Maranatta

Indiferent de ceea ce crezi, Dumnezeu este!

Activiștii pro-homosexualitate manipulează societatea printr-un concurs de fotografii


     Am auzit la radiou că un grup de tineri discutând prin facebook au început un concurs de fotografii prin care vor să sensibilizeze societate asupra fenomenului discriminării. Am rămas un pic surprins de această noutate, pentru că știu defapt că societatea din Republica Moldova este impotriva homosexualității și nu cunosc alți tineri care să promoveze această practică decât cei care au tangențe cu GenderDoc-M și așa numita Coaliție NeDescrimanre.
Am căutat și am găsit blogul lor (http://diversitarte.wordpress.com/) unde poți găsi ușor organizatorii, sau așa numită echipă constituită din 5 fete. Eram sigur că nu sunt doar ele în spatele acestui concurs și că prin acest concurs GenderDoc-M și coaliția nedescriminare vrea să-și promoveze valorile, sau mai degrabă, NONvalorile.  Citind printre comentarii și la întrebarea unui participant dacă este un concurs serios și într-adevăr vor fi premiați câștigătorii, iată ce scrie administratorul:

„…proiectul este sponsorizat de Open Society Foundation (OSF) si este organizat in parteneriat cu Coalitia Nedescriminare. Poti observa ca premiul mare este publicarea fotografiei cistigatoare in brosura editata de OSF ce se destribuie la nivel international. De asemenea, in timpul apropiat urmeaza sa se anunte celelalte premii ce vor fi pe masura asteptarii participantilor. „

   Deci, este clar – coaliția nedescriminare se ascunde în spatele a 5 tinere ca să-și promoveze non-valorile. Nu este de mirare.

   Am încercat să scriu și eu un comentariu să-mi expun părerea față de acest concurs și, după cum și mă așteptam, nu mi-au aprobat comentariul. Cei ce sunt așa zis, împotriva discriminării și pentru dreptul de ați expune părerea, defapt m-au discriminat pe mine și nu mi-au permis să-mi expun părerea…

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

