Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Scenetă de crăciun


ACTUL I

Personaje – Mirela, Mihai, Tânăr 2, Tânăra 1, Iuliana, Tânăra3.
Decoruri – nu sunt necesare.

SCENA 1
Mihai – (intră în scenă cu o mapa de student în mână; oftează ca şi cum ar vorbi singur)- Grea e viaţa de student! Sunt şi eu tânăr, în loc să mă bucur, să fiu fără griji… Cazarea este scumpă – nu prea am obţinut multe lucruri cu greva. Mâncarea la cantină proasta – aruncăm banii degeaba. Prin buzunar îmi bate vântul – cu ce să duc o fată la discoteca, la un film? Iar la cursuri totul e stresant – profesori plictisitori şi exigenţi la examene, cărţi scumpe de cumpărat, seminarii obligatorii… E greu… Nu pot să mă bucur de nimic…

Mirela: (intră în scenă citind o Biblie) De ce eşti aşa de trist şi îngrijorat, Mihai?

Mihai – Păi cum să nu fiu. Parcă tu nu eşti studentă, nu ştii… Dar ia stai: pe tine nu te-am văzut niciodată impacientându-te sau plângându-te. Este extraordinar! Tu cum faci asta, Mirela?

Mirela – Eu am găsit o soluţie pentru multe dintre problemele mele.

Mihai – (ironic) Ei, lasă-mă; să nu-mi spui că în cartea aia pe care o citeşti în fiecare zi se află rezolvarea la toate problemele omenirii.

Mirela – Într-un fel da, dar ca să găseşti o soluţie trebuie s-o cauţi. Şi este un timp bun să faci asta pentru că se apropie sărbătoarea naşterii lui Hristos.

Mihai
– Sărbătoarea naşterii… ce tot spui tu acolo? Adică vine vacanţa, nu? Asta este cea mai bună rezolvare şi soluţie pentru stres. (arată spre sală) Uite şi ei ştiu asta nu-i aşa? Abia aştept…

Download

Single Post Navigation

4 thoughts on “Scenetă de crăciun

  1. maria petruta on said:

    imi place o so iau

  2. ar trebui sa fie mai maree :*
    e frumoasa:)

  3. Lăcrămioara D. on said:

    Foarte frumoasa🙂 .

  4. juliutza on said:

    noi la scoala avem una de 50 de pagini asta are 2 pag.

Lasă un răspuns

