pe versete scoase din context şi chiar au recurs la schimbarea sensului Biblic, aşa că au făcut traducerea lor a Bibliei, care diferă de toate traducerile (Ortodoxă, Catolică, Cornilescu, cât şi de variantele în rusă , engleză, franceză, germană etc.)

Citind Biblia şi făcând un studiu amănunţit despre personalitatea lui Isus Hristos, poţi înţelege de ce Martorii Lui Iehova ingoră aceste texte Biblice, le privesc obiectiv, sau chiar le schimbă sensul în tălmăcirea lor referitor la personalitatea lui Hristos.

În acest articol, voi aduce argumente a textelor paralele din Vechiul şi Noul Testament, care demonstrează  Isus Hristos este Dumnezeu.

  1. În V.T. (Vechiul Testament) (Isaia 40.3) – „Un glas strigă: ,,Pregăti i în pustie calea Domnului, netezi i în locurile uscate un drum pentru Dumnezeul nostru! (în original este folosit numele Iehova)
    În N.T. (Noul Testament) Matei 3.3 – Ioan acesta este acela care fusese vestit prin proorocul Isaia, cînd zice: ,,Iată glasul celui ce strigă în pustie: ,Pregăti i calea Domnului, netezi i-I cărările.` Ioan botezătorul foloseşte aceste cuvinte adresate în V.T. pentru Dumnezeu (Iehova), pentru Isus Hristos . Aratând prin aceasta că Isus este Iehova. „Pregătiţi calea lui Iehova” (aşa ar suna în original. În N.T. echivalentul tradus cuvântului Iahve – ebraic, este cuvântul Kurios – grec. Într-ucât V.T. şi N.T. sunt scrise în limbi diferite în orig., şi cuvintele sunt diferite, dar echivalente după cum vedem că le folosesc autorii N.T. Cazul lui Isaia: Domn = Iahve ebr, Cazul lui Ioan Domn = Kurios grec)
  2. În V.T. Dumnezeu spune despre Sine că El este Alfa şi Omega, Cel dintâi şi Cel de pe urmă. (Isaia 44.6, 48.12, 41.4) În N.T.  aceste cuvinte sunt folosite de către Isus Hristos după ce a înviat din morţi. Le foloseşte pentru Sine! Apocalipsa 2.8 „Iată ce zice Cel dintîi şi Cel de pe urmă, Cel ce a murit şi a înviat:” Dumnezeu Tatăl nu a murit pe cruce răstignit. Cel ce a  murit este Isus Hristos, care a înviat şi despre Sine El spune că Este Cel dintâi şi Cel de pe urmă. Deci Isus este Dumnezeu! Mai vezi şi Apocalipsa 1.8
  3. În acelaşi fel se descoperă cine este Dumnezeul Dumnezeilor şi Domnul Domnilor. (Vezi Psalmul 136.1-3, Deuteronom 10.17,  Apocalipsa 17.14, 19.16, 1 Timotei 6.14-16). În Vechiul Testament se vorbeşte de Iehova care este Domnul Domnilor şi în N.T. Isus este numit astfel! Ei se vor război cu Mielul; dar Mielul îi va birui, pentrucă El este Domnul domnilor şi ‘mpăratul împăra ilor. Şi cei chema i, aleşi şi credincioşi, cari sînt cu El, de asemenea îi vor birui.
  4. În V.T. Domnul Slavei este Dumnezeu Iehova – Por i, ridica i-vă capetele; ridica i-vă, por i vecinice, ca să intre ‘mpăratul slavei!  ,,Cine este acest ‘mpărat al slavei?„ -Domnul cel tare şi puternic, Domnul cel viteaz în lupte. (Ps. 24.7-8)
    În N.T. Domnul Slavei este Hristos ! – În 1 Cor. 2.8 se spune că fruntaşii veacului acesta au răstignit pe DOMNUL SLAVEI! Pe Isus Hristos!
  5. În V.T. se spune că totul se va schimba în afară de Dumnezeu.  (Ps.102.25-28)
    În N.T. aceste versete sunt folosite pentru Isus Hristos în Evrei 1.10-12
  6. În N.T. Hristos de mai multe ori este numit Dumnezeu

    1. Ioan 1.1 – La început era Cuvîntul, şi Cuvîntul era cu Dumnezeu, şi Cuvîntul era Dumnezeu.

    2. Ioan 20.28 – Drept răspuns, Toma I-a zis: ,,Domnul meu şi Dumnezeul meu!„

    3. 1 Ioan 5.20 Ştim că Fiul lui Dumnezeu a venit, şi ne-a dat pricepere să cunoaştem pe Celce este adevărat. Şi noi sîntem în Celce este adevărat, adică în Isus Hristos, Fiul Lui. El este Dumnezeul adevărat şi viaţa vecinică. De asemenea este numit Dumnezeu şi Salvator

    4. 2 Petru 1.1 Petru, rob şi apostol al lui Isus Hristos, către ceice au căpătat o credin ă de acelaş pre  cu a noastră, prin dreptatea Dumnezeului şi Mîntuitorului nostru Isus Hristos
    5. Tit 2.13 – aşteptînd fericita noastră nădejde şi arătarea slavei marelui nostru Dumnezeu şi Mîntuitor Isus Hristos
    6. 2 Petru 1.11 – în adevăr, în chipul acesta vi se va da din belşug intrare în ‘mpărăţia vecinică a Domnului şi Mîntuitorului nostru Isus Hristos.
    7. 2 Pentru 2.20 – în adevăr, dacă, dupăce au scăpat de întinăciunile lumii, prin cunoaşterea Domnului şi Mîntuitorului nostru Isus Hristos, se încurcă iarăş şi sînt biruiţi de ele, starea lor de pe urmă se face mai rea decît cea dintîi. (vezi şi 2 Petru 3.2, 3.18)
    Martorii lui Iehova tălmăcesc această expresie  „Domnul şi Mântuitorul Isus Hristos”  spunând că această expresie nu se referă doar la Hristos. Ei susţin că în cazul Domn sau Dumnezeu se referă la Dumnezeul Tatăl, iar cuvântul Salvator se referă la Hristos, Cel creat de Dumnezeu. Dar o astfel de interpretare încalcă grav regulile gramaticii din limba greacă.  Posibil voi reveni cu un alt articol despre aceasta.
    Deci Isus Hristos este Dumenezeu! Biblia îl prezintă că este Una cu Dumnezeu, are aceeşi natură şi multe expresii folosite pentru Dumnezeu în V.T. sunt folosite în N.T.

    În nouUn glas strigă: ,,Pregăti i în pustie calea Domnului, netezi i în locurile uscate un drum pentru Dumnezeul nostru!
Anunțuri

Single Post Navigation

94 thoughts on “Argumentele ignorate de Martorii lui Iehova despre Dumnezeirea lui Isus Hristos

  1. Pingback: Argumentele ignorate de Martorii lui Iehova despre Dumnezeirea lui Isus Hristos « Creştini md

  2. Covali Igor on said:

    Romani 9:5
    „… si din ei a iesit, dupa trup, Hristosul, care este mai pe sus de toate lucrurile, Dumnezeu binecuvintat in veci. Amin!”

  3. Mersi draga Igor.

    Un bun argument. Binecuvantari!

  4. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  5. mircea on said:

    gigi,in N.T am gasit mai multe versete in care se spune ca oamenii din vremea lui Isus s-au inchinat Lui,dar (Exod.34:14) si multe alte versete spun,,Sa nu te inchini inaintea unui alt dumnezeu; caci Domnul se numeste gelos, este un Dumnezeu gelos.”
    Faptul ca Isus a acceptat ca oamenii sa I-se inchine nu poate insemna decat:
    1. Isus este Dumnezeu.
    2. Isus a gresit acceptand inchinarea de la oameni.
    Tu ce spui?

  6. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  7. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  8. Draga Gigi,

    V-am vorbit despre Dumnezeirea lui Hristos in articolul de mai sus, si tot ignorati dovezile.

    Faptul ca nu a avem un singur Dumnezeu Tata stiu toti, nu ne-ti spus ceva nou, dar Acest Dumnezeu Tata, are un Fiu, unic Fiu, care este DUMNEZEU, si care primeste inchinarea, la fel ca Dumnezeu Tatal, care, Biblia Il prezinta ca si DUmnezeu!

  9. BUNA ZIUA…PRIETENI,AS VREA SA VA RASPUND NU CA SI CULT,SAU CA SI TRINITARIAN…,CI CA OM A LUI DUMNEZEU.
    1.CUVANTUL DOMNULUI ESTE VIU,IN IOAN CAP 1 VERS 1 SI 2 SPUNE : LA INCEPUT ERA CUVANTUL,CUVANTUL ERA CU DUMNEZEU,SI CUVANTUL ERA DUMNEZEU,EL ERA LA INCEPUT CU DUMNEZEU…,NIMENI NU POATE ZICE CA ISUS HRISTOS E DOMNUL DECT PRIN DUHUL SFANT…,GENEZA 1 VRES 26 SI 27 SPUNE: SA FACEM OM DUPA CHIPUL NOSTRU SI ASEMANAREA NOASTRA…,IN APOCALIPSA CAP 1 VRES 8 VB DUMNEZEU SI LA FEL IN APOCALIPSA 1 VRES 17 SI 18 E ISUS HRISTOS…SE VEDE CLAR CA EL ESTE SINGURUL DUMNEZEU ADEVARAT…TATAL FIUL SI DUHUL SFANT=UN SINGUR DUMNEZEU…NU 3 CUM INTELG UNII SAU CUM CRED UNII CI UN SI ACELASI DUMNEZEU EL ESTE SINGURUL MANTUITOR…
    SA NE AJUTE DUMNEZEU SA INTELEGEM CLAR ADEVARUL SCRIPTURI PRIN DECOPERIRE DIVINA A DUHULUI SFANT…AMIN AMIN!!!

  10. Tatal, Fiul si Duhul Sfant – Un singur Dumnezeu. Amin.

  11. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  12. Afirmatiile dvs, draga Gigi, sunt goale.

    Cereti dovezi Biblice, vi le-am dat in articol. Aratati-mi un verset concret din BIblie care sa sustina spusele dvs ? Iata ce spune insaşi Biblia despre Isus:

    Rev 1:7 Iata ca El vine pe nori. Si orice ochi Il va vedea; si cei ce L-au strapuns. Si toate semintiile pamantului se vor boci din pricina Lui! Da, Amin.
    Rev 1:8 „Eu sunt Alfa si Omega, Inceputul si Sfarsitul“, zice Domnul Dumnezeu, Cel ce este, Cel ce era si Cel ce vine, Cel Atotputernic.

    Rev 1:11 care zicea: „Eu sunt Alfa si Omega, Cel dintai si Cel de pe urma.
    Rev 1:12 M-am intors sa vad glasul care-mi vorbea. Si cand m-am intors, am vazut sapte sfesnice de aur.
    Rev 1:13 Si in mijlocul celor sapte sfesnice pe cineva, care semana cu Fiul omului, imbracat cu o haina lunga pana la picioare, si incins la piept cu un brau de aur.

    Cand L-am vazut, am cazut la picioarele Lui ca mort. El Si-a pus mana dreapta peste mine, si a zis: „Nu te teme! Eu sunt Cel dintai si Cel de pe urma,
    Rev 1:18 Cel viu. Am fost mort, si iata ca sunt viu in vecii vecilor. Eu tin cheile mortii si ale Locuintei mortilor.

    In versetele acestea găsiţi şi un caz de închinare lui Isus. Isus este numit Cel Atotputernic şi primeşte închinarea, nu îl împiedică pe Ioan să I Se închine.

    Nu încercaţi să faceţi Deducţii, ci căutaţi să observaţi textul aşa cum vorbeşte el. Aţi scos versetele din context pentru a vă demonstra ideea care vă convine. CONTEXTUL GUVERNEAZĂ. O regulă de aur a studiului BIblic. Nu scoateţi versetele din context.

  13. BUNA SEARA…PRIETENII,AS VREA SA VEDEM CATEVA CUVINTE ALE SCRIPTURI DESPRE ISUS.
    1.CINE ESTE MANTUITORUL LUMII!?IN VT,SPUNE IN ISAIA 43 CU VERS 11 SPUNE: EU,EU SANT DOMNUL SI AFARA DE MINE NU ESTE NICI UN MANTUITOR!IN EFES 2 VERS 12 SPUNE: aduceti-va aminte ca in vremea aceea erati fara Hristos, fara drept de cetatenie in Israel, straini de legamintele fagaduintei, fara nadejde si fara ”Dumnezeu in lume”. A)CAND A FOST DUMNEZEU IN LUME ,DACA ISUS NU ESTE DUMNEZEU???
    B)CARE ESTE MANTUITORUL LUMII DACA IN VECHIU T,ZICE CA E DOMNUL DUMNEZEU MANTUITORUL, SI IN NOUL T,ZICE CA E ISUS MANTUITORUL LUMII SI CA NU ESTE DAT UN ALT NUME OAMENILOR IN CARE SA FIE MANTUITI.!!!???

    2.IN APOCALIPSA CAP 4:8 ZICE:8. Fiecare din aceste patru fapturi vii avea cate sase aripi, si erau pline cu ochi de jur imprejur si pe dinlauntru. Zi si noapte, ziceau fara incetare: „Sfant, Sfant, Sfant, este Domnul Dumnezeu, Cel Atotputernic, care era, care este, care vine!” CINE TREBUIE SA VINA??? APOCALIPSA 22:13 SI APOCALIPSA CAP 1:7:8.
    12. Iata, Eu vin curand; si rasplata Mea este cu Mine, ca sa dau fiecaruia dupa fapta lui.

    7. Iata ca El vine pe nori. Si orice ochi Il va vedea; si cei ce L-au strapuns. Si toate semintiile pamantului se vor boci din pricina Lui! Da, Amin.

    8. „Eu sunt Alfa si Omega, Inceputul si Sfarsitul”, zice Domnul Dumnezeu, Cel ce este, Cel ce era si Cel ce vine, Cel Atotputernic!!!

    3. O INTREBARE!!! DACA ISUS ESTE ”UN ”DUMNEZEU CUM ZICI ATUNCI AI O PROBLEMA FOARTE MARE!!!
    TE INCHINII LA 2 DUMNEZEII??? CAND BIBLIA ZICE E UNUL SINGUR!!!

  14. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  15. Draga, Gigi,

    Raspunsul Dvs il Gasiti in articolul dat.

    https://maranatta.wordpress.com/2009/11/22/trinitatea-dovezile-vechiului-testament-despre-trinitate/

    Curand va aparea si un alt articol despre aceasta.

    Salutare.

  16. Iar pe Isus de aceea si L-au rastignit, pentru ca, dupa cum afirmati in argumentele dvs. Abel,Enoh,Noe,Avraam,Moise,David cât şi Isaac, Iacov pe care i-aţi scăpat din vedere, s-au închinat unui singur Dumnezeu. şi Noi ne închinăm unui singur Dumnezeu. Pentru că nu au înţeles că Isus şi cu Tatăl UNA sunt (nu unul, observaţi).

    Iar dvs faceţi comentarii greşite despre trinitate, pentru că nu înţelegeţi trinitatea. Afirmaţi că Trinitatea înseamnă: sunt trei Dumnezei co-egali,de aceeasi substanta,dar totusi este un singur Dumnezeu. Aţi greşit amarnic!

    Trinitatea este: trei Persoane intr-un singur Dumnezeu.

    Dacă tot vă referiţi la părinţii bisericeşti, citiţi ce scrie Atanasian citat mai jos.

    „Caci noi ne inchinam unui singur Dumnezeu in trinitate, iar trinitatea in unitate. Nici NU FACEM CONFUZIE DE PERSOANE a) trei Persoane intr-o singura Persoana, nici NU DIVIZAM SUBSTANTA b) trei Dumnezei intr-un singur Dumnezeu. Caci PERSOANA Tatalui este una singura; iar a Fiului alta; a Duhului Sfant alta. Dar DIVINITATEA (natura divina) a Tatalui si a Fiului si a Duhului Sfant este una singura, glorie egala, maiestate egala? Astfel, Tatal este Dumnezeu, Fiul – Dumnezeu, iar Duhul Sfant – Dumnezeu. SI totusi NU EXISTA TREI DUMNEZEI, ci un singur Dumnezeu si numai Unul!”

    De ce să încerc să vă explic eu ceea ce dvs nu înţelegeţi? Am făcut-o de atâtea ori până acum şi tot ignoraţi dovezile Biblice. Citiţi articolul ce vi l-am dat mai sus şi încercaţi să îmi contraziceţi dovezile din el. Dar Biblic, şi nu filosofic scoţând versete din context.

  17. INTREBAREA MEA ESTE LA CINE TE INCHINI…,DACA TE INCHINI LA IEHOVA CE FACI CU ISUS? DE CE TREBUIE SA MERGI LA IEHOVA CU ISUS ,DE CE AI NEVOIE DE ISUS? PAI DACA NE UITAM CLAR CINE ESTE FIUL LUI DUMNEZEU IN 1 IOAN 5 CU 20 VEDEM CLAR CA FIUL LUI DUMNEZEU E CHIAR DUMNEZEU UITE CE ZICE: Stim ca Fiul lui Dumnezeu a venit, si ne-a dat pricepere sa cunoastem pe Celce este adevarat. Si noi santem in Celce este adevarat, adica in Isus Hristos, Fiul Lui. El este Dumnezeul adevarat si viata vecinica. DECI DACA ACEST FIU ESTE DUMNEZEU ADEVARAT SI VIATA VESNICA …CE MAI POTI ZICE CU ACEST VERSET???

    Celui ce va birui, ii voi da sa sada cu Mine pe scaunul Meu de domnie, dupa cum si Eu am biruit si am sezut cu Tatal Meu pe scaunul Lui de domnie. CUM ISUS DACA NU E DUMNEZEU STA PE SCAUNUNUL DE DOMNIE CU TATAL???

    ACUM SA VEDEM DACA ISUS ARE VIATA IN SINE….UITE CE ZICE IN 1 IOAN VERS 2-3-4, El era la inceput cu Dumnezeu.

    3. Toate lucrurile au fost facute prin El; si nimic din ce a fost facut, n’a fost facut fara El.

    4. In El era viata, si viata era lumina oamenilor.

    DACA ISUS A FOST CREAT SAU FACUT CUM SAU FACUT TOATE LUCRURILE PRIN EL???? SI CUM IN ISUS ERA VIATA???

    CE PARERE AI DE ACEST TEXT A MINTIT ISUS???30. Eu si Tatal una santem.”

    31. Atunci Iudeii iaras au luat pietre ca sa-l ucida.

    32. Isus le-a zis: „V’am aratat multe lucrari bune, cari vin dela Tatal Meu: pentru care din aceste lucrari aruncati cu pietre in Mine?”

    33. Iudeii I-au raspuns: „Nu pentru o lucrare buna aruncam noi cu pietre in Tine, ci pentru o hula, si pentruca Tu, care esti un om, Te faci Dumnezeu.” A MINTIT ISUS CAND SA FACUT DUMNEZEU???

  18. BUNA SEARA…PRIETENI…,CU PRIVIREA LA MATEI 24 VERS 36. Despre ziua aceea si despre ceasul acela, nu stie nimeni: nici ingerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatal. E OK ACUM HAI SA LUAM SI VERS 42 SI 44

    42. Vegheati dar, pentru ca nu stiti in ce zi va veni Domnul vostru

    44. Deaceea, si voi fiti gata; caci Fiul omului va veni in ceasul in care nu va ganditi.

    DACA OBSERIVI SPUNE CA VEGHEATI DAR PT CA ”NU STITI”….EL STIA…DE UNDE A STIUT EL CEASUL CAND SE VA INTOARCE???
    SI IN MOMENTUL IN CARE ISUS ZICE TOATA PUEREA MI-A FOST DATA IN CER SI PE PAMANT…CE INSEAMNA CA EL NU STIE SFARSITUL…!?CE INSEAMNA TOATA PUTEREA MI-A FOST DATA???22.APOC 21 VERS22 In cetate n’am vazut niciun Templu; pentruca Domnul Dumnezeu, Cel Atotputernic, ca si Mielul, sunt Templul ei…CUM ADICA DOMNUL DUMNEZEU ATOTPUERNIC CA SI MIELUL!!!?

  19. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  20. EXTRAORDINAR !!! Cine are probleme dl Gigi?! Dvs sau noi? Noi nu avem mai multi dumnezei cum pretindeti dvs ! (inca il puneti pe Isus la un nivel cu Satana !!!) Dvs credeti in mai multi dumnezei! Si toate argumentele care sunt prezentate mai sus, nu vreti macar sa le cititi, pentru ca asa e strategia dvs, sa nu ii ascultati pe altii ca nu cumva sa va atraga in intuneric (strategia Turnului). Dar poate daca veti citi si veti asculta, cele spuse vi s-ar parea adevarate si veti vedea lumina? Va temeti ca martorii sa vada adevarul? Noi credem intr-un singur Dumnezeu, asa cum spune Biblia!

    Nu in zadar spune BIlbia:
    Col 2:8 Luati seama ca nimeni sa nu va fure cu filozofia si cu o amagire desarta, dupa datina oamenilor, dupa invataturile incepatoare ale lumii, si nu dupa Hristos.
    Col 2:9 Caci in El locuieste trupeste toata plinatatea Dumnezeirii.
    Col 2:10 Voi aveti totul deplin in El, care este Capul oricarei domnii si stapaniri.

    TOATA PLINATATEA DUMNEZEIRII!!! Mai aveti sa faceti filosofii?!

  21. Buna ziu prieteni…din nou se pare ca se da interpretare dupa cult…sa lasam cultul si sa vedem cuvantul asa cum este scris,nu ma intereseaza ce crezuri sant…ma intereseaza ce zice scriptura,nu vreau sa fie o lupta in cuvant si vreau ca lumina Duhului Sfant sa ne lumineze si sa se vada adevarul scripturi

    1. IN IOAN CAP 14 DE LA VERS 1 LA 14,SA FIM FOARTE ATENTI:VERS 7 Daca m’ati fi cunoscut pe Mine, ati fi cunoscut si pe Tatal Meu. Si deacum incolo Il veti cunoaste; si L-ati si vazut.” CUM DACA L-AU VAZUT PE ISUS L-AU VAZUT PE TATAL CARE ESTE DUMNEZEU!!!? IN VERS 8. „Doamne”, i-a zis Filip, „arata-ne pe Tatal, si ne este de ajuns.” SE PARE CA NU AU INTELES DE IL INTREABA SI FILIP ARATA-NE PE TATAL…DUPA CE LE-A ZIS CLAR L-ATI SI VAZUT,ACUM RASP LUI ISUS VERS 9-10. Isus i-a zis: „De atata vreme sunt cu voi, si nu M’ai cunoscut, Filipe? Cine M’a vazut pe Mine, a vazut pe Tatal. Cum zici tu dar: „Arata-ne pe Tatal?”

    10. Nu crezi ca Eu sunt in Tatal, si Tatal este in Mine? Cuvintele, pe cari vi le spun Eu, nu le spun dela Mine; ci Tatal, care locuieste in Mine, El face aceste lucrari ale Lui. DECI CINE LOCUIA IN HRISTOS CINE VORBEA IN EL??? CU INTELEGI CINE MA VAZUT PE MINE A VAZUT PE TATAL???SI CUM LE SPUNE ISUS ”L-AI SI VAZUT” A MINTIT??? CE DOVADA ESTE MAI CLARA CA ISUS ESTE DUMNEZEU ATOTPUTERNIC??? CUM DE ISUS IARTA PACATELE…PT CA ZICE BIBLIA CA NUMAI DUMNEZEU IARTA PACATELE??
    LA ISUS I SA DAT IN DANIEL 7 PUERE SLAVA…DAR DUMNEZEU ZICE CA EL NU-SI DA SLAVA NIMANUI SI PUEREA CE ZICI???

  22. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  23. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  24. SE PARE CA INTERPRETAREA O DAI DUPA BUNUL TAU PLAC…SI DUPA TRADUCEREA LUMII NOI ASA CU AI SPUS MAI SUS.
    OK. SA VEDEM CUVANTUL CE NE SPUNE!!!
    1.CU IEHOVA FARA ISUS AJUNGI DIRECT IN IAD…DACA CREZI CA EXISTA IAD(HADES) FARA SA TE SUPERI ASTA ZICE BIBLIA.VIATA ESTE: Dar lucrurile acestea au fost scrise, pentruca voi sa credeti ca Isus este Hristosul, Fiul lui Dumnezeu; si crezand, sa aveti viata in Numele Lui. (Ioan.20:31)

    IN FATA CUI NE INCHINAM NOI:pentruca, in Numele lui Isus, sa se plece orice genunchi al celor din ceruri, de pe pamant si de supt pamant, (Filip.2:10)

    2.INTREB A GRESIT TOMA CAND IA ZIS LA ISUS ”DOMNUL MEU SI DUMNEZEUL MEU”???

    3.SINCER NU MA MIR CA NU INTELEGETI DUHOVNICESTE DIN MOMENT CE NU AVETI DUHUL SFANT,PT CA EL VA FACE SA INTELEGETI SCRIPTURA!!!

    AS VREA SA TE INTREB: IN GENEZA CAP 3 VERS 22. Domnul Dumnezeu a zis: „Iata ca omul a ajuns ca unul din Noi, cunoscand binele si raul. Sa-l impedecam dar acum ca nu cumva sa-si intinda mana, sa ia si din pomul vietii, sa manance din el, si sa traiasca in veci.” TE INTREB CINE CUNOSTEA BINELE SI RAUL INFARA DE DUMNEZEU? OMUL A AJUNS CA UNUL DIN NOI!!! CARE NOI???CA NIMENI NU CUNOSTEA BINELE SI RAUL INAFARA DE DUMNEZEU!? DACA ISUS NU E DUMNEZEU CA SI TATAL EGAL CUM DE ISUS DUMNEZEU ZICE CA OMUL A AJUNS CA UNUL DIN NOI LA PLURAL???

    OMUL FARA DUHUL SFANT NU POATE INTELEGE CA TATAL,FIUL SI DUHUL SFANT= UN SINGUR DUMNEZEU,ACEST LUCRU TI-L DESCOPERA ISUS …Toate lucrurile Mi-au fost date in mani de Tatal Meu; si nimeni nu cunoaste deplin pe Fiul, afara de Tatal; tot astfel nimeni nu cunoaste deplin pe Tatal, afara de Fiul, si acela caruia vrea Fiul sa i-l descopere. (Mat.11:27) daca fiul nu ti-l decopera pe tatal cine e…in zadar toata credinta ta!!!

  25. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  26. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  27. Mai intervin si eu in discutii… imi cer scuze.

    Draga Gigi. Sunt bucuros pentru insistenta dvs. Totusi va rog din nou – nu atacati pe nimeni – Doddo a citat Biblic si toate dovezile lui sunt BIblice. De ce il acuzati de pareri nebiblice? El nu face filosofie, si daca sa fim sinceri, punctele lui sunt Teologice, chiar mai mult decat ale dvs. De exemplu. Dvs ati comentat in acest comentariu doar 2 versete din Biblie ati folosit si in rest sunt doar presupuneri si interpretari de ale dvs. (nu va supar cu nimic, doar fac o mica observare asupra discutiei, imi cer iertare daca va incomodez cu ceva)

    Iata cateva argumente.

    Isus ESTE ATOTPUTERNIC ! (dvs va contraziceti cu Biblia) – Apocalipsa 1.8 „Eu sunt Alfa si Omega, Inceputul si Sfarsitul“, zice Domnul Dumnezeu, Cel ce este, Cel ce era si Cel ce vine, Cel Atotputernic.
    Apocalipsa 4:8 Fiecare din aceste patru fapturi vii avea cate sase aripi, si erau pline cu ochi de jur imprejur si pe dinauntru. Zi si noapte, ziceau fara incetare: „Sfant, Sfant, Sfant, este Domnul Dumnezeu, Cel Atotputernic, care era, care este, care vine!“
    Veti spune ca se spune despre Tatal. Dar observati va rog ca se vorbeste despre Isus in context, si inca CEL CE ESTE, CARE ERA, CARE VINE. Cine vine? Unde vine? Vine Isus, dragi prieteni, unde? va veni pe acest pamant si Biblia spune ca Il va vedea ORICE FATURA, nu va veni in mod tainic.

  28. Domnule Gigi,
    Versetul afirmă faptul că în „în nimeni altul nu este mântuire”, faptul că se afirmă că nu este un alt nume în care să fim mântuiți vine în sprijinul afirmației conform căreia „în nimeni altul nu este mântuire”. Ori vreți să spuneți că acest „în nimeni altul nu este mântuire” înseamnă altceva. Accentul este pus pe faptul că „în nimeni altul nu este mântuire”, iar afirmația ulterioară care o argumentează pe prima („în nimeni altul nu este mântuire”) are un rol de a o sprijini, nu de a o contrazice.

    Dacă este să vorbim de când este Hristos mântuitor, atunci eu m-aș opri asupra Evrei 11:26, unde scrie despre Moise: „El socotea ocara lui Hristos ca o mai mare bogăţie decît comorile Egiptului, pentru că avea ochii pironiţi spre răsplătire.”. Se pare că această ocară a lui Hristos a fost socotită chiar înainte de profeția lui Osea. De asemenea, în același context din Evrei vedem că Moise era condus de o credință mântuitoare și avea ochii aținiți asupra unei recompense divine. Cum ar fi putut dar, ca Moise să socotească ocara lui Hristos ca fiind mai presus de bogății dacă această ocară nu ar avea legătură tocmai cu „ocara lui Hristos” de care știm cu toții? Mai mult de atât, hotârârea de iertare pentru „toți oamenii” a venit printr-o singură hotărâre de iertare, iar acea hotărâre de iertare este iertarea care vine din jertfa lui Hristos (Romani 5:18). Dacă este vorba de puterea lui Hristos, să nu uităm că El a fost făcut pentru puțin timp mai prejos decât îngerii tocmai pentru a duce la capăt o misiune (Evrei 2:7). Astfel, dacă Hristos a fost făcut pentru puțină vreme mai prejos chiar decât îngerii, nu mă aștept să se fi manifestat altfel decât S-a manifestat. Argumentele care afirmă faptul că Hristos nu este Dumnezeu pentru că în evanghelii ne este prezentat mai prejos decât Tatăl sunt cu totul eronate tocmai pentru că ne este explicat clar că s-a coborât pentru puțină vreme la acel nivel. În acest sens, întrebările dumneavoastră legate de cine l-a mântuit și înviat sunt irelevante: știm deja că El s-a făcut mai prejos decât îngerii pentru puțină vreme. Și tocmai pentru că s-a făcut mai prejos decât îngerii nu ne așteptăm să se fi manifestat ca Dumnezeul atotputernic.

    Astfel întrebarea despre cine este singurul Mântuitor rămâne în picioare, mai ales că însuși Moise privea la ocara Mânuitorului de pe lemn (spun lemn pentru a nu intra în discuții colaterale despre cruce). Mai ales că proorocii proroceau prin Duhul lui Hristos care era în ei.

    Dacă îmi veți răspunde, atunci vă rog să nu ignorați aceste aspecte, și mai ales, răspundeți-mi în context.

    Eu, până voi primi răspunsul dumneavoastră, mă voi bucura: „Toate au fost făcute prin El şi pentru El.(Coloseni 1:16)”! Iar dacă toate au fost făcute pentru Hristos, atunci pentru El sunt și eu.

  29. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  30. Draga Gigi,

    Citesc Biblia si o studiez.
    Să citim împreună:

    Apocalipsa 1:7-8 Iata ca El (adică Isus) vine pe nori. Si orice ochi Il va vedea; si cei ce L-au strapuns. Si toate semintiile pamantului se vor boci din pricina Lui! Da, Amin. „Eu sunt Alfa si Omega, Inceputul si Sfarsitul“, zice Domnul Dumnezeu, Cel ce este, Cel ce era si Cel ce vine, Cel Atotputernic.
    Apocalipsa Rev 1:10 In ziua Domnului eram in Duhul. Si am auzit inapoia mea un glas puternic, ca sunetul unei trambite.
    Rev 1:11 care zicea: „Eu sunt Alfa si Omega, Cel dintai si Cel de pe urma. Ce vezi, scrie intr-o carte, si trimite-o celor sapte Biserici: la Efes, Smirna, Pergam, Tiatira, Sardes, Filadelfia si Laodicea.“
    Rev 1:12 M-am intors sa vad glasul care-mi vorbea. Si cand m-am intors, am vazut sapte sfesnice de aur.
    Rev 1:13 Si in mijlocul celor sapte sfesnice pe cineva, care semana cu Fiul omului, imbracat cu o haina lunga pana la picioare, si incins la piept cu un brau de aur.
    Rev 1:14 Capul si parul Lui erau albe ca lana alba, ca zapada; ochii Lui erau ca para focului;

    Iar Cornilescu a scri DOMNUL cu majuscule pentru că se referă la Isus ca şi la IEHOVA ! Pentru că Isus este DUMNEZEU. Ca şi Tatăl Iehova.

    Citiţi aici:
    Isaia 40.3 “Un glas striga: „Pregatiti in pustie calea Domnului, neteziţi în locurile uscate un drum pentru Dumnezeu -l (IEHOVA) nostru!” Să comparăm acest verset cu Matei 3:3 “Ioan acesta este acela care fusese vestit prin proorocul Isaia, cand zice: „Iata glasul celui ce striga in pustie: „Pregatiti calea Domnului, neteziţi-I cărările.“

    Zaharia 2.8-9 Căci aşa vorbeşte Domnul oştirilor: „După slavă m-a trimis El la neamurile care v-au jefuit; căci cel ce se atinge de voi se atinge de lumina ochilor Lui. Iată, Îmi ridic mâna împotriva lor, zice Domnul si ele vor fi prada celor ce le erau supuşi, ca sa ştiţi că Domnul oştirilor m-a trimis. Striga de veselie si bucura-te, fiica Sionului! Caci iată, Eu vin, şi voi locui in mijlocul tău, zice Domnul.“ Deci, Domnul (orig. IEHOVA) trimite pe Domnul (orig. IEHOVA) şi tot Domnul (IEHOVA) va locui în mijlocul oamenilor!

    Nu vreau să mă repet. Am adus deja aceste argumente şi dvs le-aţi ignorat.

    Dragi cititori, pentru detalii vedeţi aceste două articole: Primul Şi al doilea

  31. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  32. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  33. Domnule Gigi,

    Versetele din evanghelii pe care încercați să le folosiți pentru a arăta că Fiul nu este atotputernic nu au asemenea rol. Știm bine că Hristos a fost făcut pentru puțină vreme mai prejos chiar decât îngerii. Pe când în versetul citat de interlocutorul dumneavoastră este vorba de un Hristos ridicat în slavă!

    Nu ați demonstrat așadar nimic, ci pur și simplu ați ignorat niște versete biblice care susțin ceea ce spune Creștini Md.

  34. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  35. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  36. Drag Gigi,
    Isus este Atotputernic, după cum v-am demonstrat şi v-am arătat ce spune Biblia. Faptul că Isus nu ştia ziua întoarcerii nu se contrazice cu faptul că Isus este Atotputernic. Biblia spune că El a fost făcum mai prejos decât chiar şi îngerii, pentru un timp
    Evrei 2:9 Dar pe Acela, care a fost facut „pentru putina vreme mai prejos decat ingerii“, adica pe Isus, Il vedem „incununat cu slava si cu cinste“,
    Filipeni 2:6-7 El, macar ca avea chipul lui Dumnezeu, totusi n-a crezut ca un lucru de apucat sa fie deopotriva cu Dumnezeu, ci S-a dezbracat pe sine insusi si a luat un chip de rob, facandu-Se asemenea oamenilor.

    Deci, Avea Chipul lui Dumnezeu! Dar nu S-a mândrit cu aceasta, nu a ţinut la poziţie, ci a lăsat poziţia Sa, S-a dezbrăcat de Sine şi a luat chip de rob. Aici Pavel clar ne prezintă că Isus era deopotrivă cu Dumnezeu, dar a lăsat această poziţie pentru a se face rob.
    Încă un verset care ne arată lclar că Isus avea Slavă şi putere înainte de a se desbrăca de ea înainte de a veni pe pământ, de a se face rob, ( şi fiţi atenţi, rob Dumnezeului Tată! De aceea zice facă-Se voia Ta şi nu a mea! )

    Ioan 17:5 Si acum, Tata, proslaveste-Ma la Tine insuti cu slava, pe care o aveam la Tine, inainte de a fi lumea.
    Slava aceasta nu I-a fost dată în timpul Botezului! Ci o avea, S-a desbrăcat de ea şi s-a făcut rob. S-a înălţat şi a primit-o înapoi.

    Ioan 17:10 tot ce este al Meu, este al Tau, si ce este al Tau, este al Meu,
    Luati seama: Totul ce este a Tatălui este şi a lui Isus Hristos!

  37. 1. Afirmația mea a fost aceea că versetul susține că în nimeni altul nu este mântuire, iar partea a doua a versetului o susține pe prima și nu o contrazice. Sunt de acord să rămânem la Fapte 4:12 (doar eu l-am adus în discuție pe acest verset). Versetul afirmă clar: în nimeni altul nu este mântuire decât în Hristos. Apoi partea a doua de la acel „căci” o susține pe prima și nu o contrazice. Aceasta este afirmația mea, nu alta.

    Eu nu ignor partea a doua a versetului, dar dumneavoastră ignorați de tot partea întâi a versetului.

    2. Din moment ce într-un mesaj anterior am explicat clar că nu afirm că numai Fiul mântuiește, de ce mă întrebați acum dacă insinuez cumva că numai Fiul mântuiește și Tatăl nu? S-ar putea să nu fi citit mesajele mele pe deplin?

    3. Prezentați evangheliile ca fiind o dovadă împotriva faptului că Hristos era atotputernic. Aici a fost momentul în care am afirmat că evangheliile sunt irelevante pentru a arăta că Hristos nu era atotputernic. Eu nu afirm că ele sunt irelevante, ci că sunt irelevante în încercarea de a emite faptul că Hristos nu estee atotputernic. Și faptul că am apelat la alte versete, este unul justificat: acele versete arată clar că Hristos s-a făcut mai prejos decât îngerii pentru puțin timp. Iar dacă s-a făcut mai prejos decât îngerii, atunci nu mă aștept să se fi manifestat în evanghelii ca Dumnezeu atotputernic. Aici a fost momentul când am afirmat că întrebările sunt irelevante – este clar că și Tatăl a contribuit la învierea Fiului din moment ce Fiul s-a făcut mai prejos decât îngerii. Răspunsul la întrebările dumneavoastră este unul pozitiv, însă acest lucru nu arată că Fiul nu este atotputernic, ci doar că El s-a facut mai prejos decât îngerii pentru puțin timp.

    4. Eu nu am folosit versetul legat de Ștefan pentru a arăta că rezultă faptul că Hristos este ori nu este atotputernic. De fapt nu m-am legat deloc de acel verset. Dacă vreți să afirmați că versetul respectiv nu afirmă atotputernicia lui Hristos, atunci foarte bine. Sunt de acord cu dumneavoastră. Numai să nu omitem faptul că dacă un verset nu exprimă atotputernicia lui Hristos asta nu înseamnă că Hristos nu este omnipotent.

    5. Versetele care afirmați că n-au legătură cu discuția, le-am folosit pentru a arăta că Hristos era cunoscut ca mânuitor încă înainte de Osea și că a existat o singură hotărâre de mântuire. Iar această mântuire a fost în Numele lui Hristos. Oricum, dacă spuneți că nu este așa, atunci va trebui să-mi arătați ce alt sens are ca Moise să considere mai presus ocara pentru Hristos decât bogățiile. Ori vedem noi vreo valoare în ocara lui Hristos decât aceea că Hristos s-a coborât și a fost ocărât pentru păcatele noastre?

    6. Nu îmi aduc aminte să-mi fi oferit un verset spre comentariu și să asociați împreună cu el întrebarea: „De ce avem un singur Dumenzeu-Tatăl?”. Dar dacă asta vă este întrebarea atunci vă răspund că avem un singur Dumnezeu-Tatăl din același motiv pentru care avem un singur Stăpân și Domn: Fiul. Și știm că nu pot exista mai mulți „singur Domn” (decât dacă vreți să spuneți că singur înseamnă mai mulți).

  38. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  39. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  40. Drag Gigi,
    Faptul ca in Biblie nu este verset ca Isus acum cunoaste ziua venirii lui, nu demonstreaza nimic din spusele dvs.
    Referitor la Felipeni 2. Priviti-l in contextul Biblic. Bineinteles ca Dumenzeu la ridicat mai presus decat orice. Priviti contextul – Isus a lasat Chipul Sau de Dumenzeu, El care era deopotriva cu Dumnezeu, a lasat totul si S-a facut rob. DE ACEEA DUMNEZEU L-A RIDICAT MAI PRESUS DE ORICE. L-a ridica mai presus de orice putere, I-a dat, din acesta pricina toata puterea IN MANA LUI. Acum intelegeti de ce se spune ca Tatal i-a dat-o? Pentru ca Fiul S-a dezbracat de ea venind pe pamant, si apoi Tatal ea dat TOATA PUTEREA, in MANA FIULUI. Fiul avand acum totul in mana sa. Asa cum Fiul S-a desbracat si a lasat totul smerindu-se. Tatal I-a dat totul Fiului.

  41. Domnului Gigi,

    Pentru a afirma că Hristos are limite de compentență în funcția respectivă, trebuie să aduceți o dovadă în sprijinul respectivei afirmații. La dreapta ori la stânga nu înseamnă vreo desemnare de spațiu, ci mai degrabă o poziție pe care o ocupă Hristos din punct de vedere spiritual. Nu cred că vreunul dintre noi vrea să afirme faptul că Tatăl, care nu este cuprins în spațiu ori timp are „o la dreapta” ori „o la stânga”. Așadar, ați putea încerca să afirmați acest lucru pe care-l și afirmați însă mă îndoiesc că aveți ca sprijin Biblia în acest sens.

    Hristos s-a înălțat în trup și mai mult de atât ni se spune că va veni în același fel în care a plecat (încă un element în care teologia Martorilor diferă de ceea ce susține Biblia). Faptul că Ștefan a văzut gloria Tatălui și l-a văzut pe Hristos, nu poate fi luat ca un argument împotriva divinității lui Hristos. Ajunge să ne oprim la Isaia 6:1, faptul că Isaia îl vede pe Domnul nu-l face pe Dumnezeu să nu fie Dumnezeu. Dacă argumentul adus de dumneavoastră ar fi valid, atunci în versetul respectiv se întâmplă tocmai ceea ce spuneți că nu se poate întâmpla: un om îl vede pe Dumnezeu (faptul că nu-l vede exact așa cum este Dumnezeu poate fi discutat). Ceea ce susțin aici este faptul că dacă argumentul adus de dumneavoastră este valid, atunci Isaia 6:1 vă stă împotrivă.

    Indiferent de momentul în care susțineți că că Hristos a devenit Mântuitor, nu puteți ignora faptul că hotârârea de iertare a fost dată prin El – chiar și pentru cei din vechime. Apoi, dacă lumea începe să aibă doi mântuitori în Noul Testament (ceea ce trebuie să susțineți), aveți de întâmpinat faptul că dacă avem un singur Dumnezeu Tatăl, atunci avem și un singur Stăpân: Hristos. Dacă susțineți existența unui Dumnezeu-Tatăl care nu este Stăpân, atunci discuția nu-și mai are rostul. În urmă cu ceva timp, am redactat un material pe tema divinității lui Hristos, iar acum îl voi posta mai jos. Cu referire la versetul în care Moise a suferit ocara lui Hristos, dacă susțineți că e o figură de stil, trebuie să-mi arătați ce ar putea figura ea. Nu doar să vă feriți de dificultate afirmând că este vorba de o figură de stil.

    În legătură cu „un singur Dumneze-Tatăl” eu sunt de acord că există doar un singur Dumnezeu Tatăl. Însă la fel de acord sunt că există un singur Dumnezeu Fiul. Argumentele mele nu încearcă să arate că Fiul este Tatăl nici că Tatăl este Fiul, ci că există un singur Dumnezeu, iar Tatăl și Fiul sunt Dumnezeu. Problema însă este mai mare în altă direcție: eu am putut răspunde că accept un singur Dumnezeu Tatăl și un singur Dumnezeu Fiul, dar dumneavoastră aveți un Dumnezeu Tatăl care nu este și Domn (1 Corinteni 8:6). Iar dacă aveți un Dumnezeu lipsit de stăpânire, atunci ori Biblia este contradictorie și ne dăm foc la creștinism, ori interpretarea dumneavoastră duce la astfel de contradicții.

    Acum să vă dau materialul:

    1. În Deuteronom 6:4 este scris: „Ascultă, Israele! Domnul, Dumnezeul nostru, este singurul Domn.” – daca Dumnezeu este singurul Domn, atunci este clar că nu pot exista mai mulţi „domni”! Însă vedem că IIisus Hristos este de asemenea Domn => IIisus Hristos trebuie să fie Dumnezeu: „Ce credeţi voi despre Hristos? Al cui fiu este?„ ,,Al lui David”, I-au răspuns ei. Şi Iisus le-a zis: ,,Cum atunci David, fiind insuflat de Duhul, Îl numeşte Domn, cînd zice: „Domnul a zis Domnului Meu: ,,Şezi la dreapta Mea, până voi pune pe vrăjmaşii Tăi supt picioarele Tale?”” (Matei 22:42-44), în Fapte 10:36 apare de asemenea: „El a trimes Cuvîntul Său fiilor lui Israel, şi le -a vestit Evanghelia păcii, prin Iisus Hristos, care este Domnul tuturor.” – vedem astfel că IIisus Hristos este Domn! Din moment ce nu pot exista mai mulţi „domni”, putem concluziona că IIisus este cu adevărat Dumnezeu şi putem să îl numim cu încredere: „Dumnezeul nostru”!
    Alte versete care susţin faptul că IIisus este Domn:

    „Drept răspuns, Toma I -a zis: ,,Domnul meu şi Dumnezeul meu!” (Ioan 20:28)

    „Dacă mărturiseşti deci cu gura ta pe Iisus ca Domn, şi dacă crezi în inima ta că Dumnezeu L -a înviat din morţi, vei fi mântuit.” (Romani 10:9)

    „Căci chiar dacă ar fi aşa numiţi ,,dumnezei„, fie în cer, fie pe pământ (cum şi sunt în adevăr mulţi ,,dumnezei„ şi mulţi ,,domni„), totuşi pentru noi nu este decât un singur Dumnezeu: Tatăl, dela care vin toate lucrurile şi pentru care trăim şi noi, şi un singur Domn: Iisus Hristos, prin care sunt toate lucrurile şi prin El şi noi.” (1 Corinteni 8:5-6)

    „De aceea vă spun că nimeni, dacă vorbeşte prin Duhul lui Dumnezeu, nu zice: ,,Iisus să fie anatema!„ Şi nimeni nu poate zice: ,,Iisus este Domnul„, decît prin Duhul Sfînt.” (1 Corinteni 12:3)

    „şi orice limbă să mărturisească, spre slava lui Dumnezeu Tatăl, că Iisus Hristos este Domnul.” (Filipeni 2:11)

    „Căci s’au strecurat printre voi unii oameni, scrişi de mult pentru osînda aceasta, oameni neevlavioşi, cari schimbă în desfrînare harul Dumnezeului nostru, şi tăgăduiesc pe singurul nostru Stăpîn şi Domn Iisus Hristos.” (Iuda 4) – am văzut în Filipeni 2:11 că a mărturisi că IIisus este Domnul, este spre slava Tatăului şi de asemenea am văzut că în 1 Corinteni 8:5-6, IIisus este numit „un singur Domn” – de asemenea, în versetul de faţă IIisus este singurul Stăpân şi singurul Domn. Din faptul că Dumnezeu este singurul Domn şi IIisus este singurul Domn, putem concluziona clar faptul că IIisus este Dumnezeu.

    2. În paralela dintre 1 Timotei 6:15 şi Apocalipsa 19:16 putem observa că IIisus Hristos are acelaşi nume ca şi Dumnezeu: „Împăratul împăraţilor şi Domnul domnilor”:

    „care va fi făcută la vremea ei de fericitul şi singurul Stăpînitor, Împăratul împăraţilor şi Domnul domnilor,” (1 Timotei 6:15)

    „Pe haină şi pe coapsă avea scris numele acesta: ,,Împăratul împăraţilor şi Domnul domnilor.” (Apocalipsa 19:16)
    Vedem clar că atât Tatăl în 1 Timotei 6:15, cât şi IIisus în Apocalipsa 19:16 sunt numiţi cu aceiaşi distincţie: „Împăratul împăraţilor şi Domnul domnilor”! IIisus este Domnul domnilor şi Tatăl este Domnul domnilor: aceiaşi fiinţă!

    3. Vedem mai departe că există un singur Mântuitor – în Isaia 43:11-13 este scris: „Eu, Eu sunt Domnul, şi afară de Mine nu este niciun Mântuitor! Eu am vestit, am mântuit, am proorocit, nu sunt străin între voi; voi Îmi sunteţi martori, zice Domnul, – că Eu sunt Dumnezeu. Eu sunt de la început, şi nimeni nu izbăveşte din mâna Mea; când lucrez Eu, cine se poate împotrivi?”, un alt verset care susţine faptul că Dumnezeu este singurul Mântuitor este Osea 13:4: „Dar Eu sunt Domnul, Dumnezeul tău, din ţara Egiptului încoace. Tu cunoşti că nu este alt Dumnezeu afară de Mine, şi nu este alt mântuitor afară de Mine.” – este clar că nu există un alt Mântuitor înafară de Dumnezeu, însă dacă Biblia susţine că de fapt IIisus este (singurul) Mântuitor, atunci este clar faptul că IIisus este Dumnezeu! Iar Biblia susţine din plin acest aspect: „În nimeni altul nu este mântuire: căci nu este supt cer nici un alt Nume dat oamenilor, în care trebuie să fim mântuiţi.” (Fapte 4:12) – vedem clar faptul că în nimeni altul nu este mântuire decât în IIisus Hristos! Mai departe: „aşteptînd fericita noastră nădejde şi arătarea slavei marelui nostru Dumnezeu şi Mântuitor Iisus Hristos.” (Tit 2:13), „Simon (Sau: Simeon.) Petru, rob şi apostol al lui Iisus Hristos, către ceice au căpătat o credinţă de acelaş preţ cu a noastră, prin dreptatea Dumnezeului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos: Harul şi pacea să vă fie înmulţite prin cunoaşterea lui Dumnezeu şi a Domnului nostru Iisus Hristos! Dumnezeiasca Lui putere ne-a dăruit tot ce priveşte viaţa şi evlavia, prin cunoaşterea Celui ce ne-a chemat prin slava şi puterea Lui, prin care El ne-a dat făgăduinţele Lui nespus de mari şi scumpe, ca prin ele să vă faceţi părtaşi firii dumnezeieşti, după ce aţi fugit de stricăciunea, care este în lume prin pofte.” (2 Petru 1:1-4), „şi strigau cu glas tare, şi ziceau: ,,Mîntuirea este a Dumnezeului nostru, care şade pe scaunul de domnie, şi a Mielului!” (Apocalipsa 7:10) – versetele care Îl arată pe Iisus ca Mântuitor sunt numeroase. Este clar că singurul Mântuitor este Dumnezeu, Iisus Hristos!

    4. Putem de asemenea observa că „Alfa şi Omega, Începutul şi Sfârşitul” i se atri buie atât lui Iisus cât şi Tatălui: „Eu sunt Alfa şi Omega, Începutul şi Sfârşitul„, zice Domnul Dumnezeu, Cel ce este, Cel ce era şi Cel ce vine, Cel Atotputernic.” (Apocalipsa 1:8) apoi în Apocalipsa 1:10-13 apare: „În ziua Domnului eram în Duhul. Şi am auzit înapoia mea un glas puternic, ca sunetul unei trîmbiţe, care zicea: ,,Eu sunt Alfa şi Omega, Cel dintâi şi Cel de pe urmă. Ce vezi, scrie într-o carte, şi trimite-o celor şapte Biserici: la Efes, Smirna, Pergam, Tiatira, Sardes, Filadelfia şi Laodicea.” M-am întors să văd glasul care-mi vorbea. Şi când m-am întors, am văzut şapte sfeşnice de aur. Şi în mijlocul celor şapte sfeşnice pe cineva, care semăna cu Fiul omului, îmbrăcat cu o haină lungă până la picioare, şi încins la piept cu un brâu de aur.” – vedem că expresia „„Alfa şi Omega, Începutul şi Sfârşitul” i se atribuie atât Tatălui cât şi Fiului! (vezi de asemenea şi Apocalipsa 21:6 si 22:13).

    5. Pe lângă toate argumentele prezentate mai sus, mai putem adăuga unul foarte important, şi anume faptul că Iisus este numit „Dumnezeu” în Sfânta Scriptură(!):
    „Căci un Copil ni s’a născut, un Fiu ni s-a dat, şi domnia va fi pe umărul Lui; Îl vor numi: ,,Minunat, Sfetnic, Dumnezeu tare, Părintele veşniciilor, Domn al păcii.” (Isaia 9:6) – Iisus este numit aici „Dumnezeu tare” – este clar că felul în care Iisus este numit este în concordanţă cu realitatea.
    „Drept răspuns, Toma I -a zis: ,,Domnul meu şi Dumnezeul meu!” (Ioan 20:28) – Toma îl numeşte pe Iisus „Domnul meu şi Dumnezeul meu!” – Iisus nu îl combate şi primeşte adresarea lui Toma.
    „că adică, Dumnezeu era în Hristos, împăcînd lumea cu Sine, neţinîndu-le în socoteală păcatele lor, şi ne-a încredinţat nouă propovăduirea acestei împăcări.” (2 Corinteni 5:19) – Dumnezeu era în Iisus – de aici se poate vedea clar că acţiunile lui Iisus erau de fapt acţiunile lui Dumnezeu – alături de celelalte versete, acest verset este un argument puternic în favoarea divinităţii lui Iisus.
    „Căci în El locuieşte trupeşte toată plinătatea Dumnezeirii.” (Coloseni 2:9) – în Iisus locuieşte TOATĂ plinătatea Dumnezeirii!
    „aşteptînd fericita noastră nădejde şi arătarea slavei marelui nostru Dumnezeu şi Mîntuitor Isus Hristos.” (Tit 2:13) – Iisus este numit din nou „marele nostru Dumnezeu”!
    „pe cînd Fiului I-a zis: ,,Scaunul Tău de domnie, Dumnezeule, este în veci de veci; toiagul domniei Tale este un toiag de dreptate: Tu ai iubit neprihănirea şi ai urît nelegiuirea: de aceea, Dumnezeule, Dumnezeul Tău Te -a uns cu un untdelemn de bucurie mai pe sus decît pe tovarăşii Tăi.” (Evrei 1:8-9) – Iisus este Dumnezeu, scaunul Său de domnie este în veci de veci!
    „Ştim că Fiul lui Dumnezeu a venit, şi ne -a dat pricepere să cunoaştem pe Celce este adevărat. Şi noi suntem în Celce este adevărat, adică în Isus Hristos, Fiul Lui. El este Dumnezeul adevărat şi viaţa vecinică.” (1 Ioan 5:20) – Iisus este Dumnezeul adevărat şi viaţa veşnică!

    6. Datorită faputului că Dumnezeu spune în Cuvântul Său: „Eu sunt Domnul, acesta este Numele Meu; şi slava Mea n-o voi da altuia, nici cinstea mea idolilor.” (Isaia 42:8) – putem conluziona clar faptul că Domnul nu va da slava Lui unei creaturi! Însă vedem că în Apocalipsa, Domnul Dumnezeu are parte de aceiaşi slavă şi glorie ca şi Mielul: „Şi pe toate făpturile, cari sunt în cer, pe pămînt, supt pămînt, pe mare, şi tot ce se află în aceste locuri, le-am auzit zicînd: ,,A Celui ce şade pe scaunul de domnie, şi a Mielului să fie lauda, cinstea, slava şi stăpînirea în vecii vecilor!” (Apocalipsa 5:13). De asemenea vedem că „lauda, cinstea, slava şi stăpînirea” sunt atribuite Mielului „în vecii vecilor”!! Din moment ce Dumnezeu nu va da altuia slava Sa şi vedem că Iisus are slava, cinstea şi stăpânirea lui Dumnezeu, putem concluziona fără echivoc că Iisus este Dumnezeu! De asemenea, dacă mergem mai departe vedem că ceea ce I se atribuie doar lui Dumnezeu este de asemenea atribuit şi lui Iisus Hristos. Iisus este Păstorul la fel cum Tatăl este Păstorul! Vedem că în VT, Dumnezeu este numit „Păstorul”: „Domnul este Păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic.” (Psalm 23:1) – aici David exprimă clar faptul că Dumnezeu este păstorul lui(vezi şi Psalms 80:1). În schimb, în Ioan 10:11 vedem că este scris: „Eu sunt Păstorul cel bun. Păstorul cel bun îşi dă viaţa pentru oi.”, la fel în versetul 14: „Eu sunt Păstorul cel bun. Păstorul cel bun îşi dă viaţa pentru oi.”. În Apocalipsa 7:17 vedem din nou că Mielul este „Păstorul” poporului lui Dumnezeu: „Căci Mielul, care stă în mijlocul scaunului de domnie, va fi Păstorul lor, îi va duce la izvoarele apelor vieţii, şi Dumnezeu va şterge orice lacrimă din ochii lor.” – oare poporul lui Dumnezeu are doi păstori? De asemenea vedem că „scaunul de domnie” al Mielului este acelaşi cu „scaunul de domnie” al lui Dumnezeu! Dacă în Apocalipsa 7:17, am văzut că Iisus stă în mijlocul „scaunului de domnie”, în Apocalipsa 22:1 vedem că: „Şi mi-a arătat un rîu cu apa vieţii, limpede ca cristalul, care ieşea din scaunul de domnie al lui Dumnezeu şi al Mielului.” şi cu câteva versete mai jos: „Nu va mai fi nimic vrednic de blestem acolo. Scaunul de domnie al lui Dumnezeu şi al Mielului vor fi în ea. Robii Lui Îi vor sluji.” (Apocalipsa 22:3). Alte versete care arată că Iisus este Dumnezeu sunt cele care indică spre puterea Lui! Ştim că doar Dumnezeu are TOATĂ puterea, însă de asemenea vedem că şi Iisus are TOATĂ puterea: „Isus S’a apropiat de ei, a vorbit cu ei, şi le -a zis: ,,Toată puterea Mi-a fost dată în cer şi pe pămînt.” (Marcu 28:18).

    7.Este semnificativ faptul că Iisus se identifică pe Sine cu „Eu sunt”. În VT vedem că „Eu sunt” era numele pe care Iahve şi-L atribuie: „Dumnezeu a zis lui Moise: ,,Eu sunt Cel ce sînt.„ Şi a adăugat: ,,Vei răspunde copiilor lui Israel astfel: ,,Cel ce se numeşte `Eu sunt”, m’a trimes la voi.” (Exod 3:14), însă de asemenea vedem că Iisus are intenţia să recunoaştem că El este „Eu sunt”: „Isus deci le -a zis: ,,Când veţi înălţa pe Fiul omului, atunci veţi cunoaşte că Eu sunt, şi că nu fac nimic de la Mine însumi, ci vorbesc după cum M-a învăţat Tatăl Meu.” (Ioan 8:28), „Vă spun lucrul acesta de pe acum, înainte ca să se întîmple, pentruca, atunci cînd se va întîmpla, să credeţi că Eu sunt.” (Ioan 13:19).

  42. Domnule Gigi,

    Vă rog să remarcați că am argumentat și faptul că Hristos este la fel de omnipotent ca și Tatăl.

  43. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  44. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  45. Da draga Gigi, faptul ca DVS PRESUPUNETI aceste lucruri (pentru ca nu aveti nici o dovada Biblica ci doar presupuneri), nu este o dovada concludenta. Eu v-am adus dovezi BIliblice, versete pe care nu le puteti ignora si nici rastalmaci. In care Biblia spune ca Isus este Atotptuternic. Biblia nu se contrazice. Deci ati gresit prin presupunerile dvs nebiblice.

  46. Draga Gigi, iar veniti cu presupuneri. Bine. Daca ziceti ca Isus nu este Dumnezeu ca si Tatal, pentru ca pe Isus L-au vazut, atunci, pe cine a vazut Isaia cand spune:

    În Isaia 6 Versetul 1 spune aşa:“În anul morţii împăratului Ozia, am văzut pe Domnul şezând pe un scaun de domnie foarte înalt, şi poalele mantiei Lui umpleau Templul.”
    Cine este “Domnul” pe care l-a văzut Isaia? Versetul 5 ne răspunde la întrebare:

    “am văzut cu ochii mei pe Împăratul, Domnul oştirilor”.

    Fapt foarte semnificativ, deoarece in Ioan 1:18 se spune că:

    Nimeni n-a văzut vreodată pe Dumnezeu (adică pe Tatăl); singurul Lui Fiu, care este in sânul Tatălui, Acela L-a făcut cunoscut”.

    Când corelezi această trimitere cu Ioan 12:34-41, reiese clar ca Domnul, pe care l-a văzut Isaia nu a fost altul decât Isus!

    Norodul I-a răspuns: „Noi am auzit din Lege că Hristosul rămâne în veac; cum dar zici Tu că Fiul omului trebuie sa fie înălţat? Cine este acest Fiu al omului?“ Isus le-a zis: „Lumina mai este puţină vreme in mijlocul vostru. Umblaţi ca unii care aveţi lumina, ca să nu vă cuprindă întunericul: cine umblă în întuneric, nu ştie unde merge. Câtă vreme aveţi lumina printre voi, credeţi în lumină, ca sa fiţi fii ai luminii.“ Isus le-a spus aceste lucruri: apoi a plecat şi S-a ascuns de ei. Măcar că făcuse atâtea semne înaintea lor, tot nu credeau în El, ca sa se împlinească vorba, pe care o spusese proorocul Isaia: „Doamne, cine a dat crezare propovăduirii noastre? Şi cui a fost descoperita puterea braţului Domnului?“ De aceea nu puteau crede, pentru că Isaia a mai zis: „Le-a orbit ochii, si le-a împietrit inima, ca să nu vadă cu ochii, sa nu înţeleagă cu inima, să nu se întoarcă la Dumnezeu, şi să-i vindec.“ Isaia a spus aceste lucruri când a văzut slava Lui, si a vorbit despre El. Deci ISAIA A VAZUT SLAVA LUI ISUS SI A VORBIT DESPRE ISUS ! EL L-A VAZUT PE ISUS, PE IMPARATUL, DOMNUL OSTIRILOR!
    Acum, vedem clar, Isus este Dumnezeu, dupa cum si Tatal este Dumnezeu. Ei sunt UNA, nu cum spuneti dvs Unul. Una inseamna unitate. Ei sunt uniti, ei sunt Dumnezeu – Tatal Fiul si Duhul Sfant. Nu exista trei, ci un Dumnezeu.

  47. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  48. Domnule Gigi,

    Eu, și cred că și restul, vă așteptăm cu versete biblice care să justifice ceea ce spuneți. În afara versetelor, așa cum spunea și Creștini Md, nu faceți decât presupuneri. Spuneți că doar martorii lui Iehova aduc argumente biblice, dar cel puțin de când am intrat eu în discuție nu ați făcut așa ceva. Eu v-am adus o listă de argumente biblice pe care mă aștept să le combateți biblic, nu să vă dați cu presupusul despre ele. Creștini Md va adus de asemenea versete, și din nou, în niciunul din cazuri nu aduceți niciun argument biblic. Iar în lipsa Bibliei, afirmațiile nefondate despre acest subiect rămân ceea ce sunt: afirmații nefondate. Faptul că numiți acele versete prostii și spuneți că nu e civic să ne folosim de ele nu ajuta la discuție – eu știu foarte bine că pentru martorii lui Iehova e mai civic să folosească reviste decât să citească Biblia și atât. Vă rog așadar să aduceți acele versete biblice care ori să infirme dovezile biblice aduse de noi ori să confirme ceea ce susțineți.

  49. PACE SFANTA:….MA BUCUR CA DESI DUMNEZEU INTARESTE CUVANTUL LUI PRIN FRATII SI ARGUMENTE BIBLICE!!!

    1 STIMATE PRIETEN GIGI:….Iar Ioan 1:18 este tradus gresit.Va redau traducerea corecta:Nici un om nu l-a vazut vreodata pe Dumnezeu,Dumnezeul Unic-Nascut,care se afla in sanul Tatalui,este Cel care L-a facut cunoscut.Asa a scris Ioan…”ASTA O SPUI TU” DAR NU BIBLIA,CEEIA CE AI SCRIS ESTE BIBLIA TA…NU CUVANTUL LUI DUMNEZEU INSUFLAT DE DUMNEZEU!!!

    2.APOCALIPSA
    18. Marturisesc oricui aude cuvintele proorociei din cartea aceasta ca, daca va adauga cineva ceva la ele, Dumnezeu ii va adauga urgiile scrise in cartea aceasta.

    19. Si daca scoate cineva ceva din cuvintele cartii acestei proorocii, ii va scoate Dumnezeu partea lui dela pomul vietii si din cetatea sfanta, scrise in cartea aceasta.” SPER SA TE GANDESTI BINE…CA DUMNEZEU NU NE-A DAT O BIBLIE INCORECTA TRADUSA!!!

    3.ASA CEVA EU NU AM ZIS…NU MA JUDECA…Si,stimate domn: Doddo a citat o afirmatie a lui Satan,considerand-o adevarata(veti fi ca Dumnezeu…).Vi se pare ca a adus argumente biblice??
    PROBABIL NU AI INTELES CORECT,ASTA AM SCRIS EU:AS VREA SA TE INTREB: IN GENEZA CAP 3 VERS 22. Domnul Dumnezeu a zis: “Iata ca omul a ajuns ca unul din Noi, cunoscand binele si raul. Sa-l impedecam dar acum ca nu cumva sa-si intinda mana, sa ia si din pomul vietii, sa manance din el, si sa traiasca in veci.” TE INTREB CINE CUNOSTEA BINELE SI RAUL INFARA DE DUMNEZEU? OMUL A AJUNS CA UNUL DIN NOI!!! CARE NOI???CA NIMENI NU CUNOSTEA BINELE SI RAUL INAFARA DE DUMNEZEU!? DACA ISUS NU E DUMNEZEU CA SI TATAL EGAL CUM DE ISUS DUMNEZEU ZICE CA OMUL A AJUNS CA UNUL DIN NOI LA PLURAL???

    4.DESPRE DOVADA ATOTPUTERNICIEI LUI ISUS TI-A FACUT-O FRATII DE MAI SUS…DAR NU VREI SA INTELEGI SI NU ACCEPTI DIN PRICINA SECTEI TALE…
    5.ISUS SPUNE IN IOAN21. In adevar, dupa cum Tatal inviaza mortii, si le da viata, tot asa si Fiul da viata cui vrea.
    IOAN CAP 6 VRES 46:
    Nu ca cineva a vazut pe Tatal, afara de Acela care vine dela Dumnezeu; da, Acela a vazut pe Tatal.

    17. Tatal Ma iubeste, pentruca Imi dau viata, ca iaras s’o iau. DECI ISUS ISI IA IARASI PUTEREA SI VIATA!!! CINE POATE SA-SI DEA VIATA SI SA SI-O IA IARASI, DACA ISUS NU ESTE DUMNEZEU!!?

    REVIN LA CEEIA CE AI SPUS: CA NU NEGI CA ISUS ESTE DUMNEZEU…DAR DACA CREZI CA ISUS ESTE DUMNEZEU PE LANGA DUMNEZEU IEHOVA…CARE ESTE DUMNEZEUL TAU DIN EI DOI CA TREBUIE SA AVEM UNUL SINGUR??? TU AI UN D-ZEU MARE SI UNUL MAI MIC??? SAU CUM??? SPER CA TOT CEEIA CE SE SCRIE DIN CUVANT SA TE LUMINEZE PRIN PUTEREA DUHULUI SFANT!!!

  50. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  51. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  52. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  53. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  54. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  55. Draga Gigi.

    Ati adus 2 versete ca si dovada ca Fiul nu este Atotputernic, iar noi zeci de versete ca este Atotptuternic. Reiese ca Biblia se contrazice? Nu Biblia nu se contrazice. Doar ca Dvs intelegeti gresit aceste verstete. Vi le-am lamurit mai sus. In plus, ignorati toate dovezile aduse de noi, mereu aducand ca argumente versetele din matei 20.20

    Referitor la traducerea noua a Martorilor. Va citez:

    „Faptul ca noi,in zeci de ani de studii am realizat o traducere care ne readuce la original si ca dvs.nu sunteti de acord cu aceasta,nu conteaza absolut deloc.A cunoaste daca o traducere este sau nu buna,presupune a compara traducerea cu originalul,nu cu o alta traducere…”

    Se cunoaste ca martorii nu au nici un expert in limba greaca si ebraica si aceasta traducere a fost facuta pentru a-si lamuri invataturile Turnului (de exemplu Ioan 1.1, care clar va strica toata invatatura). Am mai spus acest lucru: Traducerea dvs este una care difera de TOATE TRADUCERILE! Atat germana, cat engleze, franceze romana etc. Toate aceste traduceri sunt asemanatoare (daca nu doriti sa spun foarte apropiate si cu acelasi sens), pe cand a Martorilor DEVIAZA TOTAL DE LA ADEVAR. Ce sa zicem… O NOUA LUMINA … asa lamuresc martorii toate lucrurile, toate greselile lor.

  56. stimate domnule gigi,
    M-ati bagat in ceata…
    Eu fiind un profan in limbile vechi in care s-au scris diferitele carti din biblie, nu pot sa fac o traducere corecta. Poate dumneavoastra sunteti un expert in asta asa ca nu vreau sa ma contrazic cu nimeni! De asemenea, nu am la dispozitie traducerea facuta de expertii WTC, insa am traducerea Cornilescu si Cornilescu revizuita. Am sa va rog sa imi spuneti ce diferente exista intre traducerea cornilescu si traducerea WTC in privinta urmatoarelor texte:

    EXODUL 20:3 Sa nu ai alti Dumnezei in afara de mine…

    MATEI4:10 Căci este scris: ,Domnului, Dumnezeului tău să te închini şi numai Lui să-I slujeşti.”

    Filipeni 2:10 pentru ca, în Numele lui Isus, să se plece orice genunchi al celor din ceruri, de pe pământ şi de sub pământ(oh, va rog nu, nu imi ziceti ca in numele lui Isus dar ne adresam Tatalui)

    …cu alte cuvinte, mai pe intelesul meu, nu prea am nici o sansa la mantuire? Adica pentru a fi mantuit trebuie sa ma inchin Domnului Isus, care e si El Dumnezeu, dar ceva mai mic(cam ca un vicedumnezeu, asa…)dar totusi e un Dumnezeu, insa, daca fac asta, se supara pe mine Dumnezeu Tatal…scuze, YHWH…
    Adicatelea, eu cu cine votez, monser?
    Dumnezeu sa ma ierte…
    Si pe dumneavoastra la fel…
    Fiti binecuvantati!

  57. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  58. Domnule Gigi,

    1. Va citez: „Nu avea TOATA GLORIA.De aceea a fost nevoie sa i-o dea Tatal”. Apoi afirmați că primesc împreună Gloria: „Pt.ca sunt doi,diferiti,care primesc IMPREUNA gloria”. Însă dacă susțineți că Fiul nu avea glorie, ci ea ia fost dată de Tatăl (în așa fel încât Fiul și Tatăl au un singur Tron), atunci nu ați făcut decât să ignorați versetul care susține ca Tatăl nu-și va da slava Lui altuia (Isaia 42:8). Există doar două posibilități: ori Dumnezeu și-a dat slava și atunci a mințit ori nu și-a dat-o și atunci Fiul era plin de slavă. Dumneavoastră trebuie să susțineți partea care afirmă că Dumnezeu Tatăl și-a dat slava, iar creștinii susțin faptul că nu era nevoie să-și dea slava deoarece Fiul era plin de slavă încă înainte să se coboare. Versetul acesta vă aruncă în contradicție și deși l-am prezentat, l-ați ignorat. Acum aștept să dați un răspuns la obiect.

    2. Pe de altă parte știm că Fiul are Toată puterea în cer și pe pământ. La acest punct susțineți că această putere i-a fost dată de Tatăl și El nu avea o asemenea putere. Acum întrebarea mea este: Există cumva în teologia dumneavoastră doi Domni care sunt Atotputernici? Vă rog să-mi răspundeți la aceată întrebare.

    3. Acum o altă întrebare. Dacă în Isaia 2:11 se afirmă „Omul va trebui să-şi plece în jos privirea semeaţă şi îngîmfarea lui va fi smerită: numai Domnul(yeh-ho-vaw) va fi înălţat în ziua aceea.”, atunci cum poți explica faptul că Hristos are parte de exact aceeași înălțare și are același tron cu Tatăl? Dacă se afirmă că Domnul (yeh-ho-vaw) va fi înălțat, iar Hristos nu este Domnul(yeh-ho-vaw), atunci cine greșește? Dumneavoastră pentru că afirmați că Hristos nu este Domnul ori Biblia pentru că afirmă că numai Domnul va fi înălțat și de fapt este înălțat și Hristos?

    4. Afirmați că Hristos nu este Atotputernic. Eu vă întreb: O ființă care are TOATĂ puterea în cer și pe pământ este ori nu este Atotputernică? Vă rog să răspundeți punctual la întrebări și să nu vă eschivați. Este important pentru că argumentul dumneavoastră se lovește continuu de această Stâncă despre care spuneți că nu este Atotputernică.

    5. Supunerea de care vorbiți nu presupune absenta atotputerniciei. Cu siguranță un luptător viteaz se poate supune unui rege fără ca asta să însemne că luptătorul este mai slab decât regele ori că regele e mai puternic decât luptătorul. Cele două lucruri sunt distincte – supunerea nu presupune lipsa atotputerniciei. În plus, se adaugă următorul verset: „Nu va mai fi nimic vrednic de blestem acolo. Scaunul de domnie al lui Dumnezeu şi al Mielului vor fi în ea. Robii Lui Îi vor sluji. Ei vor vedea faţa Lui, şi Numele Lui va fi pe frunţile lor.” (Apocalipsa 22:3,4). Se afirmă clar faptul că i se va sluji lui Hristos. În versetele anterioare din Apocalipsa se exprimă clar faptul că numele Tatălui și al Fiului va fi scris pe frunțile lor, și este clar că există un singur scaun de domnie pe care stă Dumnezeu: Tatăl și Fiul. (În creștinism nu se susține faptul că Tatăl este aceeași presoană cu Fiul, ci că este aceeași Ființă cu Fiul: iar această Ființă este Dumnezeu).

    Rugămintea mea este să-mi răspundeți punctat la fiecare dintre cele 5 puncte și să nu faceți un ghiveci din răspuns. Vă rog să citiți cu atenție întrebările, vă rog să răspundeți la subiect și în context. Este important acest lucru.

    Vă mulțumesc.

  59. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  60. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  61. Violeta on said:

    Pentru Gigi

    E foarte interesant felul in care va explicati. A te face mai deosebit de altii, nu inseamna a fi corect Dvs afi afiramat in unul din comentariile recente „Dvs.faceti un ghiveci,dar v-o spun cu condescendenta,pt.ca stiu ca dvs.nu ca nu vreti,dar NU PUTETI intelege Biblia.” Este o mare indrazneala sa afirmi acest lucru. Aveti indrazneala sa spuneti ca doar dvs puteti sa o intelegeti, iar ceilalti raman doar cu dorinta! Nu este adevarat, este contra invataturii Biblice. Biblia a fost scrisa in asa fel ca orine sa o intelega. Dar cel mai trist e faptul ca in toate discutiile acestea a dvs, am observat mai multa folozofie, decit invatatuta curata, biblica!

  62. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  63. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  64. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  65. Violeta on said:

    Pentru Gigi

    Da, dvs ati afirmat corect, trebuie sa-L urmam pe Isus, insa intrebarea mea este, cum o facem? In comentariul de mai sus dvs ati adus ca argument versetul din Romani 10:10, este un verset cu adevar puternic, totusi permiteti-mi sa nu fiu de acord cu interpretarea care i-ati dat-o. Cum ramina atunci cu versetul Galateni 2:16, in care Pavel clar afirma ca noi nu suntem mantuiti prin fapte ci prin credinta in Domnul Isus? Nu vi se pare ca se contrazice acest verset cu ceea ce afirmati dvs. Eu sunt de parerea ca faptele noastre nu duc la mantuire (nimic bun nu este in firea omeneasca, respectiv eu nimic nu pot fara Isus!), dar faptele izvorasc dintr-o persoana care deja este mintuita prin credinta in Domnul Isus Hristos, exact ceea ce spune si la Ioan 3:16, ca oricine crede in Isus are viata vesnica!

  66. PT GIGI…!!! PACEA DOMNULUI PT CEI CE AU PACEA LUI ISUS!!!
    1.IN PRIMUL RAND NU CRED CA DUMNEZEU ESTE EGAL CU INGERII PT A SPUNE CA OMUL A AJUNS CA UNUL DIN ”NOI”,
    DACA OBSERVI CA SPUNE CU N MARE NOI…CREZI CA SE IDENTIFICA INGERII ACOLO??22. Domnul Dumnezeu a zis: „Iata ca omul a ajuns ca unul din Noi, cunoscand binele si raul. SI LA URMA URMEI OMUL A FOST FACUT DUPA CHIPUL LUI DUMNEZEU ,INGERII NU AVEA CUM SA CUNOASCA BINELE SI RAUL…INAFARA DE SATAN CARE SA NASCUT IN EL PACATUL…13. Stateai in Eden, gradina lui Dumnezeu, si erai acoperit cu tot felul de pietre scumpe: cu sardonic, cu topaz, cu diamant, cu hrisolit, cu onix, cu iaspis, cu safir, cu rubin, cu smaragd, si cu aur; timpanele si flautele erau in slujba ta, pregatite pentru ziua cand ai fost facut.

    14. Erai un heruvim ocrotitor, cu aripile intinse; te pusesem pe muntele cel sfant al lui Dumnezeu, si umblai prin mijlocul pietrelor scanteietoare.

    15. Ai fost fara prihana in caile tale, din ziua, cand ai fost facut, pana in ziua cand s-a gasit nelegiuirea in tine.

    16. Prin marimea negotului tau te-ai umplut de salnicie, si ai pacatuit; de aceea te-am aruncat de pe muntele lui Dumnezeu, si te nimicesc, heruvim ocrotitor, din mijlocul pietrelor scanteietoare.

    17. Ti s-a ingamfat inima din pricina frumusetii tale, ti-ai stricat intelepciunea cu stralucirea ta. De aceea, te arunc la pamant, te dau priveliste imparatilor.

    18. Prin multimea nelegiurilor tale, prin nedreptatea negotului tau, ti-ai spurcat locasurile sfinte; de aceea, scot din mijlocul tau un foc, care te mistuie, si te prefac in cenusa pe pamant, inaintea tuturor celor ce te privesc. CAND A SPUS DUMNEZEU CA: IATA CA OMUL A AJUNS CA UNUL DIN NOI ESTE VORBA DE DUMNEZEU SI DE ISUS,IOAN 1:3. Toate lucrurile au fost facute prin El; si nimic din ce a fost facut, n’a fost facut fara El. SI El este chipul Dumnezeului celui nevazut…,COLOSENI 1CU 17
    El este mai inainte de toate lucrurile, si toate se tin prin El.

    2.IN PRIMUL RAND NU MA INTERESEAZA CE SCRIE LA VATICAN…IN ACELE SCRIPTURI,EU CRED CA CUVANTUL LUI DUMNEZEU ESTE CURAT SI NU ESTE GRESIT…Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire, (2Tim.3:16) ,DECI POTI VENI CU CE TRADUCERE VREI CA NU O CRED…AVETI NEVOIE DE ALTA TRADUCERE DECT CORNILESCU PT CA VA ”JUDECA SECTA”SI CREDINTA VOASTRA NU E BIBLICA NU AVETI ARGUMENTE…!!!

  67. PT GIGI:DE FAPT AM UITAT SA ARAT PENTRU CINE E BIBLIA…16. Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire,

    17.” pentruca omul lui Dumnezeu sa fie desavarsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna”.
    SI UN OM A LUI DUMNEZEU CITESTE SI INTELEGE PRIN DUHUL LUI DUMNEZEU …!!!

  68. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  69. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  70. Stimate domnule Gigi,
    Apreciez faptul ca ati raspuns repede la ceea ce am scris, tonul serios, si faptul ca va intereseaza soarta mea…Felicitarile sunt de prisos, eu nu am nici o vina ca sunt interesat de asta, de vina e, daca putem spuna asa, Cel ce m-a creat, si a pus in mine gandul vesniciei…Stiu ca subiectul dezbatut e Dumnezeirea Lui Isus. De fapt eram on-topic, tocmai asta va intrebam si eu…nu as dori insa sa polemizam pe un subiect ce nu isi afla o finalitate deoarece nu se accepta niste argumente clare. As vrea insa, si m-as bucura sa primesc un raspuns punctual, sa imi spuneti totusi, ce faceti cu urmatoarele versete(pentru ca ati aratat ce trebuie sa fac pentru a fi mantuit):
    Matei 28:20 duceti-va si faceti ucenici din toate neamurile, botezandu-i in Numele Tatalui, a Fiului si al Sfantului Duh…
    …la dumneavoastra cum se face botezul, in numele lui Yehova, al lui Isus si al…chiar, ce nume are Duhul Sfant?
    Va cramponati atat de numele lui Dumnezeu.Chiar credeti ca daca eu ma rog si in loc de Yehova spun Tata, nu ma aude?Eu nu neg ca unul din Numele Domnului in Scripturi e Yehova. Dar eu, prin credinta in Isus Hristos am primit dreptul sa ma fac copil al Lui. Si sa strig Tata, cand am nevoie de El langa mine…Daca pe presedinte il cheama Basescu, credeti ca nu stie ca va adresati lui daca folositi formula”domnule presedinte”? Sau sunteti asa cum scrie in Matei 23:24, propovaduitori orbi, care strecurati tantarul si inghititi camila?
    Mi-ati adus cateva versete despre ce trebuie sa fac ca sa fiu mantuit…insa doar versetul din Romani se refera la mantuire. Si nici acolo nu scrie ca prin marturisirea cu gura se capata mantuirea, ci ca se ajunge la mantuire. E ca si cum ai spune ca daca esti in Timisoara si vrei sa mergi la Bucuresti e suficient sa te urci in tren…mai trebuie sa te urci si in trenul bun, sa iti iei bilet, sa nu deranjezi alti calatori, si cel mai important, sa nu cobori din tren inainte de destinatie. Si marturisirea aceasta se refera la marturisirea credintei tale atunci cand esti botezat, ca si famenul etiopean in FA 8:37. Si apropo, pacatul nu il putem noi inlatura, prin nici o metoda, asta face doar Dumnezeu in urma credintei noastre.
    Insa nu inteleg de ce lasati la o parte cuvintele rostite de Domnul Isus ca o conditie a mantuirii. Sa vedem:
    Marcu 16:16 Cine va crede si se va boteza va fi mantuit, dar cine nu va fi osandit.
    Si apoi spune ceva ce ma pune pe ganduri:
    Marcu 16:17 iata semnele cari vor insoti pe cei ce vor crede…Dumneavoastra credeti? sunteti mantuit? va insotesc semnele acelea? sau in Biblia dumneavoastra nu sunt versetele acelea? Nu doresc un raspuns, cercetati-va pe dumneavoastra insiva asa cum o fac si eu, in lumina Sfintelor Scripturi, si vom vedea fiecare cum stam in fata Celui Atotputernic…
    ioan 3:16 Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe siungurul lui Fiu, pentruca ORICINE crede in El sa nu piara ci sa aiba viata vesnica.
    ioan 3:36 Cine crede in Fiul are viata vesnica, dar cine nu crede in Fiul, nu va vedea viata, ci mania lui Dumnezeu ramane peste el…
    Si biblia mea e plina de versete asemanatoare, putem continua daca doriti.
    In ce priveste Romani 10:13, eu va raspund cu Matei 7:21
    Nu orişicine-Mi zice: „Doamne, Doamne!” va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu care este în ceruri. Adica, pot sa spun eu mult si bine, pana la delir, numele Yehova, asta nu ma va mantui, doar credinta in Isus Hristos.
    Cred ca problema Dumneavoastra consta in faptul ca incercati sa explicati dpdv omenesc Dumnezeirea. Vreau sa va asigur ca nu veti reusi. Oricine nu e nascut din apa si din Duh…Insa incercati sa faceti ca Daniel, din care va place atat de mult sa citati, sa va puneti la inima sa cunoasteti aceste lucruri, sa cereti sincer lui Dumnezeu sa vi le descopere si El, care e Credincios si Drept va va ajuta sa intelegeti, prin Duhul Sfant.
    Deoarece am spus ca nu imi place sa polemizez pe subiecte ce nu se incheie, nu voi mai posta, am vrut doar sa imi exprim si eu credinta, sa marturisesc, asa cum scrie in romani. Cine doreste sa inteleaga adevarul sa lase la o parte orice prejudecata, orice invatatura si sa citeasca doar Cuvantul Domnului.
    Fiti binecuvantat!

  71. pentru Gigi,
    e uşor să zici că „trinitate” – aşa cuvânt în Biblie nu este şi să afirmi că Isus nu e Dumnezeu.
    Domnul Isus a afirmat că este una cu Tatăl. Apoi când i-a răspuns lui Filip – a confrimat acest lucru.
    Apoi când se prezenta „Eu sunt” , adica Iehova – toate dovedesc că Isus este Dumnezeu.
    De ce le numiţi inepţii şi vă prezentaţi ca cineva care cunoaşte Scripturile?
    Nu e corect să facem doctrine bazându-ne doar pe unele trimiteri,ignorându-le pe celelalte.

    Apoi ,faptul că cineva din cultul vostru a făcut puşcărie nu este cea mai puternică dovadă a dreptăţii dumneavoastră, şi din bisericile evanghelici au fost mulţi închişi,şi din cele ortodoxe şi din cele catolice. Aceasta a adus ateismul comunismului.

    Dumneavoastră afirmaţi :
    „Pai stimate domn,de ce sa se fi adresat neaparat Fiului?Omul a devenit cumva Dumnezeu?”
    Toma (zis în popor şi necrediciosul) când L-a văzut pe Isus după înviere a zis „Domnul meu şi Dumnezeul meu”.
    Exact aceeaşi expresie care este folosită la adresa lui Dumnezeu de către prooroci în perioada Vechiului Testament.

    Evanghelia după Ioan spune clar cine este Isus:
    „La început era Cuvântul, şi Cuvântul era cu Dumnezeu, şi Cuvântul era Dumnezeu. ” Deci Isus este Dumnezeu (nu un Dumnezeu , cum afirmă alţii)
    Apoi acest Cuvânt S-a făcut trup.
    Prin faptul că se afirmă că Isus este Dumnezeu dar nu este una cu Tatăl, ajung unii la politeism – să creadă în mai mulţi Dumnezei.
    În Deuteronom 6 găsim
    „Ascultă, Israele! Domnul, Dumnezeul nostru, este singurul Domn. ”
    Dacă Dumnezeu este singurul Domn şi Isus a afirmat că este una cu Dumnezeu , atunci nu rămâne decât să accepţi ceea ce spune Biblia.

  72. # 58 (Ma refer la comentariu 58) Draga Gigi,

    1. Dati-mi macar un nume a unui specialist in greaca si ebraica care a participat la traducerea Martorilor (asa numita Traducerea Lumii NOi) Scrieti-mi Numele si prenumele si unde a absolvit doctoratul

    2. Va rog, sa fim realisti. Traducerile voi le divizati protstatnte si catolice etc. Dar chiar si asa ele sunt dupa sens IDENTICE. In toate limbile in care este tradusa Biblia, intelesul este identic! Unica dvs traducere se abate de la Adevar. Credeti ca toti care au tradus nu intelegeau si TOTI AU TRADUS GRESIT, doar voi corect? (ar fi o mare gogomania)

    3. Cornilescu a pus in paranteze nu din cauza dogmelor (SE CUNOASTE CA CORNILESCU ERA PREOT ORTODOX), a pus in paranteze pentru ca in unele manuscrise era aceasta portiune, iar in altele mai timpurii nu era. Deci a pus aceasta portiune in paranteze. (nu duceti va rog oamenii in eroare)

    4. De ce Evreii se inchinau unui Dumnezeu? Simplu. Si noi ne inchinam unui singur Dumnezeu. Iata de ce cand Isus se facea deopotriva cu Dumnezeu, evreii au vrut sa il ucida cu pietre! Ei nu intelegeau inca acest lucru. Pana acum nu inteleg si pana acum nu Il primesc pe Isus PENTRU CA EI SE INCHINA UNUI SINGUR DUMNEZEU! Deci nu ii puteti aduce acum ca exemplu acest argument. Anume aceasta nu intelegeau Evreii, si anume aceasta nu intelegeti acum dvs

    5. M-ati dat jost cu interpretarile dvs referitor la Isaia! Nu va este frica de Dumnezeu dand astfel de interpretari?! (Nu vreau sa va supar, si nu o fac. Dar va rog sa lasati minciunile sfinte. Nu spuneti minciuni cu gandul ca ele vor fi mai bune pentru noi. Noi crestinii nu practicam minciuna. Martorii o practica. Stiti cine e tatal minciunii? Diavolul. IOAN 8.44 Ori de cate ori spune o minciuna, vorbeste din ale lui, caci este mincinos si tatal minciunii.)

    În Isaia 6 Versetul 1 spune aşa:“În anul morţii împăratului Ozia, am văzut pe Domnul şezând pe un scaun de domnie foarte înalt, şi poalele mantiei Lui umpleau Templul.”
    Cine este “Domnul” pe care l-a văzut Isaia? Versetul 5 ne răspunde la întrebare:

    “am văzut cu ochii mei pe Împăratul, Domnul oştirilor”.

    Fapt foarte semnificativ, deoarece in Ioan 1:18 se spune că:

    “Nimeni n-a văzut vreodată pe Dumnezeu (adică pe Tatăl); singurul Lui Fiu, care este in sânul Tatălui, Acela L-a făcut cunoscut”.

    Daca nu aveti de spus nimic, mai bine recunoasteti decat sa faceti comentarii ce nu au nici un sens.

    Mai am o intrebare la dvs., dar nu vreau sa deturnez aceasta discutie. O pun aici: https://maranatta.wordpress.com/2009/10/01/cum-se-nseala-martorii-lui-iehova-cu-privire-la-isus-hristos/?preview=true&preview_id=1385&preview_nonce=77e97cd79e

    Multumesc pentru atentie

  73. Domnule Gigi,

    1. În Apocalipsa este clar faptul că Tatăl are același tron cu Fiul și mai mult se specifică că oamenii îi vor sluji Fiului. Arătați vă rog un singur verset din Apocalipsa care arată faptul că Fiul are mai puțină glorie decât Tatăl. (eu v-am arătat că există un singur tron pe care stă Dumnezeu: Tatăl și Fiul).

    2. Nu ați adus niciun verset biblic pentru a vă susține poziția, ci ați făcut pur și simplu eroarea de a afirma că Toată puterea înseamnă mai puțin de Toată (putere cu limite). Dacă are Fiul TOATĂ puterea, atunci ori e toată ori nu e toată. Eu am adus un veset în care am arătat că Fiul are toată puterea, dumneavoastră nu ați adus niciun verset în schimb începeți să afirmați că TOATĂ nu este toată. E toată ori nu e toată până la urmă? Eu în Bibie citesc că e toată, dumneavoastră fără Biblie afirmați că deși scrie în Bibie că e toată, totuși nu e toată. Ce joc e asta?

    3. Aici întrebarea era dacă este ori nu este Hristos înalțat pe același tron cu Tatăl. Isaia 2:11 arată că numai Domnul va fi înălțat, iar Apocalipsa arată că Hristos stă pe tron cu Tatăl. La urma urmei este înălțat numai Tatăl ori și Fiul? Și dacă spuneți că nu au amândoi parte de aceeași înălțare, trebuie să aduceți un argument. Eu v-am adus un argument în care v-am arătat că Tatăl stă pe tron cu Fiul și că primesc împreună înălțarea. Dumneavoastră nu ați făcut decât să afirmați că Isaia 2:11 nu se referă la Fiul (sunt de acord că nu se referă, eu l-am folosit doar pentru a vă arăta că versetul afirmă că numai Domnul va fi înălțat, și apoi v-am arătat că în Apocalipsa Tatăl stă pe același tron cu Fiul). Nu puteți ignora la nesfârșit ceea ce eu am afirmat și să răspundeți la altceva.

    4. Am văzul la punctul doi că prin Toată puterea înțelegeți mai puțin de toată puterea. La urma urmei este vorba de o contradicție logică în afirmația dumneavoastră, iar dacă vă băgați cu acest mod de a gândi (modul de a gândi: TOATĂ nu este egal cu TOATĂ) în Biblie, atunci nu mă mir că ați ajuns la concluzia că Tatăl nu este egal cu Fiul. Dacă puteți gândi în particular că Toată nu este egal Toată, atunci puteți pune inegalitate între ce lucruri egale voiți. Problema nu este la Biblie, ci la acest mod de gândire. Ce spuneți de asta?

    5. Eu am argumentat faptul că supunerea nu înseamnă lipsa puterii, pentru că discuția noastră este legată de atotputerniciei. În plus ați evitat cu totul versetele pe care le-am arătat pe motiv că nu insistați că mă supăr (sună a joc politic această manevră). Vă redau din nou textul de la punctul 5: nu puteți argumenta faptul că o dovadă nu e bună doar spunând pur și simplu. Ori aduceți dovezi ori nu.

    Supunerea de care vorbiți nu presupune absenta atotputerniciei. Cu siguranță un luptător viteaz se poate supune unui rege fără ca asta să însemne că luptătorul este mai slab decât regele ori că regele e mai puternic decât luptătorul. Cele două lucruri sunt distincte – supunerea nu presupune lipsa atotputerniciei. În plus, se adaugă următorul verset: „Nu va mai fi nimic vrednic de blestem acolo. Scaunul de domnie al lui Dumnezeu şi al Mielului vor fi în ea. Robii Lui Îi vor sluji. Ei vor vedea faţa Lui, şi Numele Lui va fi pe frunţile lor.” (Apocalipsa 22:3,4). Se afirmă clar faptul că i se va sluji lui Hristos. În versetele anterioare din Apocalipsa se exprimă clar faptul că numele Tatălui și al Fiului va fi scris pe frunțile lor, și este clar că există un singur scaun de domnie pe care stă Dumnezeu: Tatăl și Fiul. (În creștinism nu se susține faptul că Tatăl este aceeași presoană cu Fiul, ci că este aceeași Ființă cu Fiul: iar această Ființă este Dumnezeu).

    Cui îi slujesc robii? Ai cui sunt robii? Pe scaunul cui de domnie stă Fiul? Iată niște probleme pe care le-ați evitat cu totul.

    A afirma despre ceva că este fals ori incorect fără nicio dovadă este pierdere de vreme. Vă rog să răspundeți la ceea ce am scris, nu să vă eschivați.

  74. PT GIGI: DRAGA GIGI INSEAMNA CA TOATA LUMEA CRESTINA MERGE IN IAD…IAR VOI SANTETI SINGURI CARE VETI TRAI VESNIC…SI ASTA PT CA BIBLIA NOASTRA ESTE SCRISA GRESIT… DUPA SPUSELE TALE…DACA DOAR ORIGINALUL ESTE BUN INSEAMNA CA NUMAI PAPA MERGE IN CER DUPA SPUSELE TALE,EI… TIN SA TE ANUNT CA NU VREI SA RECUNOSTI CA DUMNEZEU NU GRESTESTE NICIODATA,SI CA D-ZEU NE-A TRIMIS DUHUL SFANT CA NOI SA INTELEGEM CUVANTUL LUI DIVIN.
    EU NU AM ZIS CA DUMNEZEU A FACUT MARI SAU MICI ERORI IN BIBLIE…DUMNEZEU NU A GRESIT NIMIC …!!!

    1.Noi am lucrat pana in urma cu patru ani CU ACEASTA TRADUCERE.Deci,nu avem nici o problema,numai ca acum dispunem de o traducere mai buna. ACEST LUCRU L-AI SCRIS TU…DAR TRADUCERE PE CARE ATI LUCRAT ESTE PE PLACUL VOSTRU…DAR NU PE PLACUL LUI DUMNEZEU…!!!

    2. PE BAZA LA CE VERSETE SPUI CA INGERII CUNOSTEAU BINELE SI RAUL??
    PT CA DIN CATE IMI ZICE BIBLIA…CAND SA NASCUT IN LUCIFER PACATUL DUMNEZEU L-A ARUNCAT DIN CER…DC NU IA ARUNCAT SI PE INGERII,SERAFIMII…JOS DIN CER…DE CE PE ADAM SI PE EVA DUPA CE SAU ATINS DE POM IA IZGONIT…??? SI PANA ATUNCI NU….DECI RAUL NU-L PUTEAU CUNOASTE DECT DACA SE ATINGEAU DE POM!!! GANDESTE-TE BINE!!!

  75. Violeta on said:

    Pentru Gigi,

    Dvs. spuneti „Draga Violeta,este strict problema dvs.daca nu sunteti de acord cu ceea ce scrie in Biblie.Doar ca,atunci,aveti O MARE PROBLEMA!!” Unde in comentariul plasat de mine ati vazut ca nu sutn de acord cu Biblia? Fapt ca nu sunt deacord cu interpretarea gresita pe care o dati textului nu inseamna ca nu sunt deacord cu ceea ce spune Bibilia. Sau pentru dvs. insusi cuvinetele dvs reprezinta „biblia”? Dimpotirva sa privim la textul din Efeseni 2:8 si 9.
    Eph 2:8 Căci prin har aţi fost mântuiţi, prin credinţă. Şi aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu.
    Eph 2:9 Nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni.
    Noi nicidecum nu putem singuri sa capatam mintuirea!!! Mintuirea este darul lui Dumnezeu pentru noi!!! Dar faptele, ma repet, vin ca si urmare a faptului ca ai fost mintuit!
    Scriptura nicidecum nu se poate interzice, ci invers trebuie sa interpretam textele Scrispurii cu Scriptura insusi. Sunt foarte multe texte bibilice care indica acest adevar. De ce totusi nu acceptati?

  76. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  77. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  78. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  79. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  80. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  81. # 80 (COMENTARIUL 80) Pentru Gigi

    1. Dupa cum am spus, NU AVETI NICI UN SPECIALIST IN LIMBI EBRAICE SI GREACA. Iar toti acei care afirmati ca sunt anonimi, e pentru ca sa nu va apara voua intrebari martorilor cine traduce aceasta versiune? Iar ca sa stiti, atestatul se da la scoala, iar cei ce fac traduceri cel mai des sunt numiti doctori in limba greaca, sau doctor in limba ebraica (cred ca ati auzit de expresia doctor in stiinte…). Martorii habar n-au de greaca si Ebraica. Iar faptul ca ati citit multe reviste ale Turnului de Veghe care va ajuta sa manipulati cu termenii, nu va face cunoscator al acestor limbi.

    2. CORNILESCU NU ESTE DIFERITĂ DE CORNILESCU REVIZUITA. Sensul este acelaşi. Sunt cuvinte mai moderne pe alocuri, dar cu acelaşi sens. Ca şi celelalte traduceri, sunt aproape identice după sens, doar a dvs, a martorilor diferă. Când veţi recunoaşte în sfârşit? Să nu fim copii d-le Gigi.

    3. NU EXISTA NICI UN MANUSCRIS IN PREZENT CARE SA FIE SCRIS DIRECT DE MANA APOSTOLILOR! Prin aceasta dvs daţi dovadă prin faptul că citiţi doar TURNUL DE VEGHE şi nimic altceva. Avem doar unele manuscrise mai timpurii, dar nu sunt datate cu timpul apostolilor. Deci, manuscrisele erau copiate cu staruinta si cu atentie de cei din vechime. Asa ca nu desconsiderati pe cei ce cunosteau limbile greaca si ebraica, si aveau mai multa cunostina decat dvs in acest domeniu, asa ca, calauziti de Duhul Sfant sa decida introducerea in paranteze sau nu a unor abzate din manuscrise. Biblia este insuflata de Dumenezeu, Dumnezeu nu a permis abaterea de la adevar in traducerile ei. (Doar martorii au intervenit cu filosofiile lor si cu GRUPUL ANONIM – posibil le este rusine cine a tradus – si au schimonosit adevarul Scripturii)

    4. Noi ne inchinam Tatalui si Fiului si Duhului Sfant, asa cum ne invata Biblia! Iar dvs nu intelegeti un simplu lucru, ca si Evreii care L-au rastignit pe Isus PENTRU CA SE PUNEA DEOPOTRIVA CU DUMNEZEU! Evreii nu au inteles pe Isus pentru ca ei se inchinau doar Tatalui. TOtusi Vechiul Testament vorbea mult despre Fiul. Ei nu au vrut sa Il accepte ca si Dumnezeu, si L-au rastignit. Asa faceti si voi, Martorii, nu Il acceptati pe Isus ca Dumnezeu Si astfel Il rastigniti prin impietrirea inimii voastre!

    5. Iar În Isaia 6 Versetul 1 spune aşa:“În anul morţii împăratului Ozia, am văzut pe Domnul (BINEINTELES CA IHWH) şezând pe un scaun de domnie foarte înalt, şi poalele mantiei Lui umpleau Templul.”
    Cine este “Domnul” (IHWH) pe care l-a văzut Isaia? Versetul 5 ne răspunde la întrebare:

    “am văzut cu ochii mei pe Împăratul, Domnul oştirilor”.

    Stimate domn, observati ca nu a vazut slava ci chiar PE IMPARATUL ! PE DOMNUL OSTIRILOR! Totusi nimeni nu a vazut pe Dumnezeu. !!! Iar Ioan 12.41 spune clar ca ISAIA VORBEA DESPRE EL – ISUS !

    Deci Isus este si El IHWH ! Ceea ce dvs nu vreti sa primiti, nu vreti sa intelegeti pentru ca aveti un voal peste ochii dvs care este luat DOAR DE CRISTOS! Numai prin pocainta acest voal poate fi luat de ochii dvs. Pana atunci sunteti manipulat de scrierile ERONATE ale Turnului de veghe si traducerile lor ABATUTE DE LA ADEVAR ale Bibliei.

    P.S. Astept raspuns la intrebarea de la articolul:
    https://maranatta.wordpress.com/2009/10/01/cum-se-nseala-martorii-lui-iehova-cu-privire-la-isus-hristos/?preview=true&preview_id=1385&preview_nonce=77e97cd79e

    Multumesc pentru atentie

  82. PT GIGI: BUNA SEARA PRIETENII…

    1.VAD CA TE DERANJEAZA IOAN CAP 1 VERS 1,PT CA ESTE UNUL DINTRE VERS CARE AFIRA DUMNEZEIREA LUI HRISTOS EGALA CU A TATALUI.

    2.IAD EXISTA!!!ARGUMENT:LUCA CAP 16VERS 30
    ,Nu, parinte Avraame”, a zis el; „ci daca se va duce la ei CINEVA DIN MORTI, se vor pocai.”

    LUCA 16 VERS 23 Pe cand era el in Locuinta mortilor, in chinuri…ADICA???

    3.DACA SPUI CA PESTE TOT IN BIBLIE CUVANTUL DOMNUL IN ORIGINAL ESTE SCRIS IEHOVA…ATUNCI EXPLICA-MI 2 VERS!!! IOAN 6 VERS 23. A doua zi sosisera alte corabii din Tiberiada, aproape de locul unde mancasera ei panea,” dupace Domnul multamise lui Dumnezeu”. TRADUS IEHOVA MULTUMISE LUI DUMNEZEU, CUM ASA ,SI ACEST VERS ESTE GRESIT?? SI Dea Domnul sa capete indurare dela Domnul „an ziua aceea”. Tu stii foarte bine cat ajutor mi-a dat el in Efes. (2Tim.1:18) SI AICI LA FEL SI DEA IEHOVA SA CAPETE INDURARE DE LA IEHOVA????

    4. IN SATAN SA NASCUT PACATUL DIN PRICINA INGAMFARI,EL A FOST ARUNCAT DE CATRE DUMNEZEU….SI INGERII NU,PT CA IN PREZENTA LUI DUMNEZEU NU POATE STA PACATUL!!!

  83. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  84. În același fel, domnule Gigi, ar putea spune și creștinii că: avem un singur Stăpân – Fiul! Iar dacă stăpânirea Fiului nu limitează stâpânirea Tatălui, de ce ar limita dumneazeirea Tatălui pe cea a Fiului?

    Eu sincer, așteptam să vă retrageți. Cred că este epuizant să duceți discuții cu atâția interlocutori deodată și în același timp să nu uităm că aveți familie și priorități mai importante.

    Totuși eu v-aș răspunde la un punct din mesajul dumneavoastră și anume acela când spuneți că faptul că Hristos stă pe tron cu Tatăl se referă la cei 1000 de ani. Hristos și Tatăl au același tron după cei 1000 de ani! Dacă observați, Apocalipsa 22:3,4 este poziționat după trecerea celor 1000 de ani. Care sunt motivele dumneavoastră să poziționați acest moment în decursul celor 1000 de ani (și aici vă întreb despre motivele biblice, pentru că înțeleg că în revistele Turnului de Veghere așa scrie). Deci, pentru a răspunde la acest verset nu ajunge să îmi spuneți că sunt ignorant ori dogmatic, ci să răspundeți la ceea ce exprimă clar acest verset poziționat după cei 1000 de ani.

    În cazul în care veți răspunde la acest punct, voi răspunde și eu la restul. Dacă nu răspundeți nici la acesta, atunci chiar și răspunsul meu scurt este oarecum inutil (nu inutil și pentru creștinii care ar fi putut crede că acea contestație a dumneavoastră legată de 1000 de ani este validă).

  85. ––––––––– CENZURAT –––––––––

  86. Deoarece dl Gigi a utat ce inseamna Bunul Simt si odata ce a intelesc ca duce lipsa de argumente valide pentru a continua discutia, asa incat a inceput nu numai sa atace la persoana, dar si sa jigneasca pe participantii la discutie, chiar si pe administratorii acestui blog, contul persoanei in cauza a fost blocat, iar comentariile cenzurate.

  87. FIE DOMNUL ISUS BINECUVANTAT IN VECI…CACI A BIRUIT…PRIN PUTEREA CUVANTULUI…DRAGI FRATII SE PARE CA ACEST OM GIGI…A CAM PLECAT DE PE ACEST CHAT…A RAMAS FARA RASPUNSURI …DOMNUL ISUS SA-L FACA SA INTELEAGA SCRIPTURA ASA CUM E DESCOPERITA DE DUHUL SFANT!!!MARANATA

  88. Nu a plecat, ci a fost banat.

  89. Pentru toti participantii la acest discutii (cat si pentru dl Gigi, daca ne mai citeste) va recomand sa priviti acest video care va va da raspuns la multe intrabari
    https://maranatta.wordpress.com/2009/12/05/pocainta-martorilor-lui-iehova-raymond-franz-marturia-unui-fruntas-de-a-martorilor-care-a-dat-pe-fata-minciuna-lor-video/

  90. Brenca Ionel on said:

    Tare mare confuzie a creat Trinitatea asta neinteleasa, e un mister explicat filozofic vezi doamne,,,,,E doar un singur Dumnezeu evident conform Deuteronom 6 cu 4 .Dar de fapt si Fiul lui Dumnezeu si Duhul Sfant sant Dumnezei atotputernici eterni si egali interesant ,foarte interesant.

  91. calin on said:

    Rastalmăciți Sfânta Scriptura ca și pe celelalte scripturi, si acesta spre pierzarea voastră.
    Isus nu este Dumnezeu, ci el este Fiul lui Dumnezeu. Acesta este adevarul Biblic, pentru ca Dumnezeu este unul sigur, si nu trei persoane intr-un singur Dumnezeu, Trinitatea nu are nici o legatura cu Sfanta Scriptura, cine se închina sau crede in Trinitate, se inchina nu la un singur Dumnezeu, ci la trei dumnezei, pentru ca sunt trei persoane. Si Șarpele cel vechi, numit Diavolul si Satana, face o paranteza, că defapt aceste trei persoane formează un singur dumnezeu.
    Dacă trinitatea ar fi adevarată, asta înseamnă că aveti un dumnezeu muritor, pentru că o persoană din trinitate a murit, si totuși cine la înviat pe Isus dintre cei morți?
    Dumnezeu care a creat Cerul si pământul, El nu locuieste în temple făcute de mâini omenști, în Isaia scrie : Cerul este Scaunul Meu de Domnie, iar pământul așternutul picioarelor Lui. Iar Dumnezeu locuiește într-o lumina de care nu te poți apropia, și pe care nici un om nu l-a vazut și nici nu-l poate vedea, și care are puterea cinstea si slava în veci… citiți psalmul 8, Dumnezeu i-a pus toate supt picioarele lui, dar cand se zice că i-a supus toate, se înțelege că afară de Cel ce i-a supus toate, și când toate lucrurile vor fi supuse Lui Dumnezeu, atunci chiar și Fiul se va supune Celui ce i-a supus toate lucrurile. Dumnezeu l-a pus pe Fiul moștenitor al tuturor lucrurilor, moștenirea înseamna lucruri dobandite de Parinți, cum este și în cazul lui Isus, lucrurile dobandite de Tatal Său, adica create de tatal Său, atunci dacă Isus este creator, nu mai poate fi numit moștenitor …

  92. Ce dragoste are D-zeu fața de mine, daca pentru mine moare Isus? Cum poate moartea unui Arhanghel sa arate dragostea Lui D-zeu?
    Poate oare sunetul lui Ion de la al treilea etaj lui Vasile sa arate ca Ion il iubeste pe Colea, care trăiește la al doilea, doar ca Ion a simtit mirosul de fum si sunind lui Vasile la rugat pe acela sa vada ce se intîmplă cu Colea? Vasile de la primul a vinit la Colea, sea pierdut viața în pojar, dar la scăpat pe Colea. Cine îl iubește pe Nicolae? Ion cara a făcut un sunet, sau Vasile?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: