Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Un creştin Ortodox adevărat…


    M-a uimit o cunoştinţă de mai mulţi ani…   care mi-a amintit că creştinismul nu se transmite ereditar. Şi anume…


Am fost martor la unele discuţii recente despre faptul că credinţa adevărată este cea ortodoxă… Deşi toţi sunt de acord că credinţa este una, în Dumnezeu Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt, totuşi fiecare spune că credinţa lui este adevărată, atât ortodoxii, cât catolicii, atât şi unii protestanţi. Nu voi dezbate azi această temă, dar m-a uimit astăzi o întâlnire cu o persoană. Este un cunoscut de mai mult timp, care susţinea aprig că este creştin, creştin Ortodox. El mergea la biserică şi părea să fie o persoană bună, cu valori creştine. Părea să fie un creştin ortodox adevărat. Azi l-am întâlnit şi am observat că mergea cu ţigara în mână. Până acum se saluta, dar azi nici salut nu am primit de la el. Ce s-a întâmplat cu acest creştin Ortodox adevărat? Mi-am adus aminte de întrebarea care o posibil o punea la mulţi oameni, şi de gândul care m-a frământat mult timp pe mine: Cine sunt cu adevărat aleşii lui Dumnezeu?!  Adevărul este că Dumnezeu ne cheamă să fim creştini adevăraţi! (adică cei ce Îl urmează pe Hristos, nu doar cei ce se numesc creştini), şi să nu ne batem cu pumnul în piept că suntem ortodoxi, sau catolici, sau protestanţi, urmând doar nişte tradiţii care distrug adevărata credinţă!

Single Post Navigation

6 thoughts on “Un creştin Ortodox adevărat…

  1. vezi ca o se te dea in judecata tsiganul ca iai taiat in photshop capul din poza. Vezi daca se supra Romale te gaseste si sub pamant… si atunci o sai explici lui ce fel de „ortoxi” ii el.

  2. Draga Mihailmaster,

    Ce sa se supere pe mine cineva? Nu am facut decat sa gasesc pe google aceasta fotografie si nu am prelucrat-o deloc prin fotoshop. Asaca, i-am pus doar linkul. Am vrut sa atrag atentia ca crestinismul nu se transmite ereditar, nu te faci crestin odata ce iti anini o cruce la gat. Crestin te face credinta, in Dumnezeu Tatal, Fiul Si Duhul Sfant.

  3. alaandrei on said:

    Pe unii i-am auzit spunind ca sunt crestini inca inainte de nasterea lui Hristos.Asa ca voi cei de citeva sute de ani n-aveti la ce pretinde.

  4. Si cind te gindeşti cit de mult se mai amăgesc oamenii cînd cred că purtînd o cruce mai mare la gît asta ii etichetează ca şi creşti. Dureros dar adevărat.

  5. Radu Blendarencu on said:

    Din pacate oamenii se tin tot mai mult de traditii fara sens si uita de DOmnul Isus. Uita ca doar prin El poti sa ai o relatie frumoasa cu Dumnezeu si cu cei din jurul tau

  6. irina on said:

    Un adevarat crestin mereu il v-a iubi pe Isus,indiferent de parerile impartite ale oamenilor.Ce este iubirea fata de Dumnezeu oameni?Iubirea fata de Dumnezeu inseamna smerenie,ascultare si dragostea reciproca fata de semenii nostri.Aduceti-va aminte,caci in rugaciunea Tatal Nostru zice asa:,,…si ne iarta noua greselile noastre,precum si noi iertam gresitilor nostri…”
    Acum v-am dovedit ca Dumnezeu este insasi dragoste si multa rabdare,pilda pentru noi toti si un exemplu bun de rabdare.

Lasă un răspuns

