Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Chemați a fi exempli, dar defapt sunt nedemni de a fi numiți așa. Polițiști ce traversează neregulamentar


Conduceam mai dăunăzi automobilul prin Chișinău… Vreau să menționez că ori-de-câte-ori conduc prin capitală, mă indig câte încălcări văd din partea conducătorilor auto. Mă întrebam: ”De ce suntem atât de ignoranți? De ce suntem atât de nerespectuoși?! De ce riscăm cu propria noastră viață ?!! De ce ?!!! Ieri am înțeles, în mare parte, de ce… . Și anume: Am văzut de departe un automobil a poliției rutiere, care aștepta să își schimbe direcția de deplasare, indiferent că era linie dublă! Erau câteva sute de metri in fața mea. Am încetinit automobilul și am încercat să îi fotografiez cu aparatul din mobil. Un pic am întârziat, dar i-am întipărit exact dupa ce au  trecut linia dublă.
Politisti ce incalca regulile

politisti ce incalca regulile

politisti ce incalca regulile

politisti ce incalca regulile

Numarul masinii pr ce a trecut peste linia dubla

Ei sunt chemati sa fie un exemplu de urmat, cei ce ocrotesc pacea in stat, apara si previn infractiunile, dar tocmai ei sunt acei care incalca regulile. Este de specificat faptul ca nu aveau lumini giratorii aprinse si nici sirena nu suna, deci nu erau intr-o operatie care le-ar fi permis astfel de manevre.
Nu e secret pentru majoritatea din noi, ca politistii foarte des abuzeaza de pozitia pe care o detin. De ce statul nu ia nici o atitudine fata de ei? Oare nu exista un control pentru aceste organe? Exista, da nu lucreaza… Dar atata timp cat in societatea noastra vom avea astfel de organe, nu vom vedea nici conducatori auto ce conduc regulamentar…

De ce acest lucru este atat de tragic? Pentru ca ei sunt cei pe urmele cărora trebuie sa meargă orice ce conducător auto… e ca și în viața de credință. Apostolul Pavel a zis cu mulți ani în urmă: Sfânta Scriptură, Întîia Epistolă  a Apostolului Pavel către Corinteni ”Călcaţi pe urmele mele, întrucît şi eu calc pe urmele lui Hristos. ”  El era demn să rostească aceste cuvinte, și într-adevăr, era un lider care și-a dedicat viața în slujirea lui Dumnezeu. El era un exemplu. Faptele lui  vorbeau despre credința sa. El era cu adevărat ucenicul lui Hristos.  Polițiștii despre care vorbeam mai sus, se numesc polițiști, dar faptele lor sunt a unor criminali… ei sunt chemați să ne apere, dar tot ei fac inversul.

Single Post Navigation

1 thoughts on “Chemați a fi exempli, dar defapt sunt nedemni de a fi numiți așa. Polițiști ce traversează neregulamentar

  1. Nu e nimic de mirare, cred că a fost vrio așa zisă „urgență”.

Lasă un comentariu