Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Paşaportul în rai


    Ai fost la vreo înmormântare ? Ţi-ai pus întrebarea de ce, atunci când mortul este trecut prin biserică (mă refer la biserica ortodoxă) preotul i-a pus pe frunte o fâşie de hârtie cu anumite semne pe ea, iar pe piept, (sau în buzunarul hainei celui mort) i s-a pus o hârtie îndoită în patru cu o cruce în ea? Mi-am pus şi eu această întrebare şi am fost uimit când am aflat ce înseamnă aceste lucruri…


   Vei fi mirat, cred eu, dar mortului i se dă paşaportul în rai. Îl poţi cumpăra tu din timp, sau ţi-l cumpără rudele după ce mori. Odată ce ai primit acest paşaport vei fi în rai ! Dar este oare chiar aşa? Nu ne aduce aminte aceasta despre indulgenţele vândute de biserica catolică cu câteva secole în urmă? Oare se poate cumpăra un paşaport care să îţi asigure intrarea în rai, să îţi asigure cetăţenie în cer?

Biblia ne spune că mântuirea noastră NU O PUTEM CUMPĂRA PE BANI!

Efeseni  2:8 Căci prin har aţi fost mântuiţi, prin credinţa. Şi aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu.

Mântuirea, sau salvarea, este paşaportul tău în rai! Şi acest paşaport nu îl primeşti prin fapte, nici nu îl poţi cumpăra prin bani, este darul lui Dumnezeu. Şi care este acest dar?

Ioan 3.16 Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, încât a dat pe singurul Lui Fiu, ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viaţă veşnică!

Darul lui Dumnezeu este Isus Hristos, care a murit în locul tău, şi al meu. Căci fiecare din noi meritam moartea pentru păcatele noastre.  Dar Hristos a murit în locul nostru şi ne oferă mântuirea, salvarea de moartea veşnică (iadul), prin dar. Dacă crezi în Isus Hristos şi te pocăieşti de păcatele tale, primeşti acest dar a lui Dumnezeu, dacă nu, îl respingi. 

Nu te lăsa amăgit şi cercetează lucrurile. Nu face nimic orbeşte. Caută să înţelegi de ce faci ceea ce faci. Caută să ai cu adevărat “paşaportul în rai”. Nu-l poţi cumpăra pe bani, şi nu-l poţi câştiga prin fapte. Îl poţi primi doar prin credinţă.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Paşaportul în rai

  1. alaandrei on said:

    Asa cum a primit-o unul din tilharii de pe cruce.Mult har!

  2. Andreiro on said:

    Iara trebuie sa te combat. Am fost la zeci de imormantari si nu am vazut asa ceva. Asta e o exagerarea prea mare, sau poate sa intamplat asa ceva. Daca sa intamplat asa inseamna ca aia traiesc in evul mediu. Dar chestia asta nu am vazut-o la nici o imormantare. Har si pace de la Hristos Domnul!

  3. Draga Andreiro

    Foarte interesant ca nu ai observat, posibil nu ai tras atentia, dar daca vei fi mai atent data viitoare vei observa.

    Eu am vazut de mai multe ori si de aceea mi-a aparut intrebarea ce mai e si asta. Iar daca zici tu ca biserica Ortodoxa traieste in Evul mediu, nu stiu… Ei sustin ca sunt in sex 21. Adevarul e ca mantuirea nu ti-o poti cumpara.

    Binecuvantari in Numele Domnului Isus Hristos

  4. Andreiro on said:

    eu ziceam de comunitatea aia sau satul sau parohia in care ai vazut asta. acei care au obiceiurile astea nu sunt adevarati ortodocsi.Deci chestia cu evul mediu a fost metaforica ca atunci se practicau multe superstitii si obiceiuri nocive care sau diminuat cu timpul. Deci pana la urma sunt si ei in sec 21;))

  5. Andreiro on said:

    asa ca am observat si vad bine ce citesc si inteleg ce citesc… deci nu trebuie sa mi se faca observatie pt. chestia asta. ca mai stiu inca sa fiu atent si inca mai pot sa citesc deci nu trebuie sa revin pentru a doua oara asupra textului. cred ca ne-am inteles!

Lasă un răspuns

