Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Fulgi în wordpress – Cum să îţi setezi blogul tău wordpress ca să îţi apară fulgi de nea pe paginile tale


Am hotărât să răspund nevoii unor cititori care ar fi dorit să aibă şi ei fulgi de nea pe paginile blogurilor lor wordpress. La prima vedere sunt câţiva paşi simpli, dar dacă nu ştii unde şi ce trebuie de bifat, eşti lipsit de fulgii de nea. Iată o metodă simplă pentru aţi împodobi blogul :  intră în panoul de control şi urmează paşii de mai jos

 

Mult succes şi nu uita să spui un mulţumesc dacă ţi-a fost util acest articol.

Single Post Navigation

10 thoughts on “Fulgi în wordpress – Cum să îţi setezi blogul tău wordpress ca să îţi apară fulgi de nea pe paginile tale

  1. Multumesc pentru fulgii de nea.
    Va daruiesc in schimb un cantec:http://beuca.wordpress.com/2009/12/29/a-mai-trecut-un-an/

  2. Cu placere, drag Ion.

    Mersi pentru Cantec

  3. Tudor Rotaru on said:

    Multumes pentru fulgi am facut si la blobul meu sa ninga, dar mai mult multumim pentru articolele valoroase care le scriti.

  4. Multumim pentru apreciere, draga Tudor!

    Ne bucuram sa te avem ca vizitator al blogului nostru.

  5. drweather on said:

    Faina chestie … merci …drept ca la mine a inceput sa ninga si prin camera de urgenta,da nu-i bai 😀

  6. Da, mulţumesc mult pentru amabilitate dar la mine problema este alta… Eu am reuşit (încă înainte de Sărbătoarea Naşterii Domnului)să activez această opţiune şi „a nins” multe zile pe BLOGUL MEU şi eram foarte încântat. Problema pe care nu pot să o rezolv este DE CE a dispărut complet opţiunea SHOW FALLING SNOW ON MY BLOG şi DE CE ăştia de la WordPress sunt atât de bătuţi în cap şi au dezactivat această opţiune superbă, începând cu 4 Ianuarie 2010 ?????????? Cumva s-a terminat iarna ?!? A venit cumva primăvara ??? Cu ce i-a deranjat această opţiune pe administratorii WordPress ?!? Măcar puteau să lanseze o altă opţiune ca să putem seta pe altceva tot atât de plăcut şi frumos. Nu-i normal ca atunci când desfiinţezi ceva frumos, să pui altceva şi mai frumos în loc ?!? Mulţumim, WordPress pentru bătaia asta de joc… ne-aţi făcut să ne bucurăm câteva zile şi să ne amintim de copilărie… iar apoi ne-aţi confiscat acest dar frumos fără ca măcar să apucăm să ne bucuram măcar o lună de zile de el… Asta este România… Doar o iluzie…
    NICI O MINUNE NU DUREAZĂ MAI MULT DE TREI ZILE !

  7. De fapt… rectific… nu trebuia să spun „Asta este România”, ci trebuia să spun „Asta este lumea în care trăim… doar o iluzie…”

  8. Am inteles ca era gratis pana pe 4 ianuarie… de aceea a disparut…

    Buissnes. 😦

  9. eu nu am aceasta optiune fratilor.imi pare rau ca au scos acest widget.

  10. Iată că suntem în ianuarie 2013 și situația este aceeași adică rămâne cum am stabilit… Nu s-a schimbat nimic. Eu am încercat să mă adresez conducerii WordPress.com și i-am rugat să NU mai dezactiveze THE SNOW EFFECT după data de 4 ianuarie 2013. Am intrat pe forumul WordPress.com și chiar am deschis un topic care aborda tocmai acest subiect. Inițial m-am bucurat pentru că mi-a răspuns o doamnă amabilă (Kathryn – angajată ca happiness engineer la WordPress.com). Dânsa mi-a mulțumit pentru ideea mea dar după 4 ianuarie 2013, conducerea WordPress.com a decis să facă ceea ce face în fiecare an, respectiv, dezactivarea opțiunii SNOW EFFECT fără să țină cont de noi, bloggerii pro-snow (de notat faptul că există și bloggeri anti-snow și se pare că părerea lor a triumfat și a influențat decizia celor de la WordPress.com :

    http://en.forums.wordpress.com/topic/i-suggest-to-wordpress-staff-to-let-enabled-the-snow-effect-during-all-winters

Lasă un răspuns

